Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Ei ole itellä aavistusta ainakaan vielä näin varhaisessa vaiheessa, mutta sekä tuon testin että kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan poika olisi tulossa.
 
Myös minulle sekä testi että kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa. Aavistuksia ei vielä ole. Jännä odotella missä vaiheessa alkaa tulla aavistuksia ja pitääkö nämä testit tai aavistukset lopulta paikkansa :happy:
 
Mulla myös kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa :smug: Otan kumman vaan mieluusti, kunhan sinne asti selvitään :smiley-angelic001
 
Molemmista poikaennustus täälläkin. Itse olen leikilläni aavistellut toista tyttöä jo ennen raskautta, ihan vain sillä perusteella että lapsi tulee olemaan lähimmän ystäväpiirini 13. lapsi, ja tuosta lapsijoukosta tähän mennessä poikia on 10. Pakkohan meistä jonkun on tyttöjäkin synnyttää! :grin

Oikeasti olen kyllä todella huono aavistelemaan mitään. Ennen esikoista olin aina kuvitellut mielessäni saavani joskus tyttären. Nyt minulla tytär on, joten ei ole minkäänlaisia odotuksia tai toiveita. Enempää lapsia meille ei ole tulossa, joten en kyllä malttaisi odottaa sitä millainen meidän perheen lopullinen kokoonpano tulee olemaan. :happy:
 
Jostain syystä mulla on sellainen olo koko ajan että mitä jos niitä olisikin kaksi?! Tyttö vielä puuttuisi kokoonpanosta, mutta jos vielä yksi pojanpallero saadaan niin ilolla vastaan otetaan :Heartred
 
Mä oon jotenkin aina ajatellut, että meille tulee poika jos on tullakseen. Mutta nyt mun kaksi ystävää (toisistaan tietämättä) totesi, että intuitio sanoo että tyttö olisi tulossa :dummy1: jännittävää!

Meinaatteko selvittää asian tai järjestää esim gender reveal juhlat? Mä haluaisin tosi paljon esim rakenneultrassa pyytää laittamaan tieto kirjekuoreen. Ja sit paras ystävä vois järkätä johonkin yllätyksen (ilmapallo, kakku, yms). Mut toisaalta mun mies ei oo yhtään sen tyylinen :wacky: täytyy vähän kysellä siltä onko ajatuksia.
 
Meinaatteko selvittää asian tai järjestää esim gender reveal juhlat? Mä haluaisin tosi paljon esim rakenneultrassa pyytää laittamaan tieto kirjekuoreen. Ja sit paras ystävä vois järkätä johonkin yllätyksen (ilmapallo, kakku, yms). Mut toisaalta mun mies ei oo yhtään sen tyylinen :wacky: täytyy vähän kysellä siltä onko ajatuksia.

Kyllä mä ainakin haluan tietää kumpi sieltä tulee. Ei sillä väliä ole, mutta oon sen verran utelias, että haluan tietää :grin
Mitään gender reveal-juhlia tms. en aio järjestää, en ole oikeen sen tyyppinen, että mitään tuommosia haluaisin :)
 
Esikoisesta noi kiinalaiset ja muut ei pitäny paikkaansa niin en usko tänkään kohalla semmosiin :grin Mut toki noi piti tehdä ja toinen veikkas poikaa ja toinen tyttöä, et sikälikin ei uskottavaa :grin Ellei sit oo kaksoset tulossa... :wideyed:

Esikoisesta toivottiin poikaa ja poika tuli. Nyt ei sen erityisempiä toiveita muuten kun et tytölle olis täydellinen nimi valmiina ja poika jäis todnäk nimettömäks kun ekaki meinas jo jäädä :hilarious: Ja olishan se tyttö sikäli kiva et sit olis molempia, koska 98% varmuudella tää tulee olemaan vika lapsi... Mut sit taas ajatus veljeskaksikosta :love017

Ja todellakin kysellään varmaan joka ultrassa näkyykö kumpi tulossa, sen verran uteliaita ollaan :grin Mut ei mitään juhlia sen kunniaks kyllä varmaan järkkäillä. Ehkä mitetin et jos isovanhemmille vaikka kahvittelut pitäis sit ja jotenki hauskasti kertois sukupuolen (tyyliin kakun sisällä vaalpun tai vaalsin kermavaahto) tms.
 
Minä luulen että haluan pitää yllätyksenä :woot: Tosin mieli voi vielä muuttua, enkä ole miehenkään kanssa asiasta vielä jutellut.
 
Just tänään miehen kanssa juteltiin, että halutaanko tietää sukupuolta etukäteen. Tai, keskustelu meni niin, että minä kysyin ja mies sanoi, että tehdään niin kuin minä haluan :rolleyes: Minä haluaisin tietää sukupuolen etukäteen. Jotenkin auttaisi valmistautumaan. Minulla on jotenkin fiilis tytöstä, mutta sepä jää nähtäväksi :happy:
 
Mulla on fiilis tytöstä, tosin en ole koskaan edes kuvitellut saavani poikaa. Eli poika se varmasti on :dummy:
Mä haluan sukupuolen tietooni, ainakin yksityisellä sen saa NIPT:ssä tietoon, en tiedä kerrotaanko sitä julkisella
 
Testi ennustaa poikaa, kalenteri tyttöä :grin saa nähdä, ei ole väliä itselle kumpi tulee kun vain pääsisi sinne saakka :smiley-angelic001 ollaan mietitty, että ehkä ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, vaan eihän sitä tiedä jos mieli muuttuu :)
 
Testi ennusti poikaa, mutta kiinalainen kalenteri tyttöä. Vähän on kyllä käynyt mielessä jos tulisi kaksoset. :grin Vauva on niin odotettu, että sukupuolella ei ole merkitystä. Mutta kuitenkin halutaan tietää etukäteen. :happy:
 
Kiinalainen ennustaa poikaa.
Tyttöä toivoisin, kolme poikaa jo löytyy :)
15 ja 12.v edellisestä liitosta, yhteinen poikamme on vuoden.

Nipt-testi teetetään tästäkin, kuten edellisessä raskaudessa. Reilun kuukauden päästä sinne voi jo mennä., n.rv 11 aijottiin mennä. Kysytään myös sukupuoli :)
 
Kummatkin testit ennustelivat poikaa :Heartblue itsellä ei kyllä aavistuksia vielä kummastakaan, hyvä että todeksi uskoo:laughing002 mutta ei kyllä mitään väliä, kunhan vain syliin saakka hänet terveenä saisi:Heartred niin pitkään tätä on toivottu ja yritetty:Heartred
 
Mä olen jotenkin aika varma, et jos kaikki on kunnossa, niin meille tulee syyskuussa kolmas poika. Mutta ei ajateltu kysyä ultrassa tällä kertaa. Ellei väkisin selviä :smiley-bounce012
 
Mullakin on jostain syystä tällä hetkellä olo et poika olis tulossa. Sekä tyttö että poika meillä jo on niin jotenkin sitä ei oo asettanut itselleen suurempia toiveita sukupuolesta.
 
Takaisin
Top