Lejoninna Jostain jotain jo tietävä 24 touko 2016 #52 Niin ja jännää että täällä on näin päin. Tutuille ja ystäville on syntynyt pelkkiä poikia ja myös odottavien ryhmässä on pelkkiä poikia syntymässä (7kpl)! Yksi tyttö on syntynyt kaverille..
Niin ja jännää että täällä on näin päin. Tutuille ja ystäville on syntynyt pelkkiä poikia ja myös odottavien ryhmässä on pelkkiä poikia syntymässä (7kpl)! Yksi tyttö on syntynyt kaverille..
Sydänkäpynen Kommentoinnin ninja Syysmammat 2016 Joulukuun mammat 2017 24 touko 2016 #53 Joo veikkaan, että tää foorumi ei valitettavasti anna sitä kokonaiskuvaa koko Suomen syyskuussa syntyvistä vauvoista
Joo veikkaan, että tää foorumi ei valitettavasti anna sitä kokonaiskuvaa koko Suomen syyskuussa syntyvistä vauvoista
SyksynValo Oman äänensä löytänyt 24 touko 2016 #55 Me ei haluttu vielä tietää, joten yllätykseksi jää täälläkin. :-)
Penny Lane Oman äänensä löytänyt 31 touko 2016 #58 Tyttö Mies ei tiedä vielä, koska halusi säilyttää yllätyksenä. Itse olin utelias tietämään, voisinko mm. hankkia jo mekkoja.
Tyttö Mies ei tiedä vielä, koska halusi säilyttää yllätyksenä. Itse olin utelias tietämään, voisinko mm. hankkia jo mekkoja.
odecca Kommentoinnin ninja Kesäkuunmammat 2014 Syysmammat 2016 1 kesä 2016 #60 Meille on tosiaan tulossa pikkusisko :) Ennestään on jo tyttö ja poika :)