Tyttö- vai poikafiilis? :)

Sheidi

Vauhtiin päässyt keskustelija
Sellanen kysymys.. :) Itsellä ollu ihan alusta asti aika voimakas "tyttöolo"! :D Saa nähdä muuttuuko matkan varrella. Aiotteko ottaa selvää sukupuolesta myöhemmin? Meillä on molemmista lapsista selvinnyt sukupuoli 4D-ultrassa, ja olis kiva jos tämäkin saatais sitten aikanaan tietää. :) Vilkaisiko kukaan muuten tuota kiinalaista syntymäkalenteria (vai mikä olikaan)? Tollasiin liiemmin uskomatta, niin sekin väittäis meille tytön tulevan. Ja niin skeptinen kuin olenkin tollasien suhteen, niin pakkohan mun oli katsoa, onko lapset tähän mennessä osuneet kohdalleen sillä..... Ja ONHAN NE! ;D
 
Mulla on poikaolo. Samapa se kumpi sieltä tulee kunhan tulee, mutta oon jotenkin mieltyny ajatukseen pojasta.
 
Mulla on tyttöolo! Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö... Haluamme kyllä selvittää sukupuolen kun mahdollista, saa nähdä miten käy ja osuuko arvailut oikeaan :)
 
Todennäköisimmin tyttö tulee, mutta mutta eihän sitä koskaan tiedä. Enkä kyllä muista ihan tarkkaan miten usein silloin tärppipäivinä harrastettiin. Siis kun me emme ole mitenkään tietoisesti yrittäneet lasta, mutta tuo ehkäisymenetelmäkin on ollut sellainen luomu... 24.11. tultiin pimun kanssa Egyptin reissulta ja 27.11 on ollut tod näk ovis, jonka kyllä muistelenkin olleen muutama päivä reissun jälkeen. Kyllä silloin ainakin heti nautiskeltiin, mutta entä monenako päivänä, ja ovispäivänä? Ei voi kyllä muistaa <3 Vähän paha jos tulis poika kun just on vetästy lastenhuoneen seinään prinsessatapetit ;) No menee siinä parisen vuotta ennen kuin pienempi pois äipän viereltä näköjään lähtee. Tai siis kyllä tyttö omassa sängyssä nukkuu, mutta meidän sängyn vieressä, yöpöytäkin on kyllä välissä. Neiti kuitenkin kiipeää joka aamu viereen vielä :D Ei olla edes kokeiltu nukuttaa omaan huoneeseen, mikäs kiire sillä onkaan!

Tyttöä tuo kintsukalenterikin veikkaa, kuten esikoisestakin :) Me emme kysyneet sukupuolta vaikka kävimme yksityisellä 4D-ultrassa, mies ei halunnut tietää. Jostain syystä niitä vaaleanpunaisia oli kuitenkin kaappiin kertynyt, ehkä salaisesti tiesimme kuitenkin mitä tuleman pitää. Piti se kuitenkin erikseen kysyä syntymän jälkeen vaikka sanoivatkin että tytär tuli, jotenkin sitä ei tajunnut. Olisin ollut pojastakin yhtä onnellinen.
 
Esikoista odottaessa toivoin kovasti tyttöä, mut jo heti alkuraskaudessa näin unen, jossa sain syliini vastasyntyneen pojan. Ja pojaksi myöhemmin toisessa ultrassa paljastuikin. Viimeyönä näin suunnilleen samanlaisen unen, mut tällä kertaa mun sylissäni olikin tyttö. Maailman ihanimman pojan äitinä en enää toivo kumpaakaan; ei sillä sukupuolella ole väliä, kun omiansa rakastaa kuitenkin eniten maailmassa <3 vähän miehen kanssa puhuttiin, et jos vaikka annettais tämän pysyä yllätyksenä synnytyssaliin asti, mut katotaan nyt maltetaanko ;d>
 
En minäkään erityisemmin toivo jompaa kumpaa.. :) Oon todella onnellinen, että meillä on jo sekä poika että tyttö! Kumpi vain on enemmän kuin tervetullut ja toivottu. :)
 
Jostain syystä pojasta ollaan puhuttu, ihan nimellä jo muutama vuosi. :) Mitään fiilistä ei ole, mutta poika olis kiva.. :) Ehkä siksi, että miehelle poika olisi ehkä mieluisempi, vaikka ei sitä myönnäkään. Olen tosi helpottunut, jos lapsi on tyttö, koska ennustaja lupasi poikaa, avioeroa jne. (juu, lupaan olla uskomatta!) Sukupuoli selviää sitten lapsen synnyttyä. :)
 
No johan on ollut ennustaja! Ei kannatakaan uskoa, hyvänen aika jos ero lapsen sukupuolesta johtuisikin niin huh huh :)
 
Paha sanoo, että kumpaakohan oikeen aavistelisin, ei oo vielä tullu sellasta fiilistä :)
Miehen puolen suku on kyllä niin poikarikas suku, että vedän kyllä ristin seinään, jos tyttö tulee, yhtäkään tyttöö ei heillä suvussa oo..

Ja palaten noihin ennustajiin.. Mä kävin kans joskus 2009 vuoden lopussa ennustajalla, joka myös ennusti mulle raskautta vuoden sisään, ja että se olisi poika..
No parin kuukauden päästä olinkin sitten raskaana, ja poika tosiaan tulikin :D
Samainen ennustaja ennusti mun saavan myös tytön, joten saas nähdä osasko ennustaja hommansa :D

Katoin myös ihan mielenkiinnolla sitä kiinalaista syntymäkalenteria, niin kyllä sekin sitte tyttöö lupaili :)
 
Meille olisi tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulossa poika. Minulle on joskus ennustaja sanonut, että saan vielä kolmannen lapsen ja että hän olisi poika :) Mutta mulla itelläni on ihan tyttöfiilis! Mutta aivan sama kumpi tulee, meillä on jo sekä tyttö että poika ja molemmat ovat yhtä ihania :)
 
ite veikkaan et mikäli mun aavistus ja kuvan tulkinta oikea ni kaksoset tulis ja sellai tunne et yks molempia. lisäks pahoinvointi ja muut oireet on omaa luokkaansa, esikoisest ei ollu oikeestaa mitää oireit eikä km päättyneis ollu näin rankkoi oireit.
mitä ennustajii tulee en usko pätkääkää äippä kävi ennustajal nuorempana ja piti tulla 7 lasta ja onnellinen avioliitto. oon ainoo lapsi ja erosivat ku olin pieni.
omal kohal kyl jostai syyst oon nähny nuorest lähtien "enneunia" (ei kivaa) mm. kaikki mun keskenmenot on tullu tietoon unina mulle ennen testin tekoa ja viel missä vaiheessa (yhes unes näin raskauden kestonkin) ja näin mä lukioaikana unen et yks opettaja yrittää estää valmistumisen ja niinhä se yrittikin sit myöhemmin mut eipä onnistun.
onneks unia ei liiemmi tule, esikoinen on todennu et tyttö tulee (kerto mulle itseasias mun raskaudest ennen testin tekoa eli en tienny itekää viel)

tuo vaun kiinalaine ennustais tyttöä. katoin miten oli esikoisen kohal ni ennusti ja täsmäs mut en silti usko kalentereihin jne...
 
Minulla oli jo ennen varsinaista raskautta vahva tunne esikoisen sukupuolesta ja tämä tunne on vaan vahvistunut tässä alkuraskauden aikana. Katsotaan pitääkö paikkansa. :)
 
Täällä ei varsinaista fiilistä, mutta poika olisi kiva kun tyttö tuli viimeeksi niin olis sitten molemmat. Kyllä tälläkin kertaa meinataan kysyä sitten rakenne ultrassa että kumpi tuloillaan... Helviä odottaessa näin unen juuri muutamaa päivää ennen rakenne ultraa että tyttö tulee ja niinhän siellä ultrassasitten hoitaja tyttöä veikkasi!
 
Tyttöfiilis :) Mutta ihan kumpi kampi vaan niin aivan varmasti yhtä tervetullut on, aivan sama sukupuoli kunhan vaan on terve lapsi..
 
Meillä on ollut avomiehen kanssa puhetta aina tytöstä, mutta kumpikin on tervetullut! Anoppi näki unen että meille tulee poikalapsi, mutta kaikki muut sanoo ja myös itsellä tunne että kyllä se tyttö on :)
 
Mulla kans tyttöoloilut...mies odottaa poikaa. En tiedä haluunko kuitenkaan tietää kumpi tulee etukäteen. Siinä saa vähän jännitystä loppuun saakka.
 
Takaisin
Top