Tyttö vai poika?

Poikaa ehdotti kiinalainen kalenteri meillekin. Ekan kohdalla myös ja silloin piti paikkansa. Omia fiiliksiä ei vielä ole, saa nähdä!
 
Poikaa veikkasi testi sekä kiinalainen kalenteri, mutta en kyllä usko näihin. Hauska toki arvuutella. Itsellä pieni toive tytöstä, mutta kumpi vaan on oikein tervetullut. :)
 
Testi veikkasi poikaa, kiinalainen kalenteri tyttöä. Mulla ei itsellä ole mitään veikkausta, paitsi huomaan miettineeni enemmän mahdollisia pojan nimiä. :grin
 
Poikaa veikkasivat molemmat testit ja jotenkin itselläkin sama aavistus:)
Mutta molemmat sopivat enemmän kuin hyvin!
 
Testissä poika, kiinalaisessa syntymäkalenterissa tyttö. Olen myös itse nähnyt kerran unta poikavauvasta. Esikoinen on poika, joten ehkä vähän toivoisin tyttöä, mutta tietysti molemmat sukupuolet on ihan yhtä tervetulleita. :happy:
 
Molempien testien mukaan poika, itselläni ja miehellä on myös fiilis että olisi poika.

Hauskaan videoon törmäsin, jossa raskaanaoleva nainen on selinmakuilla lattialla. Se kylki, kummalta kyljeltä nainen nousee ylös, enteilisi lapsen sukupuolta. Oikealta: poika, vasemmalta: tyttö.

Nousen ylös oikealta puolelta eli jos siihen on uskominen niin sen mukaan myös olisi poika! :laughing5

EDIT: poikahan se rakenneultran mukaan on :)
 
Muokattu viimeksi:
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika (sen mukaan meillä olisi poika, tyttö, poika ennestään, mutta Ok poika, poika, tyttö). Testin mukaan tyttö. Omaa fiilistä ei ole suuntaan tai toiseen.
 
Testi veikkasi poikaa, kiinalainen kalenteri tyttöä. Mulla ei itsellä ole mitään veikkausta, paitsi huomaan miettineeni enemmän mahdollisia pojan nimiä. :grin

Piti tulla tekemään päivitys. Enkä olisi enää muistanut "veikanneeni" poikaa. Se varmaan vaihtui nt-ultran jälkeen tyttöfiilikseksi ja tyttöä kätilö veikkasi meille rakenneultrassa.
 
Takaisin
Top