jos ymmärsin oikein niin leivonta soodaa purkkiin ja pissaat päälle, jos kuohuu-poika,jos ei tapahdu mitään-tyttö, korjatkaa toki jos meni jotenkin vikaan
Molemmista edellisistä on kysytty ja saatu varovainen lupaus mut ei varmuutta, Esikoisesta rv 35 varmistu ja tytöstä kun synty. Eiköhän me nytki koiteta selvittää vaikka ihan sama kun kaikki vaatteet oon molemmilta säästäny..
On ollu jo pidemmän aikaa poika olo :) ei aiota ottaa selvää. Ellei käy niinkin tutuille 4D ultrassa, että näkyi selvästi, että tyttöhän sieltä tulee :D
Me ei esikoisesta haluttu tietää sukupuolta. Ostettiin kaikki jutut molemmille sopiviksi. Itellä oli täysin poika olo, koska "enhän mä ny voi tyttöä saada" (ite kyllä oon aina halunnu tytön). No se oli tyttö kuitenki :)
Toisesta ois haluttu tietää mutta ultraajasta riippuen joka kerta saatiin eri vastaus sukupuolesta :D Eli ei tiedetty. Ite aattelin sillon että nyt se on varmaan poika kun on niin erilainen kuin eka raskaus. Poika tuli :)
Nyt mulla on taas ihan tyttöolo. Samanlaisesta raskaudelta tuntuu ku ensimäinenkin. Ei olla vielä ajateltu halutaanko tietää etukäteen sukupuolta.. Katsotaan katsotaan :)
Mistä se kiinalainen kalenteri löytyy? Olen joskus eksynyt sivulle, mutta nyt en löydä....
Mulla on ollut aina sellainen olo, että esikoinen on tyttö. Varmaan siksi, kun teininä tehtiin sormustesti ( sormus heiluu ranteen yläpuolella). Pitää varmaan tehdä lähiviikkoina tuo soodatesti, kun se kuulosti niin hauskalta!
Tyttö-olo minulla ja poika-olo miehellä. Kävin ennustajaeukolla ja se sanoi, että poika joulukuussa sit selviää, lol
heh, itse ehkä enemmänkin toivon poikaa, olosta en oikein osaa sanoa että kumpi olis, hieman kyllä mietin että ekaa odottaessa "sain" kärsiä enempi pahoinvoinnista...tiedä sitten
Ainii!! Pakko lisätä! käytiin joulumarkkinoilla joissa oli tää englantilainen fudgenmyyjäkoju ja täti siel kysy et kumpaa odotan ja vastasin tietty et tyttöä.. Se katto mua vähä aikaa ja sano et ei.. Kyl toi on poika!! Lopuks viel sano et tuu ens vuonna näyttää sitte kumpi tuli ei päästy seuraavana vuonna markkinoille.. Olis kyllä ollu kiva viiä näytille
Aiotaan mieheni kanssa myös selvittää sukupuoli ultrassa vaikka molemmat vaihtoehdot tervetulleita, esikoinen on poika ja mieheni veikkailee että poika jälleen tulolla kun suvussa suurin osa syntyneistä poikia :) esikoinen nyt 3kk joten vauvasälää talo on jo tupaten täynnä mutta olisi silti mukava tietää sukupuoli mm.nimen päättämistä varten :) yhdellä tutullani todettiin ultrassa tyttö (ultrattiin lukuisia kertoja koska oli riskisynnyttäjä) ja jokainen kerta onnittelivat synnärillä tytöstä mutta poika syntyikin yllätyksenä joten en täysin luota siihen mitä etukäteen kuulee sukupuoleksi vaikka asia onkin mukava etukäteen tietää :)
Esikoispoikani kohdalla raskaudessa sanottiin selkeä poikamasu olevan muodon mukaan mutta jotkut epäilivät tyttöä koska olivat kuulleet että jos sikiön sykkeet on korkeat tulisi tyttö. Syke ennustus ei pitänyt paikkaansa vaikka korkea syke olikin, synnytyksen jälkeen selvisi pojallani olevan vsd (sydämen kammioidenvälinen reikä) sekä takypnea (sydämen tiheälyöntisyys) joka nyt 3kk kontrollissa todettiin parantuneen
Mä haluaisin pitää sukupuolen yllätyksenä loppuun saakka, varsinkin kun kuullu noita vääriä sukupuolenmäärityksiä aika paljon. Ja muutenkin, en koe, että tieto olisi tärkeä hankintoja tehdessä, koska en halua vaaleanpunaiseen vuorattua tyttöä tai vaaleansiniseen vuorattua poikaa. Saa nähdä maltetaanko kuitenkaan pitää sukupuoli yllätyksenä!
Meillä vuorataan turkoosiin ja vihreään tai keltaseen/oranssiin/punaseen. Inhoon vaaleenpunasta ja -sinistä.. Mut meiltä löytyy jo tyttö ja poika ja niiden kaikki vaatteet tallella et ei tartte paljo shoppailla..
Esikoista odottaessa minulla oli vahva selittämätön tunne siitä, että poika syntyy ja poikahan sieltä tuli. Rakenneultrassa varmistui, jolloin oli pakko tokaista miehelle "mitäs minä sanoin". :)
Pikkukakkosen kohdalla on jännä nähdä tuleeko samanlainen vahva fiilis sukupuolesta. Jos mahdollista niin haluan tietää sukupuolen etukäteen.
Jännää! Mulla oli viimeks ihan alusta asti sellanen olo et poika tulee (vaikka ehkä toivoin tyttöä) ja poika tuli. Nyt toivon taas tavallaan tyttöä, kun poika on jo. Tietty poikakin on yhtä tervetullut :)