Tyttö vai poika?

Minnihiiri84

Kommentoinnin ninja
Huhtikuun äidit 2019
Syyskuiset 2021
Onko sinulla jokin tunne siitä kumpi siellä mahassa majailee? Entä puolisollasi? Tähän ketjuun voisi myöhemmin myös päivittää pitikö veikkaus paikkansa. :)
 
Aloitan nyt vaikka itse. Mulla on ollut alusta asti vahva tunne, että meille olisi tulossa toinen poika. Kumpi vaan on todella tervetullut ja molemmissa näen omat hyvät puolensa. Toisaalta olisi ihanaa saada tyttö, kun tämä mitä todennäköisimmin tulee olemaan meidän viimeinen lapsi. Jos taas on poika niin on kiva, että meidän poika saa veljen, vaikka toki siskokin varmasti kiva kaveri olisi. Pojalle olisi pitkälti vaatteet jo valmiina. Jännä nähdä sitten rakenneultrassa, kunhan nyt sinne saakka selvitään. :happy:
 
En oikein tiedä. Jotenkin ajattelen, että meille tulee tyttö, mutta en tiedä johtuuko fiilis vaan siitä, että haluaisin ehkä tytön enemmän. Nimiäkin olisi, poika sen sijaan jää varmaan ilman nimeä tätä menoa...

Meillä on vielä vähän auki se, milloin sukupuoli selviää meille. Minä haluaisin tietää sen ennen syntymää, mutta mies ei. Tähän emme ole vielä keksineet ratkaisua, kun ei tässä oikein kompromisseja ole :woot:

Toisaalta mulla ei ole hirveän suurta tarvetta ostaa vaatteita sukupuolen mukaan, joten sinänsä voisi vaikka odottaakin synnärille.
Täällä isompien kauppojen lähellä kun asuu, niin en haluaisi edes ostaa ihan hirveästi vaatetta etukäteen kun en esikoisen kanssa tiedä yhtään mikä toimii. Niitä saa kaupasta sitten lisää lähes vuoden jokaisena päivänä:grin
 
Meillä on kaveriporukassa tullut vaan poikia, niin pakko se tyttökin nyt ennemmin tai myöhemmin on tulla! :laughing002 Ja tyttö ehkä tuntuisi jotenkin luontevammalta? Helpommalta? Halutaan kyllä tietää etukäteen, mutta sitä nyt kuitenkin saa odotella sinne huhtikuulle...
 
Meiltä löytyy molemmat. Jotenkin ihan alussa oli tunne et olis poika mut oireet tuntuu olevan samaa luokkaa kuin mitä tyttöä odottaessa et sen puoleen tyttö. Esikoinen toivoo pikkuveljeä mut itsellä ei niin väliä oo. Jos nyt veikkaan niin kallistun poikaan.
 
Raskausoireiden perusteella veikkaan poikaa. Ei ole toivetta kumpaankaan suuntaan, vaikka tytölle kyllä tavaroita olisi enemmän:happy:
 
Mä myös raskausoireiden puolesta menisin lyömään vetoa pojasta. Sitten meillä olisi kolmen suora :Heartblue:Heartblue:Heartblue Mutta meillä on vähän sama kuin Enkelinsiipi mainitsi eli pojalle ei enää löydy nimeä :scratch.

Tytölle olisi kyllä ja toisaalta olisi kyllä kiva saada tyttökin. Kunhan kaikki nyt menisi hyvin ja pieni saataisiin kotiin asti.
 
Oireiden perusteella ihmettelen suuresti jos ei olekaan tyttö :grin Pahoinvointi on paljon pahempi mitä esikoisen (poika) odotuksessa ja esim naama kukkii (sanotaan et tyttö vie äidin kauneuden :grin eikä tätäkään ollu esikoisesta, päinvastoin iho oli tosi hyvä!).

Muuten ei kyllä oo ainakaan vielä tullu mitään tunnetta edes kumpi vois olla :confused005
 
Niin ja tytölle on täydellinen nimi valmiina kun taas poika jää nimettömäks (esikoinenki meinas jo jäädä). Et sikäli olis ihan kiva jos tulis tyttö :grin

Poika taasen olis kiva ehkä siks, että sit olis esikoisella toinen poikapuolinen kaverina perheessä kun molemmat vanhemmat on naispuolisia :grin
 
Meillä kans tuo sama pulma, että jos tulee poika niin se jää nimettömäksi. Miehelle ei kelpaa mun ehdotukset :shy: Tytölle olisi parikin nimivaihtoehtoa. Alkuoireet viittaisi siihen, että tyttö olisi tulossa. Mutta silti se poikakin pyörii mielessä. Ei siis vielä ihan varmaa fiilistä ole. Kumpi vaan on tervetullut :happy:
 
Mä myös raskausoireiden puolesta menisin lyömään vetoa pojasta. Sitten meillä olisi kolmen suora :Heartblue:Heartblue:Heartblue Mutta meillä on vähän sama kuin Enkelinsiipi mainitsi eli pojalle ei enää löydy nimeä :scratch.

Tytölle olisi kyllä ja toisaalta olisi kyllä kiva saada tyttökin. Kunhan kaikki nyt menisi hyvin ja pieni saataisiin kotiin asti.

Meillä siis ihan sama, että jostain syystä tytölle on mielessä useampi kiva nimi, kun taas pojalle menee hankalaksi keksiä. o_O Mutta kai se asia jotenkin ratkeaa, jos poika tulee.
 
Mun miehellä on jo kolme poikaa ja me ei kumpikaan uskota tyttöön yhtään. Tästä miehestä tulee vaan yhtä laatua.:laughing002 Jotenkin on muutenkin ihan poikafiilis tästä raskaudesta, vaikkei mulla oireet koskaan olekaan asiasta vihjanneet.
Meillä on etunimi mietittynä molemmille.
 
Mä oon aina ajatellut että meille tulis poika, mutta sillon kun aavistin et oon raskaana, tuli yhtäkkiä mieleen että "se taitaakin olla tyttö".

Myös kolme ystävää ja mies veikkaavat että tyttö, samoin oon nyt alkanut kallistua kovan pahoinvoinnin takia tyttöön.

Pojalle olis nimikin valmiina.
 
Itsellä ei ole yhtään hajua, ei minkäänlaista aavistustakaan. Entuudestaan löytyy kaksi tyttöä. Tämä raskaus on ollut ehkä joiltain osin erilainen kuin aiemmat, mm. paljon lievempää pahoinvointia (välillä jopa pelottavan vähän :sorry:), ei finnejä, rinnat kipeenä. Mutta sitten alan järkeilemään poikkeavia oireita tyroksiinilääkityksellä. :bored:
 
Luulin tähän jo kirjoittaneeni, mutta se olikin tonne "leikkinurkan" puolelle.. :joyful: Siel oli samanlainen aloitus.

Pidän todennäköisenä että kasvatetaan poikaa nro3 :dummy:
Ainakin oireet (oireettomuus) samanlaista kuin aiemmista. Ja miehen suvussa näkyy poikavoittoisuus muutenkin.
 
Esikoinen on poika ja hänen raskaudessa oksensin rv6-12 päivittäin. Nyt on ollut muutaman kerran vain vähän heikko olo. Väkisin miettii et olisko tyttö kun on niin erilaista kun pojan raskaudessa :D Saapi nähdä.
 
Oireet on olleet aivan erilaiset kuin aiemmissa raskauksissa (kaikki aiemmat poikia). Tyttöä toivotaan kun tämä pikkuinen on meidän viimeinen.
 
Neuvolantäti oli tänään vahvasti sitä mieltä, että tyttö olisi tulossa kun oli niin korkea syke. "Eläväinen emäntä" oli hänen kommenttinsa :grin
 
Takaisin
Top