Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Tammikuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 23 huhti 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
  2. Ma-Ma Peruskäyttäjä Joulumammat 2018 Tammikuiset 2021

Niin oireettomasti alkanut tämä raskaus, että veikkaan tyttöä (ja toivon myös kovasti) :love7
    Poikia odotellessa oireita oli paljon, tytön kohdalla ei juurikaan. Lisäksi olisi myös ihana saada sisko meidän tyttärelle.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Emir Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mä oon molempia odottanut ja oireet tai oikeestaan oireettomuus oli molemmissa samat.
    Kiinalainen ennustaa poikaa, aiemmin oikein on osunut 1/3.
    Vaun testi tyttöä.
    Itse toivon tyttöä.
  4. Maggie84 Aloittelija Tammikuiset 2021

Mulla on vahva tunne että tämä vauva on poika.. tytöstä oli niin vahvaa pahoinvointia jo ennen plussaa ja tästä ja muista pojista on ollu lievempää :)
  5. Rouslain Aloittelija Tammikuiset 2021

Mulla ei ole mitään aavistusta. Esikoisesta tiesin heti, että on poika. Raskaus on kyllä ollut nyt ihan erilainen, joten ehkä tyttö?? Pitääpä tehdä testejä.:)
  6. Unajama Rakastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019 Tammikuiset 2021 Helmimammat 2018 Kesäkuunmammat 2014

Mä veikkaan tyttöä, koska järjestys aiemmin ollut poika, tyttö, poika, nyt olis siis tytön vuoro :hilarious:
  7. Johguu Aloittelija

Itse veikkaan poikaa, jotenkin vaan vahva fiilis siitä, :pompus:
  8. nenna❤ Addikti Maaliskuiset 2021 Helmikuiset 2021 Elomammat 2016 Elomammat 2018

Kiinalainen syntymäkalenteri antaisi tyttöä. Vaun testi poikaa, tosin nyt vielä näin alussa vastaukset ei ole kovin luotettavia :D Kiinalainen on pitänyt 1/2 paikkansa. Tyttöä toivon, mut mitään oloa ei ole kumpi voisi olla.
  9. whopper Peruskäyttäjä Joulumammat 2018 Tammikuiset 2021

Veikkaan tyttöä, kun esikoinenkin on tyttö. Vielä ei mitään oloja, esikoisesta oli vahvasti tyttöolo.
  10. Carliina Tuttu foorumilla Tammikuiset 2021 Syysmammat 2016

Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö, itsellä ei mitään aavistusta kumpi olisi...:rolleyes:
  11. Marlin Aloittelija Tammikuiset 2021

Esikoisesta alkoi melko pian iltapahoinvointi. Tämän osalta ei vielä ole alkanut mitään, joten ennustaisiko se sitten tyttöä, kun esikoinen on poika :) Mutta jännä nähdä, en osaa vielä sanoa yhtään kumpiko olo olisi :D Mutta aikanaan sitten haluan ultrassa tietää kumpiko on tuloillaan.
  12. Sonjuska Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Poikaa toivon ja samalla tavalla on raskaus alkanut kuin esikoista odottaessa, joten poika se on.
  13. liliina Naimisissa foorumin kanssa Helmikuiset 2021 Marraskuunmammat 2015 Huhtimammat 2017

Vaun testi veikkaa tyttöä, mutta mutta... Oon molemmilla edellisillä kerroilla ollut varma pojasta ja saanut siitä huolimatta kaksi tyttöä. Nyt olis enemmän tyttöfiilis, eli eiköhän se sitten poika ole.
  14. Zaria Aloittelija

Minulla ei ole ollut eroa tyttö- tai poikaraskauksissa. En muista enää, onko ollut tyttö tai poikaoloa. Ei aiempien lasten sukupuolta haluttu tietää etukäteen, joten se selvisi synnytyksessä vasta.
    Nyt tässä ihan alkuraskaudessa, itseasiassa tänään,olen yllättäen kiinnittänyt huomiota vaaleanviolettiin väriin, ja se on näyttänyt oikein kauniilta. Aiemmin violletti ei ole herättänyt tunteita suuntaan, eikä toiseen. Mm. Miehen tuomat, jo hieman lakastuneet violetit tulppaanit yllättäen ihastuttivat violettiudellaan. Enkä ole ennen huomannutkaan, kuinka ihanan hempeän vaaleanvioletti puurokauha minulla on! Niinpä tulin siihen tulokseen, että tulokas on tyttö.
  15. Nonaa Aloittelija Tammikuiset 2021

Vaun testi sanoo että poika, ja kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. Eka ois tulossa, nii ei oo mitään mihin verrata :grin Poikaa toivottas, mutta yhtälailla on tyttö tervetullut :)
  16. Dooris Peruskäyttäjä Tammikuiset 2021

Vaun testi, kiinalainen syntymäkalenteri sekä sormusennustus kaikki antaa vastaukseks tyttöä. Katotaan miten käy. :grin
  17. Rouslain Aloittelija Tammikuiset 2021

Nyt näin viime yönä unta, että meillä oli kaks poikaa. Ehkä masussa on sittenkin pikkuveli.:cool:
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Emir Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mä oon kuullu, että ne jotka on nähneet unta vauvasta ja siinä on selvinnyt myös sukupuoli, niin se tuleva vauva oliskin vastakkaista sukupuolta kuin unessa ollut.
    Mä näin unta et saatiin kolmas poika, toivon et toi unijuttu pitäis paikkaansa.:hilarious:
  19. the_catana Tuttu foorumilla Toukokuun äidit 2019 Tammikuiset 2021

Mulla ei oo mitään hajua (vielä). Poikaa odottaessa olin lähes oireeton koko raskauden, nyt on ollu muutama oire mitä ei ollu ollenkaan poika raskaudessa. Saapa nähä :)
  20. the_catana Tuttu foorumilla Toukokuun äidit 2019 Tammikuiset 2021

Ainiin, koska esikoinen on poika, olisi äärettömän ihanaa jos tämä toinen olisi tyttö. Toki ollaan onnellisia pojastakin ja oon paljon säästäny esikoiselta vaatteita seuraavalle..

Jaa tämä sivu