Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Niin oireettomasti alkanut tämä raskaus, että veikkaan tyttöä (ja toivon myös kovasti) :love7
Poikia odotellessa oireita oli paljon, tytön kohdalla ei juurikaan. Lisäksi olisi myös ihana saada sisko meidän tyttärelle.
 
Mä oon molempia odottanut ja oireet tai oikeestaan oireettomuus oli molemmissa samat.
Kiinalainen ennustaa poikaa, aiemmin oikein on osunut 1/3.
Vaun testi tyttöä.
Itse toivon tyttöä.
 
Mulla on vahva tunne että tämä vauva on poika.. tytöstä oli niin vahvaa pahoinvointia jo ennen plussaa ja tästä ja muista pojista on ollu lievempää :)
 
Mulla ei ole mitään aavistusta. Esikoisesta tiesin heti, että on poika. Raskaus on kyllä ollut nyt ihan erilainen, joten ehkä tyttö?? Pitääpä tehdä testejä.:)
 
Mä veikkaan tyttöä, koska järjestys aiemmin ollut poika, tyttö, poika, nyt olis siis tytön vuoro :hilarious:
 
Kiinalainen syntymäkalenteri antaisi tyttöä. Vaun testi poikaa, tosin nyt vielä näin alussa vastaukset ei ole kovin luotettavia :D Kiinalainen on pitänyt 1/2 paikkansa. Tyttöä toivon, mut mitään oloa ei ole kumpi voisi olla.
 
Veikkaan tyttöä, kun esikoinenkin on tyttö. Vielä ei mitään oloja, esikoisesta oli vahvasti tyttöolo.
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö, itsellä ei mitään aavistusta kumpi olisi...:rolleyes:
 
Esikoisesta alkoi melko pian iltapahoinvointi. Tämän osalta ei vielä ole alkanut mitään, joten ennustaisiko se sitten tyttöä, kun esikoinen on poika :) Mutta jännä nähdä, en osaa vielä sanoa yhtään kumpiko olo olisi :D Mutta aikanaan sitten haluan ultrassa tietää kumpiko on tuloillaan.
 
Poikaa toivon ja samalla tavalla on raskaus alkanut kuin esikoista odottaessa, joten poika se on.
 
Vaun testi veikkaa tyttöä, mutta mutta... Oon molemmilla edellisillä kerroilla ollut varma pojasta ja saanut siitä huolimatta kaksi tyttöä. Nyt olis enemmän tyttöfiilis, eli eiköhän se sitten poika ole.
 
Minulla ei ole ollut eroa tyttö- tai poikaraskauksissa. En muista enää, onko ollut tyttö tai poikaoloa. Ei aiempien lasten sukupuolta haluttu tietää etukäteen, joten se selvisi synnytyksessä vasta.
Nyt tässä ihan alkuraskaudessa, itseasiassa tänään,olen yllättäen kiinnittänyt huomiota vaaleanviolettiin väriin, ja se on näyttänyt oikein kauniilta. Aiemmin violletti ei ole herättänyt tunteita suuntaan, eikä toiseen. Mm. Miehen tuomat, jo hieman lakastuneet violetit tulppaanit yllättäen ihastuttivat violettiudellaan. Enkä ole ennen huomannutkaan, kuinka ihanan hempeän vaaleanvioletti puurokauha minulla on! Niinpä tulin siihen tulokseen, että tulokas on tyttö.
 
Vaun testi sanoo että poika, ja kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. Eka ois tulossa, nii ei oo mitään mihin verrata :grin Poikaa toivottas, mutta yhtälailla on tyttö tervetullut :)
 
Vaun testi, kiinalainen syntymäkalenteri sekä sormusennustus kaikki antaa vastaukseks tyttöä. Katotaan miten käy. :grin
 
Nyt näin viime yönä unta, että meillä oli kaks poikaa. Ehkä masussa on sittenkin pikkuveli.:cool:
 
Mä oon kuullu, että ne jotka on nähneet unta vauvasta ja siinä on selvinnyt myös sukupuoli, niin se tuleva vauva oliskin vastakkaista sukupuolta kuin unessa ollut.
Mä näin unta et saatiin kolmas poika, toivon et toi unijuttu pitäis paikkaansa.:hilarious:
 
Mulla ei oo mitään hajua (vielä). Poikaa odottaessa olin lähes oireeton koko raskauden, nyt on ollu muutama oire mitä ei ollu ollenkaan poika raskaudessa. Saapa nähä :)
 
Ainiin, koska esikoinen on poika, olisi äärettömän ihanaa jos tämä toinen olisi tyttö. Toki ollaan onnellisia pojastakin ja oon paljon säästäny esikoiselta vaatteita seuraavalle..
 
Takaisin
Top