Tyttö vai poika?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Kumpaa odotatte vai oletteko halunneet pitää asian salassa syntymään asti? Oliko teillä tyttö- tai poikaoloa? Pitikö tunne paikkansa?
 
Me ei tiedetä kumpi tulossa. Ja kaiken lisäks isännällä tunne et tyttö tulossa ja mä taas kallistun enempi pojan suuntaan :joyful:
 
Me ei tiedetä kumpi tulossa. Ja kaiken lisäks isännällä tunne et tyttö tulossa ja mä taas kallistun enempi pojan suuntaan :joyful:

Ihailtavaa itsehillintää! Musta olisi ollut periaatteessa kiva olla selvittämättä, mutta olin liian utelias. :grin
 
Ei tietoa mutta poika-tunne täällä. Tosin uskoa horjuttaa kun hoksasin viime viikolla ettei linea negraa ole ilmestynyt :D
 
Mulla ollu Linea negra näissä kaikissa raskauksissa, eli myös tyttöä odottaessa.
 
Me ei maltettu olla kysymättä, oli molemmilla hirvee hinku saada selville sukupuoli, että pääsee fiilistelemään :) ja tyttö sieltä tuli kuten odotettiinkin.
 
Me ei tiedetä kumpi tulossa. Kaksi tyttöä jo entuudestaan ja tää raskaus ollut niin erilainen verrattuna aijempiin, niin on hieman omat aavistukset kallistuneet poikaan. Saas nähdä, jänskää!
 
Me ei tiedetä kumpi tulossa. Ja kaiken lisäks isännällä tunne et tyttö tulossa ja mä taas kallistun enempi pojan suuntaan :joyful:

Ja poika tuli! :love017 kerrankin omat fiilikset meni nappiin! Nyt vain nimeä sit tosissaan miettimään :) mulla olis yks nimi mielessä, mut isäntä ei oo vielä taipunut siihen. Sekun on viettäny aikaansa noiden tyttöjen nimien kanssa :joyful:
 
Takaisin
Top