Tyttö- vai poikafiilis? :)

Sheidi

Vauhtiin päässyt keskustelija
Sellanen kysymys.. :) Itsellä ollu ihan alusta asti aika voimakas "tyttöolo"! :D Saa nähdä muuttuuko matkan varrella. Aiotteko ottaa selvää sukupuolesta myöhemmin? Meillä on molemmista lapsista selvinnyt sukupuoli 4D-ultrassa, ja olis kiva jos tämäkin saatais sitten aikanaan tietää. :) Vilkaisiko kukaan muuten tuota kiinalaista syntymäkalenteria (vai mikä olikaan)? Tollasiin liiemmin uskomatta, niin sekin väittäis meille tytön tulevan. Ja niin skeptinen kuin olenkin tollasien suhteen, niin pakkohan mun oli katsoa, onko lapset tähän mennessä osuneet kohdalleen sillä..... Ja ONHAN NE! ;D
 
Mulla oli esikoisesta alusta asti poikafiilis ja poikahan sieltä tulikin :) se oli ihan käsittämätöntä, yhtenä päivänä muistaakseni 6. tai 7. viikolla olin kylppärissä laittamassa hiuksia tai meikkaamassa ja siinä vaan yhtäkkiä tuli semmoinen olo et mahassa taitaa olla poika. Ostelin pääasiassa poikien vaatteitakin vaan, vaikkei ultrissa kyselty sukupuolesta mitään, niin paljon luotin siihen tunteeseen :)

Nyt ei ole oikein mitään tunnetta mihinkään suuntaan, katsotaan tuleeko joku intuitio myöhemmin :)
 
Takaisin
Top