Tyttö vai poika

Mulla aikaisemmissa raskauksissa olot osuneet oikeaan. Mahan muoto, pahoinvointi, linea negra yms muut hömpät näyttäneet just eri tavalla kun oma olo ollut. Nyt on hyvin vahva tyttöolo ja kiinalaiinen kalenterikin jälleen näyttäisi samaa mitä olot kertoo. Rakenneultrassa selvinnee sukupuoli jos pikkunen sen suostuu näyttämään, koska meillä suvussa x-kromosomin mukana periytyvä silmäsairaus, niin mahdollisen poikalupauksen napsahdettua on hyvin aikaa selvitellä, että missä ja miten hoidetaan verikokeet.. Mutta viimeistään joulukuussahan se sitten selviää, että pitääkö omat arvaukset paikkansa :dummy1:

Jännä oli huomata tuossa edellisessä keskenmenneessä raskaudessa, että ei ollut selkeää oloa, että kumpi olisi tulossa, semmoinen epävarma ja tyhjä olo oli vaan alusta asti.

Mulla on ollu tosi tyttö olo johtuen varmaankin näistä edelleen jatkuvista pahoinvoinneista ja kiukkuisesta olemuksesta :) tosin mun olot on menny väärin kahessa aikasemmassa :D mut sillon ne ei oo johtunut niinkään oireista vaan toiveista.

Rv 13+5

Me halutaan tietää sukupuoli, jos vauva sen haluaa rakenneultrassa näyttää. Tyttö ja poika ovat yhtä tervetulleita. Vahvaa oloa ei ole suuntaan tai toiseen eikä ollut viimeksikään.

Mulle tehtiin esikoista odottaessa sormustesti, jonka mukaan saan kaksi lasta, joista eka poika ja toka tyttö. Eka meni oikein ja lukumääräkin pitää paikkansa, jos multa kysytään. Että tämä on luotettavin toistaiseksi saatavilla oleva tieto .

Pojasta mulla oli ihan hirveä pahoinvointi, tästä toistaiseksi päivittäin vaihtelevampi eli välillä helpompi, välillä ihan järkky. Pojasta mulla oli vahva linea negra, joka ulottui rintojen väliin asti. Siitä on vieläkin vähän jäljellä, mutta uutta ei ole vielä näkynyt. Milloinkahan se yleensä ilmaantuu...

Me saatiin eilen tietää, että poika olisi tulossa. Piti tehdä ylimääräisiä kromosomitestejä, joista asia selvisi. Olen aina haaveillut tytöstä ja nimikin on ollut jo vuosia valmiina, mutta nyt pitää äkkiä ruveta ajattelemaan vaaleansinisiä ajatuksia. :sign17

Mä en halua tietää, koska pelkään, että jos se veikkaus onkin väärä, niin on henkisesti valmistautunut toiseen. Onko kellekään teistä käynyt niin, että ootte saaneet vahvan veikkauksen sukupuolesta, mutta tadaa! Tulikin jotain muuta mitä luvattiin. Miltä se on tuntunut?

Mulla ei oo noista vääristä veikkauksista kokemusta, hyvin on ollu kahdessa edellisessä kivekset esillä ultrassa :D
Mutta joo, meinataan kyllä kysyä sukupuoli, kun rakenneultraan mennään. :)

Mulle on kaikki sanoneet, että poika tulossa... Oon itekin alkanu jotenki ajatteleen notta poikahan se on. Elokuun alussa jos rakenneultrassa selviäisi. Sukupuolella ei sinänsä väliä. Kovasti toivon, että olisi terve murunen vain.

Meille melko varmasti taas poika tulee, kun ei miehen suvussa tyttöjä ole.. Mutta en uskalla sitä tyttöäkään poissulkea, kun mun oma mummu on semmonen ihme tietäjä, joka arvaa kaikkia juttuja oikein. Puhuu asioista etukäteen, että miten joku asia on, mikä sitten osoittautuukin todeksi. Ja tätä tulokasta kutsuu tyttöjen nimillä :D
Rakenneultra reilun kahden viikon päästä, sinne asti tarvii vielä jännätä :P

Takaisin