Tyttö vai poika?

Mulla tuo näytti, että tyttö olisi tulossa. Kumpikin olisi ihana saada, vaikka kun ennestään ei ole poikaa, niin se vähän ehkä jännittäisi.

Esikoinen on tyttö. Kiinalainen raskauskalenteri näyttää tyttöä 🤔 esikoisesta näytti poikaa joten tulisko ny poika sit😅

Mä oon tänään viettänyt saikkupäivää netin ihmeellisessä maailmassa tutkien juurikin näitä testejä ja uskomuksia 🙈🙏🏻

Pääosin testit tässä vaiheessa sanovat tyttöä, mutta kyllä niistä muutama poikakin tuli.

Mä aloin miettii että jos tyttö siittiöt on kestävämpiä kuin pojat niin tää on tyttö varsinkin jos ovis on ollut silloin kun mä kuvittelen.

Oli muuten pakko käydä kurkkaamassa, niin molempien poikien kohdalla tuo kiinalainen kalenteri näytti tyttöä. Esikoisesta olin alusta asti varma, että on poika, kuopuksesta tosi vahva tyttöolo, mutta poikahan hänkin.

Onko muut yhtä hömppiä ja kokeillut sormustestiä? Mitä näytti 🙈?

Kiinalainen syntymäkalenteri lupailee poikaa. Esikoisesta meni näköjään oikein 😃. Aavistusta ei ole ja molemmat ovat yhtä tervetulleita.

Kiinalainen kalenteri povaa poikaa! Esikoisesta ennusti tyttöä ja niin kävi. Kumpi vain käy :)

Kalenteri povaa tyttöä ja olisikin ihana saada myös tyttö. Mutta kumpi vaan yhtä tervetullut❣️

Jotenkin luulen että poika. Esikoisesta arvaukseni meni pieleen. Saa nähdä kuinka tämän kanssa.

Hei käykö tuohon sormusjuttuun jonkun muun hius kuin oma? Mulla on niin lyhyet hiukset että niihin ei sormusta saa roikkumaan.

Hei käykö tuohon sormusjuttuun jonkun muun hius kuin oma? Mulla on niin lyhyet hiukset että niihin ei sormusta saa roikkumaan.
Eikös siihen käy ohut lanka myös?

Mä tein itselleni ton sormustestin, niin näytti tyttöä. Mies kun teki mulle, niin poikaa. 🤭

Molempien mukaan poika, tosin näin 4+4 on vielä vähän hankala vastata kysymyksiin stressin määrästä tai pahoinvoinnista 😆. Esikoinen on tyttö, ja ehkä pienesti toivoisin toista tyttöä, jos toivoa nyt voi. Olis käytännöllistä, kun muuten menee esikon vaatteet kiertoon ja joutuu uudet ostamaan (tai saamaan lahjaksi, kuten esikoisen kohdalla). Mutta tietenkin kiitollisia ollaan lapsesta ylipäänsä.

toisen mukaan poika ja toisen tyttö. ihan kumpi vaan tietysti ois ihana. jotenkin ajattelen et poika tulis, vaikka molemmilla meillä enemmän naispuolisia sisaruksia.

Takaisin