Tyttö vai poika?

Arlaingman

Satasella mukana keskusteluissa
Mulle ei osunut silmään että tällä ois omaa ketjua. Onko toiveita sukupuolesta tai muuten fiiliksiä? Mulla on ihan tyttö olo, jotenkin tosi varma fiilis siitä että tyttönen siellä kasvaa :D poika on kyllä ihan yhtä tervetullut! :Heartred
 
Molemmat tervetulleita ja toivottuja mutta poika olo. Johtunee varmaan tästä oksentelusta..:rolleyes: mulla esikoinen tyttö ja raskaus oli oireeton ja kuopus poika ja oksensin alusta loppuun asti ja ironisesti synnytys käynnisty oksu taudilla..:hungover:

Kuin moni meinaa kysyä ultrassa sitte sukupuolta ja ketkä jättää sen "ylläriksi"? Meillä tulee luultavasti taas ylläri :)
 
Meillä esikoinen on poika ja sanottiin silloin ultrassa että saa näyttää sukupuolen jos on näkyäkseen. No ei mennyt kauaa kun munat lävähti ruudulle. :D Luultavasti ultraaja ei niitä olisi saanut piiloteltua mitenkään, vaikka oltaisiin haluttukin. Tälläkin kertaa varmasti halutaan tietää.

Mulla on poikaolo ja mm. kiinalainen kalenteri osoittaa poikaa. Tuo kalenteri on meille ihan kulttuurillisesti miehen puolelta tärkeä juttu, eikä siis ihan vaan netistä löytyvää hömppää (toki mulle vähän sitäkin :D). Mies toivoisi tyttöä, mutta minä tosiaan poikaa... Mutta toki pakko lisätä se klisee, että ei sukupuolella oikeasti väliä, kunhan lapsi on terve.
 
Meillä päätettiin sen olevan yllätys synnytykseen asti :) eipähän tule osteltua turhia vaatteita sitten tai muutakaan :)
 
Meillä esikoisen sukupuoli haluttiin pitää yllätyksenä, mutta tällä kertaa haluan tietää. Ehkä eniten sen takia, että esikoisen tavarat ovat ihan poikatavaroita pikkuvauvajuttuja lukuunottamatta ja haluan tietää, myynkö ne vai en. Ja toisaalta, koska meillä tehdään kromosomitutkimukset, joissa kuitenkin sukupuoli selvitetään. Toivon poikaa. Esikoinen on poika ja koska ikäeroa tulee 4,5 vuotta, uskon lapsilla olevan enemmän yhteistä, jos olisivat samaa sukupuolta. Lisäksi miehen sisko saa pojan kesäkuussa, niin olisi serkuksillakin sitten hyvät leikit keskenään aina.
 
Mulla esikoinen on tyttö ja kuopus on poika. Esikoinen toivoo kovasti pikkusiskoa, kysytään ultrassa, mutta jos ei näy niin sit odotellaan syntymään saakka.
 
Meillä poika toivoo pikkusiskoa, koska sitten menisi meidän perheessä sukupuolet tasan eli olisi kaksi naista ja kaksi miestä perheessä. Hyvä syy tuolla neljävuotiaalla. :joyful:
 
Kysyin ultrassa ja tyttöä veikkasi... Itellä on poika olot... Esikoinen on poika ja sen jälkeen 2 tyttöä ennestään...
 
Meillä toivotaan molemmat poikaa, mutta vielä ei oo tuntemuksia kunpi siellä on. Ehkä niitä tulee kun pidenmälle päästään. Terveys tärkeintä, tuli kunpi vaan tai vaikka viisi kerralla :D
 
Kyllä mie ainakin haluan tietää :) Olen liian utelias siihen, että pyytäisin ultraajaa olla kertomatta. :D Mutta toki pitää yrittää sekin pitää mielessä, että 100% varmaa se on vasta sitten kun laps syntyy!
 
Meillä esikoinen koitti piilotella itteään ja sil oli rakenneultrassa napanuora jalkojen välissä niin ettei nähty kumpi on. Meil onneks oli tuon jälkeen vielä useampi ultra ja saatiin myöhemmin sit tietää et tulossa on tyttö.
Kuopus taas esitteli rakenneultrassa ihan ensimmäiseks munat eikä jäänyt mitään arvailun varaan :D
 
Odecca rakenneultrassa, mutta tää asukki halus istua niin nätisti ettei juuri esitellyt vaan arvaamiseksi meni:) toki ei ole väliä kumpi tulee :) laskettuun aikaan enää 3 viikkoa:grin
 
Aiemmin mulla oli vahva poikaolo,mut nyt en enää tiiä. Poikaa toivoisin. Jännä nähdä kumpi tulee :) rakenneultrassa ehdottomasti tahdon tietää, kiva sen jälkeen kun voi alkaa tutustuu vähän eri tavalla masuasukkiin ja alkaa totuttelemaan elämään mielessään tyttö tai poika vauvan kanssa :wink
 
Esikoinen on poika joten tyttö olisi kiva :) oli sitten kumpi vaan niin molemmat sukupuolet ovat tervetulleita :Heartred mä haluan ehdottomasti tietää ultrassa kumpi tulee oon ihan liian utelias :) ennen plussaa näin unta että synntytin tytön joka painoi 3.8 kg ja oli 55cm pitkä olikohan kenties enne uni? :) mutta jos tulee poika niin ei tarvitse ostaa mitään vaatteita :p
 
Mä en oikeastaan osaa toivoa kumpaakaan! Molempi parempi :) Mies kuitenkin selvästi haaveilee pojasta, joten häntä kiusatakseni aina väitän kaikkien oireiden olevan "selkeästi tyttöön viittaavia." Mutta juu, kliseellä loppuun: toivottavasti lapsi on terve ja kaikki menee muutenkin hyvin loppuun saakka oli sitten tyttö tai poika :Heartred
 
Kyfi9124140 no mä vähän ihmettelinkin kun täällä kirjottaa porukka jolla ei oo ees nt-ultria ollu viel ja sit puhutaan et sukupuoli tiedossa :D Mut siis jos et ole syyskuinen niin sehän selittää :D
 
Ajattelin esikoista poikana ja samoin tätä uutta tulokasta. Tällä kertaa ehkä enemmänkin siksi, että pojasta on kokemusta, joten on tutumpi. Jos tuleekin tyttö, niin onpahan iso yllätys. ❤️ Ja toisaalta saisin balsamia sielulle vaatekaupassa, kun tytöille on aina enemmän kivoja vaihtoehtoja ja ylipäätään enemmän kaikkea. :angelic: enkä ole edes lastenvaatehullu. On vaan eräänkin kerran harmittanut, kun tytöille on kaupassa varmaan kolme kertaa se mitä pojille. :meh:
 
Mulla oli esikoisesta tyttö olo ja nyt taas poikaolo. Väärin aavistelin ekallakin kerralla, joten jospa tää oliskin nyt tyttö :joyful:
 
Takaisin
Top