Tyttö vai poika?

Ekan testin mukaan poika, kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. Itsellä ei ole vielä mitään aavistusta, ehkä sitten myöhemmin... :smiling-eyes:
 
Testien mukaan tyttö.

Itsellä tunne, että nyt tulis tyttövauva. Olen nähnyt kerran myös unta, että tulis tyttö. :smiling-eyes:
 
Kaikki makea ällöttää, joten sen perusteella ilmeisesti poika :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Kumpi vaan tietysti kelpaa ihan yhtä hyvin, mutta pieni aavistus, että voisi olla tyttö. Ehkä siksi kun meidän suvussa vaan kaikille tuntuu tulevan tyttöjä, poikia/miehiä tosi vähän missään sukupolvessa.
 
Nuo testit näyttäisi poikaa, mutta viime viikkoina mulla on ollut tyttöfiilis, en osaa yhtään sanoa mistä se johtuu.
 
Vau.fi:n testi ennustaa tyttöä ja kiinalainen syntymäkalenteri poikaa. Pahoinvointi oli niin lievää ja ohimenevää, että sen perusteella aavistelin jossain vaiheessa poikaa, mutten tiedä onko tässä uskomuksessa mitään perää.
 
Esikoista odottaessa olin ihan varma, että tyttö tulee, en osannut oikein millään edes ajatella poikaa. Oli jopa aika järkytys, kun kuultiin ultrassa että vauva onkin poika. Nyt toki en voisi kuvitellakaan hänen olevan kukaan muu kuin juuri hän :red-heart:
 
Niin ja nyt en siis oikein ole osannut ajatella kumpaakaan, en luota omiin fiiliksiini tässä asiassa enää yhtään :Smiling Face With Open Mouth
 
Kiinalainen veikkasi poikaa.

Minä veikkasin poikaa alussa. Mies oli heti tytön kannalla.

Tyttö meille syntyi. Pari päivää ennen ultraa olin aivan varma, että tyttö meille tulee.
 
Takaisin
Top