Tyttö vai poika?

Kaksi tyttöä saaneena sitä olettaa tämänkin olevan tyttö :D omakin äiti saanut vain tyttöjä joten tämäkin vähän vaikuttaa tähän olettamukseen :)
 
Jotenkin on sellanen olo et tyttö, mut johtuu varmaan siitä että toivotaan tyttöä. Sekä oireet on erilaisia kuin pojasta.. mutta monestihan se tahtoo mennä niin että siunaantuu vain tyttöjä tai poikia :D
 
Ei ole vielä oloja oikeastaan kumpaankaan suuntaan. Tyttöä ehkä enemmän veikkaan, kun ei lähipiirissä noita poikavauvoja hirveästi ole :grin Esikoisen aikaan olin satavarma pojasta, mutta tyttö sieltä rakenneultrassa paljastui ja lopuksi syntyi ❤
 
Onko sillä mitään merkitystä mitä sukupuolta olevia lapsia lähisuvussa on saatu siihen mikä mahis itsellä on saada tyttö tai poika? Vai onko aina vaan säkästä kiinni? :)
 
Onko sillä mitään merkitystä mitä sukupuolta olevia lapsia lähisuvussa on saatu siihen mikä mahis itsellä on saada tyttö tai poika? Vai onko aina vaan säkästä kiinni? :)

Miehen siittiöhän se sukupuolen määrittää, että ehkä sitten miehen sukulinjan perusteella voi veikata sukupuolta. Tämä siis ihan veikkaus, joskus muistan kuulleeni suvuista johon syntyy vain poikia. Vai onko sitten urbaanilegendaa :grin
 
Miehen siittiöhän se sukupuolen määrittää, että ehkä sitten miehen sukulinjan perusteella voi veikata sukupuolta. Tämä siis ihan veikkaus, joskus muistan kuulleeni suvuista johon syntyy vain poikia. Vai onko sitten urbaanilegendaa :grin

Meillä esim isällä on vaan veljiä ja isä sitten saanut vaan tyttöjä ettei sieltäkään yhtään apua saa :D
 
Miehen siittiöhän se sukupuolen määrittää, että ehkä sitten miehen sukulinjan perusteella voi veikata sukupuolta. Tämä siis ihan veikkaus, joskus muistan kuulleeni suvuista johon syntyy vain poikia. Vai onko sitten urbaanilegendaa :grin

Mun äidillä on vaan siskoja ja isällä veljiä ja oon itse perheestä jossa on vaan tyttöjä :D Ja siskolla vain poikia. Kumpiakohan mulle siis siunaantuu :D
 
Minulla kutisisi siihen malliin että poika olisi tulossa :)
Ennestään poika ja tyttö ja nyt ihan samat oireet kuin pojassa. Tai vielä ainaki, voihan ne muuttua moneen kertaan vielä.. mut jotenki poikafiilis olis.
 
Mulle tuli nyt tyttöfiilis kun samalla tavalla salaattibaari himottaa kun esikoisesta ja oireettomuus muuten. En valita :) tai sitte elimistö kaipaa vaan vitskuja.

Mut oishan se upeaa saada molemmat:Heartred ja saada kasvattaa molemmat sukupuolet. jos tulee toinen tyttö niin nään kyllä silti mielikuvana aika ihania juttuja, kun ovat (mahdollisesti,,) toisiensa tukena ja ymmärtäjiä. Juu ja kaikki sisarusriidat ym ym eipä niitä nyt vielä kehtaa liikaa ajattella. :D Itsellä vain yksi veli ja ollaan kyllä läheisiä, mutta leikit ja kiinnostuksen kohteet oli pienennä erilaiset. Toki ikäeroakin 3,5 vuotta. Ja nyt tulisi 1v 11kk ikäeroa.

Mä oon nyt vielä sitä mieltä, ettei ultrassa kysyttäis sukupuolta. Mies aluksi vastusti, mutta suostui, jos haluan. Mutta voi olla, et en pysty siihen. Ehkä liikaa jännitystä tulee synnytykseen, hyvässä? vai alkaako liikaa kaikki jännittää? Unisex vaatteita on tosi hyvin ja äitiyspakkaus vielä päälle. Taitaa nykyään olla harvinainen valinta, että vasta synnytyksessä yllätys paljastuu.
 
Mulla olis pieni tunne että tyttö tulee, mut kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulis poika :D
 
Mä testasin tota kiinalaista kalenteria ja poika tulis sen mukaan. Silti mulla on edelleen tyttöfiilikset. :dummy1:
 
Mitä niitä "tyypillisiä" tyttö- ja poikaoireita siis on? :s

En osaa tyypillisiä sanoa mutta omia kokemuksia osaan.
Pojasta huono-olo/oksentaminen, huono kasvojen iho eli finnejä ja mahaan tuli nopeaa se tumma karvaviiva :D
Tytöstä ei mitään oksennusoireita, iho todella hyvässä kunnossa koko ajan.
 
En osaa tyypillisiä sanoa mutta omia kokemuksia osaan.
Pojasta huono-olo/oksentaminen, huono kasvojen iho eli finnejä ja mahaan tuli nopeaa se tumma karvaviiva :D
Tytöstä ei mitään oksennusoireita, iho todella hyvässä kunnossa koko ajan.
Eikö sen pitäisi mennä juuri toisinpäin? o_O
 
Kiinalainen kalenteri lupaili poikaa, saa nähdä. Olinkin jo unohtanut tuon, mutta esikoisen kohdalla ainakin piti paikkansa. :D
 
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että pojista oksensin 6-17 rv. Kuopuksen aikana kulmat ja ripset vaalenivat ovat normaalisti miltei mustat.
 
Kiinalaistwn mukaan esikoisen piti olla tyttö, noh poika tuo on. Nyt taas lupailivat tyttöä. Itse hieman toivon tyttöä, olojen perusteella voi tulla kyl kumpi vaan. Ollaan kyl mietitty ettei selvitettäisi sukupuolta ennen synnytystä :)
 
Kahden edellisen kohdalla ollaan jännitetty sukupuolta loppuun asti. Nyt tekisi mieli kysyä kumpi tulee. Täytyy toki miehen kanssa keskustella asiasta.
 
Takaisin
Top