Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan meidän tyttöjen pitikin olla tyttöjä. Nyt siis kuuluisi tulla poika. Onko muilla pitänyt paikkaansa?
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan meidän tyttöjen pitikin olla tyttöjä. Nyt siis kuuluisi tulla poika. Onko muilla pitänyt paikkaansa?
Kiinalaisen kalenterin mukaan mun tyttöjen "pitikin" olla tyttöjä. Nytkin näyttäisi tyttöä, mut itsellä on aina ollut olo, että jos joskus kolmannen saan, niin poika tulee.
 
Kiinalainen ja toi testi näyttäis poikaa. Viimeksi ainakin kiinalainen näytti tyttöä ja tyttö tuli.

Ei ole oikein itsellä vielä mitään selvää fiilistä. Ehkä hiukan olisin kallistumassa poikaan, kun mulla on ollut tavallista suurempi ruokahalu koko alkuraskauden.
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä. En nyt tosin tiedä katsotaanko hedelmöitysajankohtaa eli kesäkuuta (IVF) vai pakastealkion siirtoajankohtaa joulukuussa :Grinning Face: mutta tosin molemmissa näyttää tyttöä!
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä. En nyt tosin tiedä katsotaanko hedelmöitysajankohtaa eli kesäkuuta (IVF) vai pakastealkion siirtoajankohtaa joulukuussa :Grinning Face: mutta tosin molemmissa näyttää tyttöä!
 
Kiinalaiset lupailee poikaa, itselläni ei ole minkäänlaista aavistusta joten olkoon sitten poika. :smiling-eyes:
 
Testi ja kiinalainen kalenteri veikkaavat poikaa. Raskauden oireettomuuden perusteella olisin tällä hetkellä itsekin kallistumassa poikaan, mutta voihan niitä vielä tulla. Eikö mulla vielä muutenkaan ole mitään vahvaa oloa suuntaan tai toiseen. Molemmista aikaisemmista raskauksista olen kyllä aavistanut oikein, mutta se "varmuus" on tullut vasta paljon myöhäisemmillä viikoilla.
 
Takaisin
Top