Tyttö vai poika?

Kiinalaisen mukaan tyttöä odotetaan, toisen mukaan poikaa :grin

Kiinalainen kalenteri näköjään povasi syksyllä keskeytyneestä tyttöä, ja siitä oon melkein varma, että olisi ollutkin. Oli nimittäin niin samanlainen alkuraskaus kuin esikoisesta, joka on tyttö.

Nyt en osaa sanoa kumpaa veikkaisin oloista, kun nyt oon vaan tyytyväinen jos ultrassa syke näkyy.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Sen mukaan meillä olisi ennestään kaksi tyttöä ja yksi poika, mutta on kaksi poikaa ja yksi tyttö.
 
Mulla on kaksi isosiskoa, joista keskimmäisellä on kolme tyttöä. Vanhin sisko odottaa nyt tyttöä. Mun esikoinen oli myös tyttö. Ei siis tartte arvailla mitä itse tässä veikkailen :D Meillä on perheessä kastemekko, johon ei ole nauhoja tarvinnut vaihtaa sinisiksi nyt johonkin 40 vuoteen. Poika olisi kyllä aika villi kortti :D
 
Ei oo kyllä fiiliksiä kumpaankaan suuntaan, niinku ei ollut viimeksikään. Meilläkin on aika tyttövoittoinen suku nii saa nähdä :) tytölle ois kaikki vaatteet valmiina nii silleen ois helpompi
 
Mä haluaisin kovasti myös pojan. Itsellä ei ole veljiä, niin siitä se kumpuaa varmaan. Kalenteri näyttää tyttöä, mutta viimeksi näytti poikaa ja tuli tyttö. Toivottavasti menee nyt ristiin! Tavallaan tyhmää haluta niin fanaattisesti molemmat sukupuolet, mutta sellaista se on :rolleyes:
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. Minun isoäiti ennusti että minun äiti saisi kaksoset, ja hän sai. Pari vuotta sitten hän ennusti minullekin kaksoset:wink
 
Kiinalaisen mukaan tyttö. Itsellä ei ole vielä fiiliksiä suuntaan tai toiseen..
 
Vaun mukaan poika, kiinalaisen mukaan tyttö. Pitää katsoa edellisten lasten kohdalta Kuinka kiinalainen pitää paikkansa
Toista odottaessani ennen ultraa neuvolatäti kertoi minulle odottavani tyttöä! Oli niin hyvä peruste että uskoin sen.. ja nyt neljän lapsen jälkeen tiedän meidän keinon selvittää lapsen sukupuoli ilman ultraa ❤️
 
Toista odottaessani ennen ultraa neuvolatäti kertoi minulle odottavani tyttöä! Oli niin hyvä peruste että uskoin sen.. ja nyt neljän lapsen jälkeen tiedän meidän keinon selvittää lapsen sukupuoli ilman ultraa ❤️

Saako kysyä millä perusteella lupasi tyttöä? :)
 
Sydänäänien perusteella. Tytöillä on kuulemma pienempi sydän kuin pojilla ja lyö nopeammin, joten jos nyt katselen lasten äitiysajan kortteja, poikien syke mitattuna oli aina 140-150 keskiarvolla, tytöillä 160-170.
 
Meidän esikoisen kohdalla nää sydänäänet ei pitäneet paikkaansa. Neuvolassa mitatut sykkeet olivat aina korkeat ja synnärilläkin kätilö arveli sydänäänten perusteella tytöksi (emme kysyneet sukupuolta etukäteen). Poika sieltä kuitenkin tuli.
 
Poikaa odottaessa ei sydänäänistä sanottu mitään sukupuolesta, mutta mun piti olla niiden perusteella poika.
 
Itsellä ihan poikafiilis, tein lisäksi vau:n testin, sormustestin ja kiinalaisen kalenterin ennustuksen ja kaikista poika :D Kumpi vaan erittäin toivottu, mutta syön kyllä käteni jos tämä on tyttö laughing7
 
Kalenterin mukaan poika, kahdesta edellisestä raskaudesta näytti oikein. Ensin poika ja sitten tyttö. Ensimmäinen olo oli tästä että olisi poika. Saa nähdä. Me ei aiota selvittää tällä kertaa :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tulossa tyttö. Itse veikkaan poikaa, koska samanlaiset olot kuin esikoisesta, joka on poika. Kiinalaisen kalenterin mukaan esikoisen sukupuoli meni oikein eli kalenterikin näytti poikaa.
 
Molempien testien mukaan olis tyttö tulossa, ja itellä myös semmonen aavistus! :p
 
Molempien testien mukaan poika ja itellä oli alusta saakka et poika,mut tiiä sitten niistä sydänäänistä ku oli 8+5 ultrassa 179 eli tosi nopea.Vanha sh äitini mukaan tytön sydänäänet.
 
Kiinalaisen mukaan tyttö! :shy: Aivan sama kumpi tulee, ei oo vahvempaa toivetta kumpaankaan suuntaan kun niin jännitän, että pysyisi edes matkassa ja terveenä :nailbiting:

Voiko ekassa raskaudessa olla mitään fiiliksiä? Kun ei oo mitään mihin verrata... Jos pitäis arvailla kuulemien mukaan, ni tyttö tulis sen perusteella et musta on lähteny kaikki viiminenkin hehku ja viehätys tän alkuraskauden aikana :shifty:
 
Takaisin
Top