Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kiinnostaako sinua saada tietää vauvan sukupuoli etukäteen? ❤️🩵 Vai pidätkö mieluummin yllätyksenä synnytykseen asti?

Sukupuolen näkee melko varmasti rakenneultrassa. Nub-teorian mukaan sen voi nähdä myös jo nt-ultrassa näkyvän genitaalikyhmyn asennosta. Voit lukea nub-teoriasta lisää täältä. 😊

Ollaan kummankin lapsen kohdalla haluttu etukäteen selvittää sukupuoli rakenneultrassa. Jotenkin kiva kun voi alkaa nimiä miettimään ja sitten ehkä siltä osin tuleva vauvakin tuntuu pikkuhiljaa todellisemmalta. Voidaan myös alkaa puhumaan isommille siskosta/veljestä😊

Me ehdottomasti halutaan tietää! 😊 NT-ultrassa nubia ei näkynyt omaan silmään, oli sen verran jumppaava kaveri, joten viimeistään sitten rakenneultrassa asia selviää, jollen innostu käymään yksityisellä asiaa selvittelemässä ennen joulua. 😁

Me myös halutaan tietää 🥰 jotenkin se viime raskaudessa tuli niin paljon todellisemmaks että oikeesti meille on poika tulossa. Vaikka ei sillä ole mitään väliä kumpi tulee. Molemmat yhtä toivottuja 🥰

Mä kysyin just AI:ltä kuvien perusteella, mun mielestä kuvissa nub ei ole niin selkeästi selkärangan myötäisesti mut Copilot tulkitsisi tytöksi 😁 kysytään ehdottomasti rakenneultrassa

Liitteenä myös meidän NT-ultrakuva, josta chatgpt varovaisesti veikkasi tyttöä. 😁 Itse en näitä osaa juurikaan tulkita.

Liitteet

• 20251125_122343.jpg
    20251125_122343.jpg
    955.2 KB · Katsottu: 31
Kiinnostaa tietää etukäteen. Vielä mietin et otanko lapulle ja katotaan lasten kanssa yhdessä vai kysynkö vaan suoraan ja yllätetään sit lapset 😁 mä en osais olla loppuun asti tietämättä. Haluun tehdä hankitoja sukupuolen mukaan ( joo mä kuulun niihin et tytöillä ns tyttövärit ja pojalla poika🙈) Kiinnostaa myös nt kuvasta arvuutella et kumpi vois olla 😁

Joo halutaan tietää etukäteen! Mulla on olo että mini on poika, mutta mies ja tulevat tädit sekä mummi veikkaa tyttöä 😊

Silloin kun esikoista odotettiin en tiennyt nub- (tai kalloteorioista) mitään, mutta sen jälkeen törmäsin netissä. Onhan näitä kiva arvuutella😁 Kun jälkeenpäin kuvia katsoin niin nub kyllä viittasi enemmän tyttöön.

Tytöksi minäkin varovasti veikkaisin. Sitten toisaalta sen kallo-teorian mukaan ehkä poika.. eli 50/50 😅
Kallo olikin jo viikoilla 12+6 ja 3D-kuvasta ultraaja totesi että nämä on yleensä aina vähän kulmikkaita näillä viikoilla 😄 tää teoria olikin mulle uusi!

Mä varasin väliultraan ajan 19.12. Voin sit tulla tänne kertomaan, että kumpi olisi tulossa, jos sukupuoli tuolloin näkyy! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla kanssa 19.12. ultra, jossa toivotaan et päästään jo utelemaan sukupuolta 🫣🤭 oma fiilis on kääntynyt tyttöön, koska mun massu on ihan eri mallinen kun viimeksi 😂

Viime raskaudessa olin ihan varma että poika tulee tai itse asiassa tuntui siltä jo ennen koko raskautta 😅 nyt aluksi ajattelin että tämäkin on poika, mutta nyt on jotenkin päässä sekin mahdollisuus auki että voi olla tyttökin 😛 tiedäpä sitten mistä nämäkin mielikuvat tulevat

Takaisin