Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Eka testi väitti että ois poika ja toinen et tulis tyttö. Oon itekki tyttö fiiliksillä :smiling-eyes:
 
Meillä tyttöfiilis tästäkin, mutta todellakaan merkitystä ei ole kumpi tulee 🤗

Kiinalainen kalenteri olis nyt tyttöä povaamassa, viimeks oli poika sen mukaan mutta tyttö tuli 😅
 
Molemmat näytti poikaa, mut tunne (vaiko toive?!) tytöstä. Mistä vain toki onnellinen 🥰
 
Näin unta tyttövauvasta ja jotenkin tyttöolo 😄😍 katsotaan! Meillä esikoisen sukupuoli paljastui jo varhaisultrassa😳 heti sanoi että kyllä tänne jalkoväliin on jo jotain kehittynyt, toki ei 100% varma ollut mutta sanoi, että 99% varma 😝 nyt menossa samalle ultraajalle viikon päästä 😍
 
Molemmat testit päätyivät poikaan. Itse ehkä toivoisin tyttöä, ihan vaan koska pojat ovat itselleni niin vieraita. Tyttöjä on myös omassa suvussa paljon enemmän, joten todennäköisyys taitaa sikäli kallistua sinne puolelle. Käytännössä tuolla nyt ei mitään väliä tietenkään ole, ei kuulemma miehellekään.
 
Eka sanoi poika ja toinen tyttö. Itse näin jo unta pojasta, mut oikeestaan ei väliä kumpi olis
 
Mulla sano toinen testi poikaa ja toinen tyttöö. Jostain syystä aattelen et meille tulee toinen tyttö. Ei siis mikään oikee olo
 
Toinen testi sanoi että kumpi vain
Kiinalainen testi poika

Teinien sukupuolet kiinalainen ennustanut oikein
 
Testin mukaan tyttö. En osaa vielä kuvailla kumpaa odotan mutta mitä ainakin miehen siskon oireita kuuntelin niin himoitsen samoja asioita kun hän ja hön sai tytön samoilla oireilla 🥰
 
Aika paha sanoa vielä näin aikaisin, mut tyttö ois toiveissa 🙂 Toki jos ihan vakavissaan puhutaan niin ei oikeesti oo sukupuolella väliä. Kiinalainen kalenteri väitti poikaa ja toinen testi tyttöä 🤷🏻‍♀️
 
Eka testi sanoi tyttö, toinen sanoi poika :tears:
Vastaa hyvin fiiliksiä, joka toinen päivä odotan tyttöä ja joka toinen päivä poikaa. Ennen raskautta olin ihan tyttöfiiliksillä, mutta nyt olen uteliaana molemmista :smiling face with heart-eyes:
 
Poikaa sanoo eka ja toinen tyttö. Ei itsellä mitään hajua. Tyttöä ehkä toivoisin, mutta oishan se poikakin aivan ihana 🥰
 
Se on nii hassua, että olen aina tuntenut kuka siellä masussa on ja mitä olen toivonut on mennyt (halusin ekan pojan ja siten kahta tyttöä)
Eka oli poika ja katselin vain poikien vaatteita, toka ja kolmas olivat tyttöjä ja ostin vain tyttöjen vaatteita. Kahden viimeisen raskauden aikana sanoivat kaikki kaverit ja tutu, että 100% odottelen poikia, että älä kuvittele itselleni 😁
Nyt tunnen, että on poika, mies halua kovasti pojan.

Sormuksen testin olen tehhnyt kaikkien raskauden aikana ja näyttänyt oikeesti 😁

Kiinalainen kalenteri ja testi molemmat näyttä poika.
 
Muokattu viimeksi:
Molemmat näyttäis meille tyttöä ja heti alkuun tuli tyttöfiilis😊mutta enää en ole niin varma😁
 
Näyttää poikaa ja luulen että olisi poika, kun pahoinvointia on niin paljon vähemmän kuin tytöistä. 😶
 
Takaisin
Top