Tyttö vai poika?

Alkuun fiilikset sanoi poikaa ja nyt vahva fiilis tytöstä. Mahtaakohan fiilis vaihtua montakin kertaa ennen kun tämä selviää
 
Niin erilainen alkuraskaus, että veikkaan nyt tyttöä.
 
Alkuun fiilikset sanoi poikaa ja nyt vahva fiilis tytöstä. Mahtaakohan fiilis vaihtua montakin kertaa ennen kun tämä selviää
Itsellä toisinpäin, ensin vahva tyttöfiilis ja nyt fiilis, että olisi poika.

Kiinalainen kalenteri sanoo, että olisi tyttö tulossa. Mutta samaa sanoo esikoisesta, joka on poika. Toisen testin kanssa tulee poika.
 
Näin jälkikäteen vähän harmittaa etten kokeillut ketään sormustestejä tms ja sit ois ollu hauska todeta osuko oikeaan. En oikein muista kaks niitä jäi sit kokeilematta 🤔
 
Näin jälkikäteen vähän harmittaa etten kokeillut ketään sormustestejä tms ja sit ois ollu hauska todeta osuko oikeaan. En oikein muista kaks niitä jäi sit kokeilematta 🤔
Olisin sinuna pikemminkin huojentunut ettet alkanut sormusta hiuksissa roikuttamaan... Minä siihen lankesi ja parin tunnin välein se sormustesti tehtynä näyttikin ensin sitä ja sitten tätä. Niinpä, muistan vieläkin kuinka näin seuraavana yönä painajaista synnörilääkärin määrittelemästä "aidosta" trans-vauvasta. Minä ja minun mielikuvitus...😂
 
Takaisin
Top