Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me haluttiin esikoisesta tietää. Siksi, että odotus aika on niiin pitkä ja lapsen syntymä itsessään niin suuri ihme, ettei se hetki tarvi sukupuoli arvuuttelua kun siinä vastasyntyneessä on niin paljon ihmeteltävää ja ihailtavaa, vaan mielummin koki sen puolessa välissä pitkää odotusta. Oli jotenkin kiva tietää kumpi on tulossa, ostaa vaatteita ja sisustaa huonetta. Aiotaan nytkin kysyä jos näkyy :)

Kerrottiin myös kun ihmiset kysyi. Selvillehän se tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin :D eikä koettu, että se olisi salaisuus, ylpeydellä kantaisin mahassani kumpaa tahansa ja voisin siitä muille kertoa, ei nähty syytä olla kertomatta. :)

Mulle on kyllä tullut aika vahvasti nyt poikaolo. Raskausoireet on niin erilaisia ku kaksi edellistä tyttöraskautta, suurin ero tuntuu tietenki tuon pahoinvoinnin takia, mitä en oo ennen kokenu.

Me ollaan edellisissä raskauksissa kysytty sukupuoli ja tarkoitus oli pitää se salassa sukulaisilta. Mutta appivanhemmille mie möläytin sukupuolen ku ärsyynnyin niin siitä että he toivoivat kauheasti poikaa ja aina vaan vakuutteli että kyllä se poika on. Noh, möläytin sitten että tyttö se on ettei ois kauhea pettymys syntymän jälkeen, vaikka eihän ne varmaan niin ois ajatellut. Itse olin vain asiasta melkoisen loukkaantunut. Luulen että kysytään sukupuolta nytkin. Se tieto helpottais hankintoja, ku meillä on enää tyttöjen vaatteita ku olen neutraalit antanut eteenpäin. Jos tyttö on niin ei tarvi hankkia oikeastaan vaatteitakaan. :) Vaikka toisaalta houkuttais kyllä sekin että pitäis asian itsellekin yllätyksenä loppuun saakka.

Mun anoppi toivoi esikoisesta kovin tyttöä, ja kova pettymys oli kun onkin poika. Tai ei se enää harmita, mutta sillon lähetteli viinipäissään viestejä että voiko pojan pukea mekkoon ja pinkkiin yms.. Sekö vasta loukkaskin, varsinkin niissä raskaushöyryissä kun lasta oli tehty yli vuosi ja itse salaa toivoin poikaa:wink

Muokattu viimeksi:
Mun anoppi toivoi esikoisesta kovin tyttöä, ja kova pettymys oli kun onkin poika. Tai ei se enää harmita, mutta sillon lähetteli viinipäissään viestejä että voiko pojan pukea mekkoon ja pinkkiin yms.. Sekö vasta loukkaskin, varsinkin niissä raskaushöyryissä kun lasta oli tehty yli vuosi ja itse salaa toivoin poikaa:wink

Aika törkeetä etten sanoisi! :eek: Meillä ois voinut moisesta välit viilentyä ja paljon. :wink

No huh, varmasti loukkasi! Mie kans luulen että puhevälit vois toviksi mennä jos moista anopilta kuulis. :wtf:

Mulle on se ja sama kumpa on tulossa mutta hitusen tyttöä toivon kun lapsiluku olisi sitten tässä niin tulis molemmat kun esikoinen on poika :) tyttöfiiliksellä alusta asti :)

Samaa mieltä, ei väliä kumpi tulee. Kunhan jompikumpi tulisi. On odotettu jo niin pitkään kolmatta lasta.

Vitsit mikä anoppi Kilpparilla :eek: Huh huh... Oma anoppini sanoi hieman vastaavaa kun odotin kolmosta: "Toivottavasti ei tule tyttöä. Tai saa se olla tyttökin, mutta pojat on parempia". Juh. Tyttö tuli. Nelosesta sanoi "Toivottavasti ei TAAS ole tyttö!" Tyttö tuli. Ihan piruuttani tein kaksi tyttöä kahden pojan jälkeen :P

Vitsit mikä anoppi Kilpparilla :eek: Huh huh... Oma anoppini sanoi hieman vastaavaa kun odotin kolmosta: "Toivottavasti ei tule tyttöä. Tai saa se olla tyttökin, mutta pojat on parempia". Juh. Tyttö tuli. Nelosesta sanoi "Toivottavasti ei TAAS ole tyttö!" Tyttö tuli. Ihan piruuttani tein kaksi tyttöä kahden pojan jälkeen :P
Munki anoppi sano esikoisesta et toivottavasti on poika ku joka paikas on vaa tyttöi.. Jos sukupuolen sais ite valita oisin kiusallani tehny tytön mut poikahan sieltä tuli . Ei mulle siis väliä mut ärsytti nii pal se kommentti. Ja poikaolo oli kyl alusta asti esikoises :)

Onneks se on ihan ok tyyppi noin niinkun muuten ;) kerron tonne salaiselle puolelle mun appiukosta, sekö vasta itkun saikin aikaan esikoisen aikaan!

Mulle on kans ihan sama kumpi ois tullut esikoisesta ja sama nyt, mutta salaa toivon ehkä nytkin poikaa ;) molemmat ois tervetulleita, on tässä kumpaakin tehty niin pitkään ;)

Mä näin viime raskaudessa aina poika unta, poikahan sieltä tuli :)

Meillä suku toivoo tyttöä kun veli tehnyt jo pojan.. Välillä saa ihan hermostuakkin että tulee mikä tulee niin on ihan yhtä rakas.. Itellä kuitenkin vahva poika olo ja kuvassakin musta pieni näytti ihan pojalta. Sen lisäks inseminaatio joka suoritetaan just oviksen aikaan tukee mun poika teoriaa:)

Hei oletteko kokeilleet sormus testiä tehdä? :DItselleni ystävä teki eilen ja kaksi kertaa tuli sama tulos, että esikoinen on tyttö niin kuin on ja kaksoset olisivat poikia ! Ihmekkös kun itsellä on aivan poika olo ollutkin, mutta se nähdään myöhemmin pitikö paikkaansa ;)

Takaisin