Tyttö vai poika?

Poikaa olis tulos vissii.. eikähä se sit nii oo kun näin myös vähä aika sitte unen jossa pidin vauvaa sylissä ja sillä oli siniset vaatteet:grin
 
Ton kiinalaisen mukaan olis nyt tulossa tyttö. Katsoin vielä esikoisen kohdalla ja paikkansa piti mä salaa ehkä toivoisin poikaa, mutta pääasia et syntyy terveenä ❤
 
Testi ennustaa poikaa ja kalenteri tyttöä. Itsellä tunne, että ois poika, mutta saa nähdä mikä arpa osuu oikeaan :happy:
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Järkyttävän pahoinvoinnin vuoksi ennustan itse myös tyttöä meille, mutta oon nähnyt kolmesti unta, että meille tulee poika. Kunhan on terve, niin mulle käy kumpi vaan. Ehkä salaa haluisin silti pojan, mutta olishan se siskosten välinen sidekin tervetullut, ja kaikki löytyis tytölle jo valmiina.
 
Kiinalaisen mukaan tulis tyttö ja vaun testin mukaan poika. Itselläni ei kyllä kauheammin vielä ainakaan ole tullut mitään tunteita kumpi ois tulos.
 
Molemmat testit povaavat poikaa :dummy: Itsellä ei ole minkäänlaista aavistusta :joyful:
 
Molempien mukaan tyttö ois tulossa. Itsellä ei aavistustakaan asiasta, ru helmikuussa ja sit selvinnee ehkä.
 
Mulla on todella vahva tyttöfiilis ollut nyt pidempään alkuviikkojen jälkeen. En ole pitkään miettinyt kuin tyttöjen nimiä ja hankintoja/sisustusta tyttönäkökulmasta. Jos tää onkin poika, niin menen kyllä todella hämilleni. :wideyed:
 
Ensimmäinen testi sanoi poikaa ja kiinalainen kalenteri tyttöä. :grin Eli arvalla mennään. Itsellä ei ole mitään aavistuskia/tuntemuksia kumpi olisi tulossa. Ei oikeastaan väliäkään. Kuun lopussa saadaan tietää.
 
Kiinalaisen mukaan olis nyt tyttö tulossa:happy:
Itsellä ei mitään aavistusta.
Esikoisesta oli vahva tunne että poika ja niin oli.
 
Molempien testien mukaan olis tyttö tulossa mutta ultrassa näytti pojalta. Sama oli muuten esikoisen kanssa myös.
 
Takaisin
Top