Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Molempien testien mukaan olisi poika ja kun kuvittelee kumpi siellä olisi kasvamassa, tuntuu vahvasti pojalta. Hölmöä tässä vaiheessa veikkailla noin, mutta molemmista aiemmista on osunut aavistukset oikein. Katsotaan kuinka käy tällä kertaa 🤭
 
Mua hämää toi kiinalainen kalenteri. Ohje käskee valita kuun, jona hedelmöitys tapahtui, mutta taulukossa lukee äidin ikä ja vauvan _syntymä_kuukausi 😄 Riippuen kummalla tavalla katsoo, ni tulee joko tyttö tai poika.
 
Toinen veikkas tyttöä ja kiinalaisen kalenterin mukaan tulis poika. Oma fiilis on toistaiseksi että ois tyttö, mut luulen et se voi vielä oireiden myötä muuttuakin. Aiemmissa raskauksissa on aina oma tunne ollu oikeassa sukupuolen suhteen. :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Molempien kanssa tuli poika😍 meillä jo kaksi tyttöä on niin olisihan se pikkuveli noiden emäntien lisäksi ihan mahtava!
Itsellä myös jotenkin erilaisempi fiilis kuin kahdessa muussa raskaudessa ja oireet oikeastaan vahvempina. Jännä nähdä ☺️
 
Mua hämää toi kiinalainen kalenteri. Ohje käskee valita kuun, jona hedelmöitys tapahtui, mutta taulukossa lukee äidin ikä ja vauvan _syntymä_kuukausi 😄 Riippuen kummalla tavalla katsoo, ni tulee joko tyttö tai poika.
Samaa mietin 😅
 
Toinen ennusti poikaa ja kalenteri tyttöä. Mulla on vahva fiilis pojasta. Esikoisestakin oli vahva fiilis että on tyttö ja olihan se. 🤩 Saa nähdä pitääkö oma fiilis paikkaansa! Poika olisi hyvinkin toivottu 🥰
 
Ekan testin mukaan poika ja kiinalaisen testin mukaan tyttö :tears: Omissa kuvitelmissani tämä alkio on nimeltään ertti eemeli, joka voisi ehkä hiukan viitata siihen että itse aavistelen poikaa
 
Toisen mukaan tyttö ja toisen poika. Poika-fiilis on itsellä. Miehellä vain yksi sisarus, veli, ja sillä veljellä on kaksi poikaa..
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis poika, vähän poika olo on itelläkin, koska nää raskausoireet on jotain ihan muuta verrattuna esikoiseen, joka on tyttö :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
En kyl ymmärrä, kun sanotaan et paha olo olis pahempi tytöstä, mut esikoisesta ei todellakaan ollut näin paha olo.. Ajattelin aina et jos tyttöraskaus oli noin helppo nii sitä poikaa en tuntis edes pieruna kehossa :tears:
 
Tyttöä povaa testi, mutta kiinalainen poikaa. Raskaus kyllä alkoikin ihan eri oirein, mitä esikoispojan kanssa, joten jää nähtäväksi..🤭
 
Toisesta sain tytön ja toisesta pojan. Itselläkään ei ole vielä fiilistä kumpi ois tulossa 🙂
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulis poika, vähän poika olo on itelläkin, koska nää raskausoireet on jotain ihan muuta verrattuna esikoiseen, joka on tyttö :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
En kyl ymmärrä, kun sanotaan et paha olo olis pahempi tytöstä, mut esikoisesta ei todellakaan ollut näin paha olo.. Ajattelin aina et jos tyttöraskaus oli noin helppo nii sitä poikaa en tuntis edes pieruna kehossa :tears:
Mulla oli pojan kans jäätävä pahoinvointi aina viikolle 20 saakka. 🤢
 
Takaisin
Top