Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö tulossa. Jännä nähä kuinka käy ku kaikki kolme edellistä se on ennustanu oikein :woot:
Vielä ei mitään oloja kumpaankaan suuntaan oo.
 
Kiinalainen syntymäkalenteri povaa tyttöä. Ensimmäinen fiilis itsellä oli poika. Edellisestä olin tosi varma, et ois ollut tyttö ja sitä edeltävä poika. Kaikista on tullut heti jokin tunne. Nyt kaikkein epävarmin :confused005
 
Esikoisen (poika) ois pitänyt olla tyttö kiinalaisen kalenterin mukaan. Ja saman hoidon alkioista nyt plussasin eli pitää käyttää samaa laskukaava, tyttö pitäis siis taas tulla. Saas nähdä :)
 
Sanoo että tyttö tulis ja samanlainen fiilis itellä ollut jo enne plussausta. Saapa nähdä :dummy1:
 
Kumpikin noista testeistä ennusteli tyttöä.
Mulla kaksi tytärtä jo ennestään joten saas nähdä. :grin
 
Ahaa, tää blondi katto vaan tuon kiinalaisen kalenterin. Nyt tein testin ja se sanoo poika. Jännitystä siis. Nyt kaks eri tulosta.
 
Ja mulla siis olisi nimi tytölle valmiina... Pitäisi vain mies puhua ympäri :hilarious: Pojalle meillä on sellainen kummankin mielestä "ihan ok".
 
2 edeltävän kohdalla kiinalainen kalenteri väitti tyttöä ja pojat tuli. Nyt väittää poikaa, joka voi hyvin pitää paikkaansakin tällä kertaa. :grin Miehen suvussa ei juurikaan tyttöjä oo.
 
2 edeltävän kohdalla kiinalainen kalenteri väitti tyttöä ja pojat tuli. Nyt väittää poikaa, joka voi hyvin pitää paikkaansakin tällä kertaa. :grin Miehen suvussa ei juurikaan tyttöjä oo.
Meillä taas on akkavalta. Miehen siskoilla on 3 tyttöä ja 1 poika. Ja meillä 2 tyttöä. Kiinalainen sanois tyttö ja toinen testi povais poikaa.
 
Kiinalainen kalenteri ennustelee tyttöä ja toinen testi sanoi pojan olevan todennäköisempi. :rolleyes: Saapi nähdä. Esikoisesta ennusti tyttöä ja tyttö tuli.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan poika, testin mukaan tyttö :grin Tyttöä jotenkin itse ajattelen, ja kun plussasin niin mies puhui koirille "saatteko te marraskuussa pikkusiskon" :hilarious: Tyttöfiilis johtuu varmaan siitä, että kaikki tutut on saanut tyttöjä viime aikoina.
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan poika. Tosin kiinalainen kalenterin mukaan mun molempien tyttöjen olisi pitänyt olla poikia. Eli käänteisellä logiikalla tyttö olisi tulossa! kahden tytön jälkeen oon ajatellut, että tuun saamaan vain tyttöjä. Tosin molemmista tytöistä raskaana ollessa olin ihan varma, että ne on poikia. Joten jos nyt tuntuu, että se on tyttö niin ehkä onkin poika. Onneks on aikaa pohtia
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika. Kaksi edellistä menneet oikein kalenterin mukaan. Toivon kyllä toista poikaa ❤
 
Oma aavistus tyttö (vaikken sitä 3 pojan jälkeen uskalla sanoa)

Testi sano poika

Kiinalainen tyttö

Saas nähdä, selviää marraskuussa :joyful:
 
Testin mukaan tyttö, kiinalaisen kalenterin mukaan poika.

Itsellä ei tässä kohtaa minkäänlaista ajatusta asiasta :hilarious:
 
Molempien mukaann tulisi poika, mutta olen onnellinen kumpi vain tulee.
Oma intuitio ollut aina, että tulen saamaan tytön.

Toki terveen lapsen kun saisimme, meille tärkein :hello2:Heartred
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan kaks ekaa ovat olleet poikia ja pojat tuli. Tämä näyttää lupailevan tyttöä, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa :P
 
Takaisin
Top