Tyttö vai poika?

Tuulevi: minä taas oon kuolannu vaatekaupoilla poikien vaatteita! Kaks tyttöä siis meillä niin johan tulee pinkki korvista ulos :D
 
Mä oon tykästynyt kans enemmän poikien vaatteisiin. En tykkää vaaleanpunaisesta, ja tuntuu, et kaikki tyttövauvojen vaatteet on pelkästään vaaleanpunaisia :bored: Sen sijaan pojille on kaikkia ihania pikkuvanhoja vaatteita, ja väritarjontaakin paljon enemmän!
 
Minulla vähän omanlainen tarina tähän. Puolitoista vuotta sitten kun alettiin yrittämään tätä vauvaa niin puhuin vaan tytöstä. Tietynlaisia selvännäkijän lahjoja :D näin paljon tyttöä juoksentelemassa kotona. Mies ei ollut tästä vielä vakuuttunut :) kunnes alkoi itse näkemään unia tytöstä joka oli samannäköinen kun tämä minun tyttö. Hän heitti nimen Kerttu ilmaan ja siitä lähtien lapsi on ollut Kerttu :Heartred tästä meni aikaa kunnes minä hörhö soitin selvännäkijälle. :) yhtäkkiä tämä nainen sanoo että kuka tämä Kerttu on? Hän näki tummahiuksisen kauniin tyttövauvan. Sen saman tummahiuksisen mitä minäkin olen nähnyt... joten.. en osaa ajatella muuta. Ja olen kyllä aikaisemmat neljä tiennyt kumpia ovat ihan intuition perusteella. Yks ultraaja meinas minun yhdestä pojasta tehdä tytön rakenneultrassa niin sanoin sille että älä valehtele :)
Suuri ihme siis on jos Kertulla on munat :D
 
Mähän olen tällanen vaaleanpunaiselle allerginen tapaus ja mulla on pikkuinen tyttö, jonka kaappi pursuaa mekkoja ja muita vaatteita ja siellä on yhdet vaaleanpunaiset housut, 2 pinkkiä paitaa ja kaikki muut on kaikkia muita mahdollisia värejä :D Mä uskallan väittää et tytöille löytyy muutakin ja vielä värikkäitä vaatteita, ihan kuten pojillekin :)
 
Molemmat sukupuolet tervetulleita, mutta poikaa veikkaan tästä keissistä. Esikoinen on tyttö, ja siinä raskaudessa tuli oksenneltua alusta puoleen väliin ainakin. Nyt on ihan erilainen olo, eikä okseta. :) poikaa toivotaan miehen kanssa, ihan vaan siks kun tyttö meillä jo on :D
 
Mekään ei erityisemmin tiettyä sukupuolta toivota, vaan juurikin tervettä lasta. Esikoisen kanssa oli omat ongelmansa heti alkuun, ja kovin toivoisin, että pääsisi nauttimaan helposta vauva-arjesta. Mulle ehkä poikaa on luonnollisempi hoitaa ja kasvattaa, ja tytön kanssa saattaisin olla pulassa, mutta varmasti sekin luonnistuu siinä missä poikakin.
 
Meillä oli ultra keskiviikkona. Vahvan tyttö lupauksen saatiin ja itsellä ollut koko raskauden ajan tyttö olo. Ultraaja ei nähnyt misään suunnassa ulokkeita, vaikka 3d:nä katsoi. Laitoin kuvan linkkiin jos nyt onnistuin. Kummalta teistä näyttää? :) mä saan ton kuvan perusteella molemmat :'D Mut ehkä tuohon tyttöön enemmän kallistun..

 
Muokattu viimeksi:
Mä jotenki oon ollu tuyön kannalla alusta asti, mut nyt taas en tiiä yhtää kun osa tutuista on nii varma et poika se on :D mut perjantaina ultra ja ehkä sit selviää. Monena yönä jo nähny unia et synnytän pojan, välillä taas tytön, sit unessa ultrassakaan ei oikeen selviä että kumpi se on... Mites tää nyt onkaan näin jänskää :)
 
Me oltiin viikolla 17+3 4d:ssä ja selvästi toinen poika tulossa. :) :Heartred Mulla oli tyttöolo, kun raskaus ollut vähän erilainen kuin ensimmäinen. Mutta esim äitini sanoi heti että olisipa se poika. :D
 
Onko monelle käynyt niin että ultrassa sanotaan sukupuoli, mutta syntyykin ihan eri?
Esikoiseni oli ultrien mukaan tyttö, ihan kehoitettiin mekko ostoksille, ja aikalaillahan nuo hankinnat oli vaaleanpunaista onneksi ei kaikki. Terve iso poika syntyi, ihmekkään kun kaupassa kysyttiin kumpi on kun vauva imeskeli pinkkiä tuttia. :dummy1::dummy:

Nyt tuli ultrassa poika lupaus, selkeästi vehkeet näkyi, useammasta kuvakulmasta, ne tuskin tippuu sieltä enää pois?
 
Janskunen. Täällä on kaksi lääkärin arvausta mennyt huti. Povanneet siis poikaa ja tullutkin tyttöjä. On ollut vaavin häppärit vaan turvoksissa :D
 
myy2016 hyvä tietää!! :D Olin jo ostellut pojalle vaatetta! Jos pysyy neutraalissa ☺
 
Mulla oli ihan alussa tyttöolo ; tai sillai alitajuisesti ajattelin että tyttö sieltä tulee. Unet taas ennustivat poikaa...:D rakenneultra sitten näytti että äidinvaisto oli oikeassa, prinsessahan siellä makoili :Heartred
 
Takaisin
Top