Kiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen? Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?
Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä.
Joo kyllä muakin kiinnostaa tietää, lähinnä just nimien miettimisen ja jonkinlaisen henkisen valmistautumisen takia. En oikein näe itseäni hankkimassa esim mitään kovin tyttömäisiä/poikamaisia vaatteita sukupuolen perusteella mutta kiva tietää kuitenkin.
Meillä tuli vaan semmonen fiilis et halutaan tietää. Joissakin raskauksissa ei oo kysytty ja onhan se ollu ihan kiva sit synnytyksessä vasta tietää. Mut jotenki se omaa valmistautumista helpottaa et tietää kumpi tulossa. Meille tarjottiin sitä NIPT-tutkimusta, josta saatiin sit tietää että poika ois tulossa
@Suurperheenmama Miten tosta niptistä saa sen sukupuolitiedon? Mietin lähinnä, kun ei ainakaan mulle sitä ole kirjattu kantaan tuloksen kanssa suoraan, et näkyykö se kuitenkin sit jossain muualla?
En tiiä miten sen muuten saa, meiltä kysyttiin sillonko se lähete tehtiin et halutaanko tietää sukupuoli. Sit se vastaus oli kirjoitettu kantaan samaan viestiin mihin ne NIPT-vastauksetki oli kirjoitettu.
Ite tänään tihrustin NT ultran aikana että ehkä tää sittenkin olisi poika... Mies on aika varma tytöstä. Ite en nyt tiiä kumpaa lottoaisin tässä vaiheessa. Sen tiiän että jos mulla tulee vahva olo johonkin suuntaan niin sit se on päinvastainen totuus
NT-ultran kätilö oli sitä mieltä, että olisi tyttö ja viime viikolla ultrassa lääkäri oli samaa mieltä olen kyllä kuullut että vaikka rakenneultrassakin olisi katsottu sukupuoli, niin synnytyksessä onkin paljastunut toiseksi