Tyttö- vai poikaolo?

Ei harmainta aavistustakaan kumpi olisi tulossa :D Kiinalainen testi sanoo:Tyttö ja Vau.fi testi sanoo Poika.
Itse toivon tyttöä ja mies toivoo poikaa,mutta kumpi vaan kelpaa:Heartred

Onkohan tuo gendermaker pissatesti ihan humpuukia? Muutamia keskusteluja kyseisestä testistä lukeneena epäilyttää laittaa 20euroa kyseiseen testiin..Kokemuksia?
 
Mulla on poikaolo. Kiinalainen kalenteri näyttää myös poikaa :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on poikaolo, miehellä on poikaolo ja kiinalainen kalenteri näyttää poikaa.. Aika yllätys on jos tulee tyttö vaikka molemmat aivan yhtä toivottuja! :)
 
Toisaalta haluaisin tietää, mutta toisaalta olisi kiva pitää pieni jännitys! :) Ehkä hyvä kuitenkin tietää, niin osaa pikkuisen hommailla tulevia vaatteita yms tytön tai pojan mukaan :)
 
Mulla on nyt alkanu olee aivan poika olo! Tehtiin sormustestiä jne ni aina tuli poika ... en tiedä haluanko tietää mutta toisaalta haluan mutta kun kysyin rakkaalta ni se sano vaan että saat ite päättää ja että sille on ihan sama. Kuulemma parempi jos nainen päättää :D :D :D
 
Kävin tekemässä itsekkin nyt kiinalaisen horoskoopin,vau ja kaks plussan testin ja kaikki näytti poikaa.molemmat ovat tervetulleita kuhan kaikki vaan menee hyvin
 
Mäki tein testin et kiinalaisen mukaan tulis poika ja vaun testin mukaan tyttö, mutta eipä nuo testit viime kerrallakaan paikkansa pitäny :)
 
Takaisin
Top