Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Mä vähän haaveilen toisesta pojasta, kun kaikki tavarat ja vaatteet ois sitten valmiina. Ja nään itteni enemmän poikien äitinä.

MUTTA jos täältä nyt tyttö on tulossa, niin otan hänet avosylin vastaan! :Heartred
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan ois poika tulossa ja kaikki muutkin kertoo pojan olevan tulossa. Mä en edes tiedä haluanko tällä kertaa tietää kumpi tulee kun molempia on jo ennestään kaksi.
 
Mulla se kiinalainen kalenteri lupailis tyttöä. Olis ihan kiva kun poika ennestään, mutta kumpi vaan on tervetullut. Toisaalta oireet (ainakin toistaiseksi) samat kuin esikoisesta niin niitten perusteella lupailis poikaa. On kyllä ehkä aavistuksen huonompi olo kyllä ollut. Pitäs 2h välein syödä jotain tai alkaa oksettamaan...
 
Mulla on vahva poika olo. Toisaalta niin oli esikoisesta ja oireet on samat kun esikoisessa ja tosiaan esikoinen on tyttö :grin
 
Tää on silleen hauska että mä jotenkin esikoisesta tiesin heti jo ennen ekaa neuvolakäyntiä että on poika. Ja sehän se. Nyt kans vähän poika-olo, mut jotenkin kuitenkin tuntuu et olis tyttö.. tai sit vaan muka toivon niin hirveesti tyttöä xD
 
Meillä on kaks poikaa, vanhin ja nuorin ja välissä neljä tyttöä. Meijän pieni enkeli ois ollut poika, sen arvasin oikein kun ei ollut niin paha olo et tekis mieli kuolla niin kuin tyttöjen raskauksissa on ollut. Tästä ei vielä oo oloja, pitää odottaa sitä että pahoinvointi alkaa kun sit tietää. Jos on vaan paha olo ja kerran pari päivässä laattaaminen riittää (pahoinvointilääkkeiden jälkeen) niin sit on poika. Jos pahoinvointilääkkeiden kanssakin tekee mieli kuolla kun on järjettömän paha olo niin sit on tyttö. :joyful: :laughing002
 
Ei aavistustakaan, kumpi on tulossa. Viimeksi veikkailin poikaa, mutta tyttö tuli. Tyttö olisi ns. helpompi, koska vaatetus olisi valmiina ja tytölle on helpompi keksiä kauniita nimiä. Samoin mietin, että tytöillä olisi enemmän yhteisiä juttuja keskenään. Mutta poika olisi yhtä tervetullut, ainoastaan ns. pelottavampi vaihtoehto itselle, miten niiden kanssa oikein toimitaan :grin
 
Alviina, kahden pojan jälkeem en uskonut saavani tyttöä, mutta nyt on molempia 2 ja tää voi varmaam jäädä arvailuksi synnytykseen asti. Kyllä molempien vauvojen kans pärjää vaikka ei raskauden aikana siihen uskoiskaan.
 
Ois fiilis että tällä kertaa vois olla poika. Mulla on 1 tyttö ennestään. Olotila on nyt niin erilainen kuin tyttöö odottaessa. Mulla oli tyttöö odottaessa tässä vaihees etomista ja pienii finnejä kaulalla ja korvien takana.

Ja jotenki kun kattelin kalenterii et mihin ois saattanu ehkä osua tuo ovis ja seksikerta.
Saa nähä osuuko fiilis oikeaan.
 
Enpä vielä osaa sanoa yhtään. Aiemmat ovat poika ja tyttö. Kumpaakaan en sen enemmän odota, mutta saa nähdä milloin tulee se tunne siitä kumpi sieltä olisi tulossa. Aiemmissa raskauksissa se on pitänyt paikkaansa kyllä.
 
Meillä pojista nuorempi on aiemmin jo ilmoittanut haluavansa pikkuveljen ja tytöistä nuorempi haluaa pikkusiskon. Kumpi tahansa kelpaa.
 
Mulla on sellainen olo, että olisi tyttö, mutta en ole varma johtuuko se vain siitä, että haluaisin tytön. Kumpi tahansa on kuitenkin erittäin toivottu. Toisaalta mulla on myös olo, että tulen saamaan kaksoset, mutta en ole varma, että tuleeko ne tästä raskaudesta...
 
Mulla on sellainen olo, että olisi tyttö, mutta en ole varma johtuuko se vain siitä, että haluaisin tytön. Kumpi tahansa on kuitenkin erittäin toivottu. Toisaalta mulla on myös olo, että tulen saamaan kaksoset, mutta en ole varma, että tuleeko ne tästä raskaudesta...
Mä olen miettinyt tätä kaksosasiaa kans. Eikö ois helpoin jos molempien lasten toive toteutuis kerralla ja tulis molemmat kerralla.
 
Joo siis mulle tuli tänään tyttö-olo ja sit jotenki kaksoset. Meidän suvussa ei kaksosia ole että siinä mielessä epätodennäköinen ja en tiijä että pelkäänkö vähän sitä et jos tuliski kaks yhden sijaan. Ennestään se yks on ja 2on mun maksimi :O
 
Minun suvussa vanhemmilla vain veljiä, kun taas tässä minun sukupolvessa ei ole kuin 2 kymmenestä poikia. Eli tyttövaltaista. Miehen suvussa melko tasaisesti kumpaankin. Jossain vaiheessa olin ihan varma, että meidän esikoinen tulisi olemaan poika, mutta nyt musta on ruvennut tuntumaan, että tyttö meille tulee. Jännä juttu. Poika tuon kiinalaisen kalenterin mukaan. Mun mummi on kaksonen ja odottaa, että jollekin lapsenlapsista se hyppäisi taas.
 
Mun pappa on ollut kaksonen eikä sen jälkeen ole muista kaksosia tullut, tosin lapsenlapsenlapsia on vasta yksi. Jotenkin musta vaan tuntuu, että mä olen se, joka ne kaksoset saa :)
 
Takaisin
Top