Tyttö vai poika?

En tiedä miksi, mutta alusta saakka on tuntunut että poika on tulossa. :wideyed: Ensimmäistä odotetaan..
 
Minulle taas ei ole vielä tullut edes hetkellistä tyttö- tai poika- oloa. Taitaa olla koko juttu muutenkin vielä niin suuri ihmetyksen aihe...
 
Mulla on vahvasti sellainen olo, että poika olisi tulossa. Tätä olen veikkaillut mm. siitä syystä, että selvisin aika vähällä pahoinvoinnilla ja että ruokahimot kohdistuu suolaisiin ruokiin makeiden sijasta. Urbaanilegendojahan nuo taitaa olla, mutta kiva silti arvailla ja etsiä "selityksiä". :grin Meillä on työnimenä vauvalla pojan nimi, mutta täytyy sitten keksiä uusi, jos rakenneultrassa paljastuukin tyttö - tai sitten mennään loppuun asti vanhalla, eihän se nykyään niin tarkkaa ole... :p
Molemmat ovat totta kai ihan yhtä tervetulleita, sekä tyttö että poika. :Heartred
 
Ekasta oli selkeä tunne, että on poika. Tämä toinen on täysi mysteeri tuntemuksien perusteella!
 
Mulla on sellainen olo että poika tulee ja ensimmäinen siis tulossa. Ostettiin pojalle jo sininen nallekin kesälomareissulta. Saa nähdä osuuko lainkaan oikeaan! Meidän suvussa on poika lapset tosi vähissä ja mun mummo oli aikanaan ihan varma että musta tulis poika mut eipäs tullutkaan :D
 
Ultran mukaan poika tulossa vaik mul oli fiilis että ois ollut tyttö
 
En malttais millään odottaa kolmea viikkoa että saisin tietää sukupuolen. Mulla alusta alkaen ollut sit taas poikafiilis mut saa nähdä pitääkö ollenkaan paikkansa :eek:
 
Meille on tulossa toinen poika :Heartblue
Ja tää raskaus onkin ollut aika lailla samanlainen kuin ensimmäinen, ei pahoinvointia jne.
OIisin ehkä hieman enemmän toivonut tyttöä, mutta toisaalta kun poikien kanssa saan olla meidän perheen ainoa prinsessa, tai ehkä jopa kuningatar :grin
 
Nyt katsoin, että olen kirjoittanut aiemmin, että viimeksi oli selkeä poikaolo mutta nyt ei ole mitään. Ja tyttöhän sieltä onkin tulossa. Ja kylläpä on erilaiset raskaudet kaikin tavoin!
 
Mulla on semmonen ajatus, että olis tyttö tulossa, mutta se voi olla vaan toiveajattelua, kun esikoinen on poika. En halua jäädä miesvallan alle. :hilarious:

Aika varma tieto, että tyttö tosiaan on tulossa niin kuin toiveajattelinkin. :)
 
Takaisin
Top