Tyttö vai poika?

Miulla on ennestään kolme tyttöä ja tää raskaus on kyllä tähän mennessä ollut kaikkein rankin 🙈 epäilen että olis poika tulossa
 
Testin mukaan poika, kalenteri veikkaa tyttöä. Molemmat löytyy ennestään, jännää 😜 pääasia ois että vauva on terve, kumpi vain on toivottu ja rakkaudella odotettu!!
 
Mulla ehkä toiveissa tyttö ja miehellä poika, mutta juhannuksen jälkeen selviää että kumpi🥰 mutta tulipaha sitten kumpi vaan niin vauva on oikein tervetullut❤️
 
Molemmat testit ja mun läheisimmät kaverit veikkaa poikaa, mulla kuitenki ollu jo jonkun aikaa ihan tyttö-olo 😅 Tää tyttö-ajatus voi olla siitäkin, että ennen raskautta ollaan puhuttu vauvasta tyttö-nimellä, joka on siis valmiina, pojalle nimivaihtoehtoja on vielä useempi.
Mutta reippaan kuukauden päästä selviää, ja tosiaan terveys on ainoo mikä oikeesti merkitsee kuitenkin, vaikka nää testit ja veikkailut hauskoja onkin 😊♥️
 
Testin mukaan olisi tulossa tyttö, kalenterista en oikein ota selvää, kun hedelmöityshetki on ilmeisesti juuri helmi- ja maaliskuun rajalla (vai pitäisikö kalenteria lukea kuitenkin lasketun ajan mukaan?).

Mutta eipä sillä niin väliä, sillä kävimme NIPT-testissä jo tovi sitten ja kromosomien perusteella olisi tyttö tulossa :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Jo ennen tuota testiä viikon 11 (ylimääräisessä) ultrassa lääkäri sanoi samaa :Grinning Face: En ollut koskaan ennen kuullut, että noinkin aikaisin sen voisi ultrassa nähdä.
 
Mun odotusajan kirjassa oli joku sormustesti ja sen perusteella ois tyttöä luvassa. 😍 Oma aavistus on myös alkanut kallistua enemmän tytön suuntaan.
 
6 päivää rakenneultraan. Tää jännitys on ihan sietämätöntä ja tulee uniin! Yks yö näin unta, että ensin ultrassa sanoivat, että tyttö se on. Seuraavassa hetkessä olin jollain ihmeellä vaihtamassa vaippaa tälle syntymättömälle lapselleni ja kuin varkain kurkkasin vaippaan ja hitto pippelihän siellä oli. 😂 Unetkaan ei siis anna vastauksia.

Mua hävettää mun stressi tästä asiasta, kun ei sillä sukupuolella pitäisi olla eikä olekaan NIIN suurta merkitystä. Ja pelottaa ja surettaa lapsen puolesta, jos viikon päästä iskee hirveä pettymys. 😫
 
Meillä oli rakenneultra tänään. Tein eilen valmiiksi mustikka ja mansikkamuffineja. Mansikka tytöstä ja mustikka pojasta kun en tänään kuitenkaan olis jaksanu tehä. Tänään käytiin rakenneultrasta saadun paperin mukaan hakemassa gender reveal ilmapallo ja poksautettiin keskenämme se kotona. Lisäks sitte napattiin mukaan eilen tehdyt oikeat muffinit kun lähettiin anoppilaan ja myöhemmin mun vanhempien luona käymään ja saavat sitten maun mukaan muffinit.

Meillä tarjotaan siis tänään mustikkamuffineja, eli oma fiilis oli oikeasssa sukupuolesta! 🥰😍
20230622_120202.jpgIMG-20230621-WA0022.jpeg
 
Molemmat testit ja mun läheisimmät kaverit veikkaa poikaa, mulla kuitenki ollu jo jonkun aikaa ihan tyttö-olo 😅 Tää tyttö-ajatus voi olla siitäkin, että ennen raskautta ollaan puhuttu vauvasta tyttö-nimellä, joka on siis valmiina, pojalle nimivaihtoehtoja on vielä useempi.
Mutta reippaan kuukauden päästä selviää, ja tosiaan terveys on ainoo mikä oikeesti merkitsee kuitenkin, vaikka nää testit ja veikkailut hauskoja onkin 😊♥️
Tänään ultrassa tärkeimpänä, että kaikki on hyvin, mutta kyllä mun tyttö-olo oli nyt oikeessa kuitenki 🤗♥️
 
Tänään ultrassa tärkeimpänä, että kaikki on hyvin, mutta kyllä mun tyttö-olo oli nyt oikeessa kuitenki 🤗♥️
Ompa ihana että tulee tyttöjäkin tasoittamaan tilannetta, kun tuntuu että kaikki (myös itse 🤭) saa/on saanut tänä vuonna poikia 😄 mulla tuli vähän ennen rakenneultraa todella vahva olo että on tyttö ja työkaverit/tutut oli myös veikanneet tyttöä. Se tunne kesti kuitenkin vain pari päivää ja katosi yhtä nopeasti kuin tulikin. Pojaksi hänet tosiaan todettiin viikko sit, mutta ei mulla oo vieläkään sellaista selkeää oloa että ois jompi kumpi, vaikka lähes kaikki testit ja uskomuksetkin oli poikaan päin. Ja mieskin oli veikannut poikaa, koska syön koko ajan 🥪🍗🥦🥩🥗 😂
 
Ompa ihana että tulee tyttöjäkin tasoittamaan tilannetta, kun tuntuu että kaikki (myös itse 🤭) saa/on saanut tänä vuonna poikia 😄 mulla tuli vähän ennen rakenneultraa todella vahva olo että on tyttö ja työkaverit/tutut oli myös veikanneet tyttöä. Se tunne kesti kuitenkin vain pari päivää ja katosi yhtä nopeasti kuin tulikin. Pojaksi hänet tosiaan todettiin viikko sit, mutta ei mulla oo vieläkään sellaista selkeää oloa että ois jompi kumpi, vaikka lähes kaikki testit ja uskomuksetkin oli poikaan päin. Ja mieskin oli veikannut poikaa, koska syön koko ajan 🥪🍗🥦🥩🥗 😂
Joo jänniä juttuja nää miltä-tuntuu-hommat, mutta marraskuussa sen sit näkee varmaks ja voi viimestään asennoitua jompaankumpaan🤭

Aloin taas jo epäileen koko asiaa koska mullakin on nälkä ihan koko ajan ja pystyn syömään ihan huomattavia määriä ruokaa 😂
 
Takaisin
Top