lissufin Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #1 Tehdääs kysely, ken tahtoo kertoa kumpi olisi tulossa. Viestinkin voi laittaa vielä perään kirjoittaa tyttö vai poika :) Muokattu viimeksi: 9 syys 2014
Tehdääs kysely, ken tahtoo kertoa kumpi olisi tulossa. Viestinkin voi laittaa vielä perään kirjoittaa tyttö vai poika :)
lissufin Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #4 Pystytkö sä taruka lisäämään sen tuohon kyselyyn?
taruka Oman äänensä löytänyt 9 syys 2014 #5 Ai ei mulle täällä eses näy mikään semmonen täältä mobiiliversion kautta.. Pitänee käydä kokeilee selaimen kautta Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
Ai ei mulle täällä eses näy mikään semmonen täältä mobiiliversion kautta.. Pitänee käydä kokeilee selaimen kautta Sent from my LG-D855 using Vau Foorumi mobile app
Hansu_79 Vauhtiin päässyt keskustelija Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #6 Meille on lupailtu ihanaa tytöntylleröistä Olen niin innoissani tyttölupauksesta!!
Kolibri Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #7 Ihan mielenkiintoista nähdä kuinka tasapuolisesti tammivauvojen sukupuolet jakautuu :)
S Sande90 Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #9 Emmiekään nää mittää kyselyhommaa puhelimen kautta. En oo ikkää tainnu koneen kautta käyttää tätä palstaa :D Mulla ei näy ees kaikki hymiötkään, tulee vaan lukemaan kaksoispisteen perässä aina jotain. Mutta poika meille :)
Emmiekään nää mittää kyselyhommaa puhelimen kautta. En oo ikkää tainnu koneen kautta käyttää tätä palstaa :D Mulla ei näy ees kaikki hymiötkään, tulee vaan lukemaan kaksoispisteen perässä aina jotain. Mutta poika meille :)
C Cissi84 Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #12 Poitsua lupailivat Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Dalinski Jostain jotain jo tietävä Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #14 Poika lupaus! Juuri mitä halusinkin :)
vappu Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015 9 syys 2014 #15 Ei osattu luvata. Epävarma tyttöveikkaus kun ei pippeliä heilutellut, mutta vastasin "ei tiedä" koska mitään muutakaan ei kuvissa näkynyt.
Ei osattu luvata. Epävarma tyttöveikkaus kun ei pippeliä heilutellut, mutta vastasin "ei tiedä" koska mitään muutakaan ei kuvissa näkynyt.
D DT Kommentoinnin ninja Tammikuunmammat 2015 10 syys 2014 #16 Poika...näyttääpä muuten tasaiselta. :)
P pikkis80 Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017 10 syys 2014 #17 Poikaa lupailtiin meillekin.
exteri0r Vauhtiin päässyt keskustelija Tammikuunmammat 2015 10 syys 2014 #19 Melko varman tyttölupauksen antoi, kun sanottiin vielä ettei voi erehtyä pojan vermeiksi luulemaan.