Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Tuo kiinalainen syntymäkalenteri osui esikoisen kohdalla oikeaan. Olisipa hauskaa, jos nytkin! Miten muilla?
 
Mulla ei näköjään osu kumpikaan oikein :D jotenkin fiilis on kolmannesta pojasta, mutta mitään väliä ei tietenkään ole :) esikoisen raskaus oli tosi vähäoireinen ja tokassa oli sit enemmän pahoinvointia.
 
Toistesta testistä tuli tyttö ja toisesta poika esikoista odotan niin jännityksellä kyllä odotan kumpi sieltä syntyy
 
Toisesta lapsesta osui oikeaan ja toisesta ei. Nyt veikkaus oli poika ja uskon, että tulee pitämään paikkansa.
 
Minulla ei tuo kiinalainen syntymäkalenteri osunut esikoisen kohdalla oikein, nyt näyttäisi poikaa, että saapa nähdä.
 
Vaikea sanoa, esikoista odotan. Jotenkin oli tunne jo ennen raskautta että tyttö tulisi ja edelleen sama fiilis. Ensimmäinen testeistä arveli tyttöä ja toinen poikaa.
 
Ekan kohdalla kalenteri veikkasi poikaa ja poikahan sieltä tuli. Tälläkin kerralla kalenterin mukaan pitäisi olla tulossa poika ja se ois ihan ok vaikka ensimmäisestä haaveilin tyttöä ja tämä raskaus jää luultavasti viimeiseksi.
 
Esikoisesta hedelmöittyminen on osunut just mun synttäreiden kohdalle, niin en osaa sanoa olinko silloin 22 vai 23 nyt näyttäis tyttöä taas tulevan.
 
Kahdessa edellisessä kiinalainen syntymäkalenteri on pitänyt paikkaansa. Kaksi poikaa siis meillä. Tällä kertaa ennustaisi tyttöä, mutta uskon olevan poika tämänkin :)
 
Vau:n testistä tuli poika ja kiinalaisesta tyttö:grin Itse tosin veikkailen että poika vois olla.
 
Esikoisesta on näköjään ennustanut oikein (tyttö) ja samoin ennustaa nytkin tyttöä :joyful: Ihan hiukan minä ja mies haaveillaan pojasta mutta saa nähdä miten käy :hilarious:

Pidettiin viimeksi yllätyksenä loppuun saakka ja niin on tarkoitus tehdä nytkin.
 
Tyttöä näyttää tuon mukaan, esikoisen suhteen mennyt tuo ennustus metsään :grin
 
Ei mitään hajua! Esikoisesta kiinalainen kalenteri näytti oikein, eli tyttö tuli ja nytkin se näyttää tyttöä. Tuo toinen testi taas povaa poikaa. Viimeksi mulla oli todella vahva poikaolo ja yllätys oli suuri kun ultrassa paljastuikin tytöksi. En silti hirveän tyttömäisiä vaatteita uskaltanut hommata jos menis väärin. Toisaalta tytölle tyttö ois ihana kaveriksi ja kiva kun vaatteet menis suoraan toiselle, mut oishan se poikakin kiva. Olkoot kumpi vain :Heartpink
 
Takaisin
Top