Tyttö vai poika?

Molemmat kiinalaiset ennustaa meille nyt tyttöä, eka osui myös esikosta oikein mutta tokan mielestä ois pitäny olla poika. :)

Itsellä oli esikosta poikaolo, joka ei siis pitänyt paikkaansa. Nyt on sitten sellainen olo, että tyttöhän se on tämäkin, joten varmaan se ois sitten tällä logiikalla poika! :grin poikaa toivoisin kun tyttö jo on niin olisi mukava päästä kokemaan molempien sukupuolien vanhemmuus kun tämä ehkä on meidän vika lapsi. Mutta nähtäväksi jää. Mies tiesi viimeksi oikein (ultrassa ei sukupuolta suostunut näyttämään:rolleyes:) niin pitää siltä kuulostella, millainen olo, kun itse kerta olin viimeksikin väärässä.
 
Kiinalainen kalenteri meillä ekan kohdalla osui oikeaan: tyttö. Nyt nöyttöisi tyttöä mutta mulla on poikaolo :angelic: ihan vaan kun on niin erilainen raskaus ja tekee mieli kaikkea hapanta ja suolaista. Ei pahoinvointia ollenkaan ja olo energinen! Samat kivut kyllä löytyy ja jopa kovempana kun viime raskaudessa, mutta pääasia ettei ole ainakaan vielä tuota pahoinointia lainkaan!
 
Täällä ei ole oloja tai ajatuksia vielä kumpaankaan sukupuolen suuntaan. Varmaan vielä hieman epäuskoa koko raskautta kohtaan, niin ei uskalla ajatella. :p
 
Täällä ei ole oloja tai ajatuksia vielä kumpaankaan sukupuolen suuntaan. Varmaan vielä hieman epäuskoa koko raskautta kohtaan, niin ei uskalla ajatella. :p

Mulla samanlaiset fiilikset! En oo vielä oikein edes sisäistänyt koko raskautta, ei osaa aatella että siellä jo tyttö tai poika voisi edes kasvaa. :grin
 
Mulla oli esikoisesta aivan 100 varma poika-olo, ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt on aika samantyyppinen ollut tämä raskaus, ainakin nyt alussa, paitsi että suolaisen sijasta makea maistuu paremmin. Joten vähän epäilen että olisi poika tulossa tällä kertaa. Mutta koska viimeksikin meni niin metsään mun arvaus, niin tää on sit varmaan kuitenkin tyttö. :wacky:

Tiedän, ettei sukupuolella ole väliä ja kunhan on terve jne, mutta oikeesti toivoisin että tämäkin muksu olisi tyttö.. Olisi esikoisen kannalta kivempi että sais 2 v nuoremman pikkusiskon, ja kaikki vanhat vaatteet ja tavarat kävisi eikä ehkä tarttis ostella "poikaväriä" niin paljon... :rolleyes: Ja myös tyttöjen yhteisen huoneen sisustaminen olisi helpompaa :grin Kyllä näitä järkisyitä piisaa... :hilarious: Mutta toisaalta miehen kannalta toivoisin poikaa, niin sais siitä sen maailmankuulun jalkapalloilijan joka sitten elättäisi meidät vanhoina :wav
 
Mä en osaa yhtää arvioida kumpi vois olla. Tyttö tai poika, molemmat yhtä tervetulleita. Järkisyitä ei kumpaakaan oo mutta pinnallisia kyllä.. varmaan pimahtaisin jos tulis tyttö ja pääsisin ostelemaan omalle tytölle mekkoja ja kaikkia ihania röyhelöitä.:rolleyes::D
 
Mulla on aika vahva tyttöfiilis! Kiinalainen ennustaa myös tyttöä :) Kahden aikaisemman kohdalla ennustukset on pitäny paikkansa.
 
No niin nyt se mies jo ennusti meille toista tyttöä, pakko oli kysyä että miksi se haluaa tehä vaan tyttöjä :hilarious: no, nähtäväksi jää!
 
Mies toivoo tyttöä. Minulle on sukupuolelle ihan sama kunhan on terve, mutta totaalisen erilaisten raskausoireiden vuoksi povaan itse tyttöä. Saa nähdä, katsotaan sitten myöhemmin minkä muotoinen vatsa minulle tulee. :D Se on ollut sukuni naisilla aina merkki siitä kumpi on tullut. Ja tosiaan poikavoittoista on. Serkkujeni lapset ovat poikia ja tätien lapset ovat kaikki poikia (olen ainut tyttö äitinipuolensuvussa, jos lasketaan toisessa polvessa syntyneistä lapsista). Isäni puolen sukua en tunne kunnolla, mutta heillä niitä lapsia on siunaantunut niin järkyttävän paljon että en edes tiedä kaikkia (ovat lestadiolaisia).Ei minulla heitä mitään vastaan ole, pidän yhteyttä isäni lähimpiin veljiin, oma isäni kuoli 2006 juuri kun poikani syntyi.

Ullmaij rv 9+6
 
Esikoisesta olin ihan varma että tyttö tulee, mutta tulikin poika. Nyt en tiedä, tyttöä edelleen toivoisin mutta pojille olis toisista enemmän seuraa ja menis samat vaatteetkin.
 
Nyt olen vielä varmemmin sitä mieltä että tyttö tulee. Syke huiteli tänää 161 ja pojasta ei tainnut olla kuin muutaman kerran yli 140, yleensä syke pojasta oli 120-135. Ja en voi mitään kun utrakuvaa katson niin tytöltähän näyttääkin (joo mielikuvitusta saa käyttää, elämä on jännempää).
 
Mulla on vähän tullut oli että meille tulee toinen poika. Hassua kun esikoisesta ei ollu fiilistä mihinkään suuntaan :)
 
Oon aavistanut kaikissa viime raskauksissa kumpi tulossa ennen kuin ultrasta tullut mitään viitettä.. Kaksi ekaa poikia ja kaksi vikaa tyttöjä. Nyt on sellanen fiilis että masussa olisi poika, mutta samalla tuntuu että voiko sitä oikeesti arvata taas oikein :woot:
 
Mulla on ihan poika olo :Heartbigred sukupuolella ei väliö kunhan on terve vauva.:Heartpink
Ystävätkin sanoo et poika tulee, oireiden vähyyden perusteella ja mahan kasvun perusteella :biggrin
 
Takaisin
Top