Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Uu, sekä testi että syntymäkalenteri ennustaa tyttöä. Viimeksi kumpikin sanoi että poika ja poika tuli. Pitääköhän nytkin paikkaansa 😄
 
Mulla on ollut alusta asti tosi varma olo että poika. Tai siis se klassinen ”tuntuu pojalta” 😂 tosin taisin joku yö nähdä unta että tyttö tuli.
 
Kiinalaisen mukaan olis poika tulossa , muutkin povasi pojiksi mutta eipä tullu😄
 
Kiinalainen povaa poikaa. Ja miehellä ennestään vain poikia, joten tyttö on varmaan kaukainen haave 😅 tosin pidän edelleen peukkuja että olisi tyttö
 
Tyttö olis miehellä haaveena (miehet 😂) ja kalenterit povais sellaista 🥴
 
Poika näillä näkymin kiinalaisen mukaan! Oon kans aina ajatellut, että saisin esikoiseksi pojan. :D
 
Tyttöä ennustaa sekä testi että syntymäkalenteri. Mulla on myös alusta asti ollut olo, että tyttö ois tulossa. 😊
 
Testi sanoo poika, itsellä ei mitään oloa kumpi olisi tulossa. Yleensä jossain vaiheessa olen nähnyt vauvasta unta ja siinä nähty sukupuoli on pitänyt joka kerta paikkansa, vaikka ultrassa muuta lupailtu :)
 
Testin mukaan poika, kalenterin mukaan tyttö 🤷‍♀️ Sellainen olo että olis tyttö, meillä tosin suvussa niin paljon poikia että varmaan tulee kuitenkin poika 😅
 
Testi ennustaa poikaa ja kalenteri tyttöä. Jotenkin itsellä ollut aina fiilis, että ensimmäinen lapsi olisi poika ja kun miehen suvun mieslinja on pääsääntöisesti tehnyt poikia, niin aika poikafiilis ainakin nyt on. 👦
 
Testin mukaan kumpi vaan ja kalenteri veikkaa tyttöä. Tyttö on myös miehellä toiveissa, joten jännä nähdä. Esikoisen kohdalla kalenteri piti kutinsa
 
Molemmat tulokset sanoi, että poika. Minä ja läheiset sen sijaan ajatellaan, että tyttö siellä on.
 
Testin mukaan poika, kalenterin mukaan tyttö. ☺️ Ei mitään aavistuksia vielä itsellä..
 
Testi ennustaa poikia. Jostain syystä on myös itsellä sellainen olo, että kaksoset olisivat poikia. :Green Heart::Green Heart:
 
Takaisin
Top