Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Loviisa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Loviisa

Puuhakas puhuja
Syysmammat 2017
Huhtiäidit 2020
Onko teillä sellainen olo, että on jo tässä vaiheessa ihan varma vauvan sukupuolesta?

Musta on alusta asti tuntunut, että tyttö se on. En oikein tiedä, miksi. Sillä voi kyllä olla vaikutusta, että olen aina "salaa" toivonut tyttöä... Lisäksi itselläni ei ole veljiä ja muutenkin olen aina ollut paljon enemmän tekemisissä naisten kanssa. Mutta eipä sillä sukupuolella loppupeleissä ole väliä, vaan tärkeintä tietty olisi se, että lapsi olisi terve. :)

Poikaolo! Tytöstä on täällä myös vähän haaveiltu, mutta tulee kumpi tahansa niin ei tietenkään väliä. [emoji4]
Tein huvinvuoksi sormustestin ja katsoin kiinalaisen syntymäkalenterin, molemmat lupailivat tyttöä :D silti olen varma että poika tulee! :D

Mulla ollut ihan tyttö-olo Ei oo kyllä väliä kumpi siellä on, kunhan on terve mut saa nähdä pitääkö oma tuntuma paikkaansa ja/tai muuttuuko fiilis. Neulatesti näytti myös tyttöä

Muokattu viimeksi:
Poika-olo. Kaksi poikaa jo löytyy joten tyttö olisi kiva lisä joukkoon, mutta jotenkin vaan tuntuu että poika sieltä taas tulee. Eipä siinä pojat on ihania :Heartblue

Minä kans jo innokkaana katsoin kiinalaisesta kalenterista ja tyttö olisi kalenterin mukaan tulossa :-D Viimeksi kyllä kalenteri piti kutiaan, tytön piti tulla ja itsellä oli tyttömäinen olo :-D Itsellä on nyt enemmän poikamainen olo, saa nähdä. Mutta tuli kumpi vain, on tervetullut meidän perheeseen <3

Mulla on jostain syystä alusta asti ollut ollut tyttöolo :s kiinalainen kalenterikin lupailee tyttöä, se on ainakin kahdesta aiemmasta lapsesta ollut oikeassa. Samoin omat tuntemukset on osuneet oikeaan, saa nähdä kuinka käy tällä kertaa :)

Meillä on yksi touhukas pojan lutuska jo kotona ja aina oon haaveillut kahdesta pojasta :Heartblue:Heartblue Kiinalainen kalenterikin povaa poikaa, mutta vähän tyttötutina on takaraivossa ihan sen takia, että kierto venyi pitkäksi ja yksi ja ainoa tallettelu oli neljä päivää ennen ovista. Poikasiimahännät on kuulemma nopeampia, mutta tytöt selviää kauemmin ja tää yksilö on ollut passissa vähintään sen neljä päivää, joten tyttö saattaa kuitenkin tulla :wideyed: En ehkä haluis tietää ennen synnytystä, kumpi on tulossa. Jos vaan saan hillittyä itseni rakenneultrassa :p

Mulla oli esikoiseta alusta saakka vahva poikaolo ja poikahan se tulikin. Nyt ei ole vielä edes sellainen olo että olisi raskaana, niin ei voi sukupuolta miettiäkään :D

Esikoinen on tyttö, enkä vaan yksinkertaisesti nää itseäni poikien äitinä. :p

Mulle kiinalainen kalenteri lupaa kyllä tyttöä ja molemmat pojat on osunut nappiin sen mukaan... saapi nähdä, olisi kyllä ihana jos ei tietäisi kun vasta syntymän jälkeen, mutta en taida malttaa olla kysymättä!

Tyttöä odottaessa, tiesin jotenkin heti että tyttö tulee, vaikka ultra lääkäri vihjas et poika vois olla.
Nyt hmm... sormustestin mukaan tyttö, mut kiinalaisen kalenterin mukaan poika olis tulossa. Itse en toisaalta haluais mtn veikkailla, mut silti ehkä vähän tyttö olo tällä hetkellä, testikin näytti plussaa niin varhaisessa vaiheessa. Toiveita ei ole itsellä kummankaan sukupuolen suhteen, kunhan terve vauveli syntyis. Tosin jos toinen tyttö tulis, täytyisi ehkä vielä poika lisäystä toivoa tähän perheeseen. :)

Itsellä ei oikein kumpikaan olo, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, sormus testin mukaan poika ja vaun testin mukaan tyttö, mutta nähtäväksi jää :D

Mulla on kyllä vähän poikaolo, vaikka tyttöä salaa toivoinkin :D myös kiinalainen kalenteri ja muut testit veikkaisi poikaa! Mies olisi kyllä poikavauvasta ikionnellinen :cat:

Mullakaan ei ole vielä erityisesti oloja. Toisaalta toivon poikaa, mutta toisaalta tyttöä. Esikoisesta mulla oli vahva tyttöolo, vaikka kaikissa unissa hän oli poika. Tyttö tuli. Myös kiinalainen kalenteri piti hänen kohdalla paikkansa. Nyt kalenteri ennustaisi poikaa :Heartblue
Sormustestiä en ole tehnyt, kun ei ole sormusta millä tehdä :wacky:

Kehtaan suoraan tunnustaa, että toivon tyttöä. En jotenkin osaa kuvitella itsestäni pojan äitinä ja kaksi tyttöä jo on, joten tytölle löytyisi kaikki valmiina. Kaksosia odottaessa näin paljon unia, joissa minulla oli kaksi tyttöä eli kaksoset ja kolmas lapsi, joka oli poika. Tiesin, että hän on minun lapsi, mutta en tiennyt nimeä tai mitään muutakaan. Yksi kkm on ennen tyttöjä ollut ja mietinkin, oliko unen poika se vauva.. vai kenties tuleva? :) Kuka tietää.

Täällä testi tehty ja poikaa näytti. Ei kyllä ole oma olo varma kumpi oisi! Ei sitä voi tietää :bored:

Meillä aiempi lapsi on poika, silloin oli alusta asti jo selvä poika olo.
Nyt on sellainen olo että tulisi tyttö. :oops: Kiinalainen kalenteri kyllä väittää tulijaa pojaksi. :p

Takaisin