Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti Uusperhesatu, 15 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. EEE Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

En tiedä miksi, mutta alusta saakka on tuntunut että poika on tulossa. :wideyed: Ensimmäistä odotetaan..
  2. Unelma123 Peruskäyttäjä Marraskuiset 2021 Tammikuun äidit 2019

Minulle taas ei ole vielä tullut edes hetkellistä tyttö- tai poika- oloa. Taitaa olla koko juttu muutenkin vielä niin suuri ihmetyksen aihe...
  3. Magpie Tuttu foorumilla Tammikuun äidit 2019

Mulla on vahvasti sellainen olo, että poika olisi tulossa. Tätä olen veikkaillut mm. siitä syystä, että selvisin aika vähällä pahoinvoinnilla ja että ruokahimot kohdistuu suolaisiin ruokiin makeiden sijasta. Urbaanilegendojahan nuo taitaa olla, mutta kiva silti arvailla ja etsiä "selityksiä". :grin Meillä on työnimenä vauvalla pojan nimi, mutta täytyy sitten keksiä uusi, jos rakenneultrassa paljastuukin tyttö - tai sitten mennään loppuun asti vanhalla, eihän se nykyään niin tarkkaa ole... :p
    Molemmat ovat totta kai ihan yhtä tervetulleita, sekä tyttö että poika. :Heartred
  4. Kili Aloittelija

Ekasta oli selkeä tunne, että on poika. Tämä toinen on täysi mysteeri tuntemuksien perusteella!
  5. adnama Aloittelija

Mulla on sellainen olo että poika tulee ja ensimmäinen siis tulossa. Ostettiin pojalle jo sininen nallekin kesälomareissulta. Saa nähdä osuuko lainkaan oikeaan! Meidän suvussa on poika lapset tosi vähissä ja mun mummo oli aikanaan ihan varma että musta tulis poika mut eipäs tullutkaan :D
  6. Samita Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

Tyttöä ne lupaili tänään ultrassa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 8
  7. JojoK Tuttu foorumilla Tammikuun äidit 2019

Mä en ehtinyt edes oikein arvailla kumpi tulisi, kun sain tietää sukupuolen niin aikaisin. Poika on tulossa.
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. jenni89 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Kesäkuunmammat 2014

Poika tulossa :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  9. nempsu87 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019 Marrasmammat 2016

Meillä ultrassa näkyi eilen pieni pippeli. Eli poika tulossa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Masuvil Aloittelija

Poika tulossa :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  11. Minzci Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

Ultran mukaan poika tulossa vaik mul oli fiilis että ois ollut tyttö
  12. adnama Aloittelija

En malttais millään odottaa kolmea viikkoa että saisin tietää sukupuolen. Mulla alusta alkaen ollut sit taas poikafiilis mut saa nähdä pitääkö ollenkaan paikkansa :eek:
  13. Vilunkissa Peruskäyttäjä

Meille on tulossa toinen poika :Heartblue
    Ja tää raskaus onkin ollut aika lailla samanlainen kuin ensimmäinen, ei pahoinvointia jne.
    OIisin ehkä hieman enemmän toivonut tyttöä, mutta toisaalta kun poikien kanssa saan olla meidän perheen ainoa prinsessa, tai ehkä jopa kuningatar :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. adnama Aloittelija

Poika fiilis oli ja poika on tulossa :Heartred
  15. Pinkkihirmu Peruskäyttäjä

Tyttö tulossa! :dummy1::Heartpink Ihanaa kun saa sisustella huonetta oikein överiprinsessaksi! :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  16. Kili Aloittelija

Nyt katsoin, että olen kirjoittanut aiemmin, että viimeksi oli selkeä poikaolo mutta nyt ei ole mitään. Ja tyttöhän sieltä onkin tulossa. Ja kylläpä on erilaiset raskaudet kaikin tavoin!
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Hikarina Aloittelija

Ei olla otettu selvää. Salaa toivon toista tyttöä, mutta pieni poika fiilis kyllä on.
  18. Maiku2 Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Aika varma tieto, että tyttö tosiaan on tulossa niin kuin toiveajattelinkin. :)

Jaa tämä sivu