Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kalenterin mukaan tyttö. No niin sanoi viimeksikin ja poika tuli. Oireet veikkas viimeks poikaa. saa nähä tällä kertaa mitä tulee, tehä vähä myöhemmässä vaiheessa tuo testi
 
Kalenterin mukaan tyttö. No niin sanoi viimeksikin ja poika tuli. Oireet veikkas viimeks poikaa. saa nähä tällä kertaa mitä tulee, tehä vähä myöhemmässä vaiheessa tuo testi
Nyt tein tuon testin ja oireiden mukaa ois tyttö. Saa nähä 🤭
 
Sekä testi, että kiinalainen kalenteri ehdottaa poikaa. Miehelläni on kaksi tytärtä, joiden äitipuolena olen, ja poika onkin hieman ollut haaveissa. Eipä näihin kuitenkaan ole luottaminen, ja samapa tuo, molemmissa tapauksissa maailman rakkain vauva sieltä tulee. 😍
 
Mulla ei oo vielä mitään oloa että kumpi tulisi. Kolmesta ekasta kiinalainen näyttänyt 2:lla oikein, yhdestä väärin. Nyt se näyttää tyttöä. Kolmannen pojan tahtoisin jotta mun prinsessa olisi ainoa valtakunnassaan 🥰 mutta kumpikin tietysti täysin tervetullut joukkoomme.
 
Mulla ei oo mitään oloa vielä ja tuo kalenterikaan ei oo aiempien kohdalla pitänyt paikkaansa. Nyt lupais tyttöä. Tuntuis oudolta saada tyttö, kun mulla on kolme poikaa 😁 Kaikki tietenkin tyttöä toivoo mulle nyt, mutta en mä itse osais valita. En jotenkin ajattele että sukupuoli kertois ihan hirveesti siitä, kuka meille on syntymässä, mun kaikki pojatkin on keskenään niin erilaisia.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi tyttö, mutta oma tunne on pojasta. Kaksoset tulossa niin ehkä tulee molemmat 😄
 
Toinen ehdotti tyttöä ja kiinalainen poikaa. 4 aikasemmat kiinalainen oli oikeassa 2.
Veikkaan että poika tulee kun aikaisemmatkin olleet sekä ovulaation puolivälissä raskautunut.
 
Testi sekä kiinalainen kalenteri osoittaa tyttöä. Myöskin itsellä tyttö-olo 😊
Edellisen kanssa kalenteri oli väärässä, mutta sillonkin oli tyttö-olo ja oikeessa oli oma aavistus.
 
Testi ennusti poikaa ja kiinalainen kalenteri tyttöä 😁 mies sanoo, että poika. Itse en osaa sanoa vielä mitään 😄
 
Testi ja kiinalainen kalenteri näytti poikaa. Raskaus on ihan erillainen kuin kaksi ekaa joissa tyttö tullut. Johtuuko sitten iästä vai mistä että on niin erillainen raskaus nyt😅 varmaan sieltä tyttö tulee kun joka kerta on poikaa veikattu😅
 
Testistä tuli molemmista sama tulos..

Mitä toi miehen stressaava työ antaa? Poikia vai tyttöjä? :D

Entä jos ruokahalu kasvaa?

Hauskoja testejä 😃
 
Takaisin
Top