Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei oletteko kokeilleet sormus testiä tehdä? :DItselleni ystävä teki eilen ja kaksi kertaa tuli sama tulos, että esikoinen on tyttö niin kuin on ja kaksoset olisivat poikia ! Ihmekkös kun itsellä on aivan poika olo ollutkin, mutta se nähdään myöhemmin pitikö paikkaansa ;)

Mikä sormus testi?? :)

Mulla on tyttö olo, raskaus on sujunut aika samalla lailla alkuun mitä edellinenkin Saa nähdä mitä elokuussa ultrassa näkyy.

Mummo tuumasi, kun kerroin seitsemännellä viikolla hänelle raskaudesta, että selvä poika tulossa. Äitini on myös samaa mieltä. Itsellä ei ole oikein ollut mikään olo, mutta kallistun koko ajan enemmän pojan puolelle. Mummo oli raskaudestanikin kysellyt äidiltäni jo ennen, kuin itse olin tiennyt asiaa (2pv hedelmöittymisen jälkeen). :dummy:

Viime raskaudessa oli heti alusta alkaen vahva poikaolo ja poika sieltä tuli. Nyt ei ole oloja suuntaan tai toiseen. Toivon kuitenkin toista poikaa, koska esikon vaatteiden värit on melko tummaa ja sinistä niin ei tarviis pistää vaatteita ihan uusiks..:rolleyes:

Aluks ei ollu oloja oikeen kumpaankaa suuntaa mut nyt kallistun enemmä poikaan :dummy: en ees toivo varsinaisesti tyttöä tai poikaa molemmat on tervetulleita

Musta jotenki tuntuu siltä ,että poika vois olla tuola möllöttää. :D Kumpi vain on tervetullut. <3 :)

Me ollaan mieheni kanssa alusta asti puhuttu, että poika tulee:dummy: Mutta nyt mulla on tullu sellanen fiilis, että jospa oiski siellä tyttö :dummy1: En malta odottaa syyskuuhun rakenne ultraan, että saadaan varmistus kumpi tulee :rolleyes:

Mul on kolme poikaa ja nyt kaikki on aivan erilaista! Koitan kyl aatella, että oon vaan jo "vanha" (33v. Hih*) tähän touhuun... :)
Pahoinvointi on ollut enemmän läsnä eikä keskikolmanneksen siivousinto iskenytkään 12vkon jälkeen.
Jo alkuviikoilla lantio tuntui levenevän todenteolla ja kasvava masu on selvästi enempi "levällään" kuin koskaan. Edellisestä kumminkin jo 7 vuotta niin pitäis olla palautunu jo!
Kaiken kukkuraksi kaupoissa vetää puoleensa kaikki vaaleanpunainen :wink
Kaikesta huolimatta kumpi vaan on tervetullut !:wav

Meillä suku toivoo tyttöä kun veli tehnyt jo pojan.. Välillä saa ihan hermostuakkin että tulee mikä tulee niin on ihan yhtä rakas.. Itellä kuitenkin vahva poika olo ja kuvassakin musta pieni näytti ihan pojalta. Sen lisäks inseminaatio joka suoritetaan just oviksen aikaan tukee mun poika teoriaa:)

Vaikea arvata mitä meillä mummot toivoo.. poikia suvussa samaa ikäluokkaa 7. Minun serkut on tehneet tyttöjä. Siellä 8.oli poika :joyful:

Mua ärsyttää kun anoppi höpöttää "pikkuveljestä" esikoiselle kun kuulemma helpompi että tulis toinen poika.. Öö mitenköhän se häntä liikuttaa millään tavalla hankintojen suhteen että kumpi tulee kun ei hän mitään joudu hommaamaan.. Saa tietty ostaa jos haluaa mut ei joudu.. Musta ois kiva jos olis molemmat (tyttö ja poika) mutta kumpi vaan tervetullut. Itellä ollu alusta asti tyttöolo mutta saas nähä

Mul ois tiistaina kontrolliultra ku oon vuodellu, saas nähä näkisköhän lääkäri samalla kumpaa sukupuolta on :rolleyes:

Mutta siis arvatahan täällä piti ! Niin minäpä veikkaan kumminkin sitä tyttöä. Saas nähdä kuinka käy :-)

Anoppi esitti eilen arvelunsa, että meille olisi poika tulossa. Kuulemma se, että maitoa erittyy pikkuisen jo nyt (sen verran että just näkyy kuivunutta keltaista), kertois pojasta.

Hällä ja kälyllä kuulemma piti paikkaansa. Saas nähdä :woot:

Takaisin