Tyttö vai poika?

Kiinalainen kalenteri väittää poikaa, Vau-testi tyttöä, oma fiilis on että poika kun tämänkin teki heti alkuun kunnon leffaviivat testitikkuun veljensä tapaan. Siskojen odotus meni eri tapaan. Ultria odotellessa, siellähän se toivottavasti selviää. :happy:
 
Todennäköisyyden mukaan poika, mutta kiinalaisen tiedemiehen mukaan tyttö :dummy::dummy1:
 
Testin mukaan tyttö, kalenterin mukaan poika, mies toivoo tyttöä, itsellä poikafiilis mutta kumpi vain käy kun molemmat löytyy jo, jää nähtäväksi:hilarious:
 
Kiinalainen kalenteri osoittaa tyttöä. :)

Muutama vuosi sitten eräs nainen kuiskasi korvaani ”kolme poikaa” poistuessaan kapakasta, jossa oli muille illan aikana tehnyt ennustuksia. Vähän olen taipuvainen uskomaan kaikenlaista, saas nähdä... :D

Edit: Toki en tiedä, mitä hän sillä edes tarkoitti! Olen aina ajatellut, että tulevia lapsia tietenkin. :D
 
Kalenteri ennustaa poikaa. Esikoisen kohdalla piti paikkansa!
 
Mulla myös toi Vaun testi näyttää tyttöä. Oma fiilis ei kerro kumpi voisi olla tai oikeastaan en luota omaan fiilikseen :joyful:
 
Kalenterin mukaan tyttö,testin mukaan tyttö. Omia toiveita ei oo esitetty miehen kaa ku että tulisi ees ylipäätään vauva, ennestään löytyy jo tytär.
 
Testin mukaan poika, kalenterin mukaan tyttö. Itelläni on enemmän poikafiilis, mut uskon johtuvan enemmän siitä et meidän esikoinen on tyttö.
 
Tyttöä ennustaa meille molemmat, samoin omat fiilikset on tyttöön päin kallellaan sekä äidillä että isällä. Viimeksikin meni niiltä osin oikein, saas nähdä...
 
Vau testin mukaan tyttö. Kiinalaisen kalenterin mukaan kuudesta raskaudesta ainoastaan yksi on pitänyt paikkansa. Jos sillä perusteella mennään, niin senkin mukaan pitäisi olla tyttö. Aikainen plussa ja korkea hcg pitoisuus myös viittaa tyttöön. Mun matala estrogeeni myös viittaa tyttöön, mutta toisalta siinä kuussa otin maksimi-annokset soijan isoflavonoideja, mikä lisää pojan mahdollisuutta. Mutta alkuun saattamisen aikaan aloitin vitexin ja se lisää mahdollisuutta tyttöön. Otin myös samana päivänä kun ovulaatio kalkin ja magnesiumin, mikä lisää tyttö mahdollisuutta. Mutta joulukuussa mitattu kalkki oli matalalla. Matala kalkki lisää pojan mahdollisuutta. Myös alkuun saattaminen on todennäköisesti tapahtunut munasolun irrottua. Tutkimusten mukaan ennen ovulaatiota alkunsa saaneet on helpommin poikia ja ovulaation jälkeen taas tyttöjä. Toivon tyttöä jo siitä puolesta, että saataisiin elävä. Poikaraskaudet on olleet todella vaikeita ja yksi poika on rv 17 kuollut enkeli.
 
Kalenteri sanoo tyttö. Esikoisen "ennuste" meni myös oikein, tyttö tuli :Heartpink Mies on sitä mieltä että tulee toinen tyttö, mulla heittelee päivä päivältä. Tällä hetkellä veikkaan tyttöä.
 
Takaisin
Top