Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään ultrassa tärkeimpänä, että kaikki on hyvin, mutta kyllä mun tyttö-olo oli nyt oikeessa kuitenkiMolemmat testit ja mun läheisimmät kaverit veikkaa poikaa, mulla kuitenki ollu jo jonkun aikaa ihan tyttö-olo Tää tyttö-ajatus voi olla siitäkin, että ennen raskautta ollaan puhuttu vauvasta tyttö-nimellä, joka on siis valmiina, pojalle nimivaihtoehtoja on vielä useempi.
Mutta reippaan kuukauden päästä selviää, ja tosiaan terveys on ainoo mikä oikeesti merkitsee kuitenkin, vaikka nää testit ja veikkailut hauskoja onkin
Ompa ihana että tulee tyttöjäkin tasoittamaan tilannetta, kun tuntuu että kaikki (myös itse ) saa/on saanut tänä vuonna poikia mulla tuli vähän ennen rakenneultraa todella vahva olo että on tyttö ja työkaverit/tutut oli myös veikanneet tyttöä. Se tunne kesti kuitenkin vain pari päivää ja katosi yhtä nopeasti kuin tulikin. Pojaksi hänet tosiaan todettiin viikko sit, mutta ei mulla oo vieläkään sellaista selkeää oloa että ois jompi kumpi, vaikka lähes kaikki testit ja uskomuksetkin oli poikaan päin. Ja mieskin oli veikannut poikaa, koska syön koko ajanTänään ultrassa tärkeimpänä, että kaikki on hyvin, mutta kyllä mun tyttö-olo oli nyt oikeessa kuitenki
Joo jänniä juttuja nää miltä-tuntuu-hommat, mutta marraskuussa sen sit näkee varmaks ja voi viimestään asennoitua jompaankumpaanOmpa ihana että tulee tyttöjäkin tasoittamaan tilannetta, kun tuntuu että kaikki (myös itse ) saa/on saanut tänä vuonna poikia mulla tuli vähän ennen rakenneultraa todella vahva olo että on tyttö ja työkaverit/tutut oli myös veikanneet tyttöä. Se tunne kesti kuitenkin vain pari päivää ja katosi yhtä nopeasti kuin tulikin. Pojaksi hänet tosiaan todettiin viikko sit, mutta ei mulla oo vieläkään sellaista selkeää oloa että ois jompi kumpi, vaikka lähes kaikki testit ja uskomuksetkin oli poikaan päin. Ja mieskin oli veikannut poikaa, koska syön koko ajan