Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Mä olen kummassakin edellisessä raskaudessa veikannut lasteni sukupuolen oikein ennen rakenneultraa mutta tällä kertaa aion vain veikata ja jättää ultrassa kysymättä menikö se oikein.
 
Me ei myöskään haluta taaskaan tietää sukupuolta. Viimeksi mun oma arvaus meni pieleen. Kumpikin olis yhtä toivottu (tai muunsukupuolinenkin):love7
 
Mulle toi kiinalainen syntymäkalenteri on veikannu kumpaakin väärin
 
Oon tehny noi molemmat testit molemmissa raskauksissa. Esikoisen kohdalla molemmat veikkas oikein (poika), kuopuksen kohdalla kiinalainen syntymäkalenteri oli veikannu väärin. Veikkas tyttöä mut poika tuli. Tein molemmat testit ja molemmat veikkaa tyttöä tällä kertaa. :) En kyllä usko noihin testeihin yhtään mut kiva niitä on muuten vaan tehä.
 
Mulle veikkaa tyttöä :) Viimeks meni pieleen kaikki omat olot ja kalenterit :grin
 
Minä näin unta ennen plussaamista, et oltiin tyttären ristiäisissä. Ja jostain syystä pyörittelen enemmän tyttöjen nimiä kuin poikien nimiä. Mulle sinänsä sama, että mitä sukupuolta seuraava lapsi tulisi olemaan, mutta molempien (minun sekä mieheni) geenit sopivat ehkä paremmin miespuoliselle. (Kasvojenpiirteet ja kehon rakenne).

Eli itte veikkaan tyttöä.
 
Itse veikkaan odottavani poikaa mutta tää fiilis voi kyllä vielä muuttua
 
Mulla esikoisesta kaikki muut merkit viittasivat tyttöön mutta tuo kiinalainen syntymäkalenteri poikaan (joka sieltä tulikin), joten nyt jännätään pitääkö se tälläkin kertaa paikkansa ja meille tyttö tulisi. Olisi kiva olla yks kumpaakin :)

Lisäys: Näin myös jo ennen raskautta unta jossa meille syntyi tyttö nimeltä Anni :dummy1:
 
Lisäys: Näin myös jo ennen raskautta unta jossa meille syntyi tyttö nimeltä Anni :dummy1:

Ja mun unessa mies ilmotti, vaikka oltiin nimi muka päätetty, et se on sellanen juttu et miehen täytyy valita nimi tyttärelleen ja ilmotti mulle ja papille, et nimi on sit Jaana. :D

Ei Jaana-nimessä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun ollaan puhuttu ihan toisenlaisesta nimestä :D
 
Poikaa odottaessa tiesin ennen kun tein edes testiä, että olin raskaana, koska rinnat tuli niin älyttömän kipeeksi varmaan jo viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää. Siitä tiesin myös että on poika kun tyttöjen odotuksessa rinnat ei olleet kipeet missään vaiheessa.
Nyt rinnat on vähän kipeät ja ei ole yhtään varma tunne kummastakaan! Se kiinalainen ennustus ei oo pitänyt mun kohdalla ikinä paikkaansa niin en sitä edes katso, mutta se hius ja sormus juttu ennusti poikaa ja piti paikkaansa! :) salaa toivotaan toista poikaa, mutta loppujen lopuksi ihan sama kumpi tulee, kunhan kaikki vaan menee hyvin ja vauva on terve kun syntyy :Heartred
 
Mä toivoisin toista poikaa, mut käytännön kannalta toinen tyttö olis hyvä. Kuopus siis tyttö ja esikoisen vanhat vauvan vaatteet menivät jo aikoja sitten myyntiin.
 
Me miehen kans salaa toivotaan tyttöä. :dummy1:Molemmat lapset on poikia niin olis ihana saada tyttö joukon jatkoks. :) Etenkin kun suurella todennäköisyydellä tämä elokuinen on luultavasti meidän viimenen vauva. :rolleyes:
 
Mulla on vahva tunne että saadaan poika (ollut jo ennen raskautta) ja se tunne vaan vahvistui kun yksi työkaveri sanoi että oli nähnyt unta että saadaan lapsi ja se on poika :D
 
Mulla on jostain syystä vahva fiilis, että on poika:rolleyes: En tiedä miksi mutta siltä vaan tuntuu
 
Mä kyllä haluan tietää sukupuolen rakenneultrassa. Tällöin pystyy jo varsinkin vaatteita suunnittelemaan vauvalle hyvissä ajoin.
 
Viimeks olin aivan täysin varma et on poika, ja niin olikin. Tällä hetkellä on jotenkin sellanen olo et ois tyttö tulossa, ehkä siks kun on jotenkin vähän erilainen olo kun viime raskaudessa. Ja kuulemma poikia tehdään ovulaatiohetkellä ja yllätyslapset on tyttöjä, haha. :grin Mut ei oo kyllä täl kertaa mitenkään varma olo, et voin olla myös väärässä.
 
Hius-sormus-ennustus ennusti minulle ensimmäiseksi lapseksi tyttöä joskus vajaa vuosi sitten.:) Periaatteessa en tuollaisiin usko, mutta kahdella ystävälläni hius-sormus-testi on näyttänyt kaikki lapset ihan oikein! o_O Yhdelle kaverille jo vuosikymmeniä aikaisemmin, on nyt mummoiässä. Ja heillä oli myös niin, että lapsen, joka kuoli raskauden puolivälissä, kohdalla sormus heilui heikommin.

Periaatteessa en siis usko, mutta uskon kuitenkin...:angelic: Tämähän olikin höpötysosasto.:eek: :joyful:

Minä en kyllä oikeasti yhtään tiedä, kumpi täältä on tulossa. Pahoinvointia ei ole juurikaan vielä, siskoni kohdalla sitä ei ole ollut poikaa odottaessa, mutta tyttöjä odottaessa kovastikin.

Haluan varmaankin tietää sukupuolen sitten, kun se on mahdollista. Tosin varmaan hankin kaikki vaatteet etukäteen sellaisina, että käyvät sekä tytöille että pojille. Sopivat sitten seuraavillekin, me haluamme monta lasta! :3some:3some Jos syntyy tyttö, niin muutaman vaaleanpunaisen röyhelömekon voi hankkia sen synnyttyäkin. Ja pojalle jotain poikamaista.
 
Anoppi kyseli mistä ruoista tykkään tällä hetkellä.. sanoin suolaisesta ja vähän tulisesta, arveli että tyttö olis tulossa :dummy1:
Viime raskaudessa tykkäsin enemmän imelästä, poika tuli:dummy:

Kovasti haluisin tytön, mutta sukupuolella ei ole väliä. Pääasia on että vauva syntyy ja syntyy terveenä :Heartbigred
 
Takaisin
Top