Tyttö vai poika?

Voiko ekassa raskaudessa olla mitään fiiliksiä? Kun ei oo mitään mihin verrata... Jos pitäis arvailla kuulemien mukaan, ni tyttö tulis sen perusteella et musta on lähteny kaikki viiminenkin hehku ja viehätys tän alkuraskauden aikana :shifty:

samaa miettinyt, että kun ei ole mihin verrata.
Ja juu, ei mitään hehkua :hilarious: naama (ja kaula/rinnus) täynnä näppylöitä, hiukset rasvoittuu supernopeasti ja huonoista öistä johtuen kunnon mustat silmänaluset. Tooooosi hehkeä olo :bag:
 
Olin aina ajatellut ja toivonut meille tyttöä, mutta kun plussa tuli, kaikki sukupuoliajatukset nollaantuivat. Nyt on noussut ajatus pienestä pojasta, vaikka kumpi vain on tervetullut ❤️
 
:happy:Kyllä meille saa poika tulla.. kaksi tyttöä ja kaksi poikaa jo tullut ja opettanut että tytöt on isin prinsessoja ja pojat sitten mamman poikia... itseäni tässä ajattelen :blob3
 
Vaun mukaan poika, kiinalaisen mukaan tyttö. Pitää katsoa edellisten lasten kohdalta Kuinka kiinalainen pitää paikkansa
Toista odottaessani ennen ultraa neuvolatäti kertoi minulle odottavani tyttöä! Oli niin hyvä peruste että uskoin sen.. ja nyt neljän lapsen jälkeen tiedän meidän keinon selvittää lapsen sukupuoli ilman ultraa ❤️
Tässä selasin kaikkien lasten neuvolakortit läpi ja korjaan nämä. Siis meidän pojilla ja tytöillä olleet suht tasaiset 150 aina, paitsi tytöillä kolmesti noussut reippasti sen 150 yli. Pojilla taas sen pari kertaa olleet 140. Eli en sanoisi että menee sydämenlyönnit alle 140. Vaikka tytöillä onkin nousseet hetkittäin korkeammaksi. Saa nähdä, syyskuun puolella kuunnellaan ensimmäisen kerran neuvolassa vauvan sydäntä
 
Sydänäänien perusteella. Tytöillä on kuulemma pienempi sydän kuin pojilla ja lyö nopeammin, joten jos nyt katselen lasten äitiysajan kortteja, poikien syke mitattuna oli aina 140-150 keskiarvolla, tytöillä 160-170.
Siis tämä piti lainata :)
 
Meillä sama että poika on selkeästi mamman pikku poika ja tyttö on niin isin tyttö :D
 
Mulla oli ekassa aivan varma tunne että tulee poika vaikka tyttöä toivoin. Kun vauva syntyi ja sanoivat että tyttö tuli en uskonut sitä heti.
Silloin oksensin noi 20 viikkoa putkeen.

Kaksi seuraava olivat poikia joiden odotus oli helpompi.. Ei juuri pahoinvointiakaan.

Nyt neljäs tulossa eikä kyllä mitään hajua.. Tyttöä ehkä toivon.

Kiinalainen pitänyt paikkansa kaikissa kolmessa ja nyt lupaa tyttöä.. Aika näyttää :love7
 
Meillä esikoinen tyttö ja kuopus poika. Tytön kanssa mulla ei ollut mitään tunnetta kumpi tulee. Pojan kanssa oli heti poika tunne.

Nyt kolmannen kohalla mulla on alusta alkaen ollut poika tunne. Kiinalaisen mukaan poika. Ultrassa näkyi myös vehkeet, joka sit saa tarkistuksen rakenneultrassa. :)
 
Nyt kun aikaa on kulunu, mulle on jostain syystä tullu tyttöolo! En yhtään tiiä miksi :grin

Katoin ton kiinalaisen kalenterin mukaan, olis tyttö. Tein sen sormustestin, olis poika. Joten jännityksellä odotellaan :wacky: Tytölle olis koko nimi jo valmiina, pojalle vasta ensimmäinen nimi!
 
Eikös sormustestissä edestakainen liike tarkoita poikaa ja ympyrän pyöriminen tyttöä? Sorruin kokeilemaan ja tyttöä näyttäisi. :smiley-angelic006
 
Takaisin
Top