Tyttö vai poika

anskumama

Vauhtiin päässyt keskustelija
Meinaatteko ottaa selvää kumpi tulee? Joskus puhuttiin miehen kans et nyt ei otettas. Kun kumminkin jo molemmat on. Aiemmin otettu kyllä. Mutta saa nähdä muuttuuko ajatus lähempänä jos hyvin käy

Me otetaan ainaki :) mä meinaan ostaa ekan ultran jälkeen sen pissatestinki mikä kertoo kumpi tulossa :D

Mä haluan selvittää, jotta ymmärtäisin tän lapsen tulon taas paremmin. Ja haluan tietty päästä shoppailee :D Tyttö toiveissa, kun esikoinen on poika ja tää jää viimeiseksi lapseksi, mutta toisaalta olisi kiva että esikoinen saisi poikaseuraa :)

Onko joku muuten aiemmin tehnyt noita netistä tilattavia testejä millä pitäisi selvitä kumpi on tulossa?

Minä haluan ehdottomasti tietää. Olen niin malttamaton etten vain voisi olla ottamatta selvää. Pääsee sitten ostelemaan kaikkea kivaa. : ) Vaikka ei sillä sukupuolella ole minulle niinkään väliä. On se silti kiva saada tietää.

Serkkuni muuten viime vuonna olisi tahtonut tietää lapsensa sukupuolen etukäteen, mutta jostakin syystä sitten eivät rakenneultrassa suostuneet sitä katsomaan...

Täälläkin haluttais tietää sukupuoli. Ihana päästä shoppailemaan joko pienelle pojalle perinteisesti sinistä tai tytölle pinkkiä. :D

En ole ikinä kuullutkaan tollasesta testistä, jolla saa sukupuolen selville :o Miten toimii ja onko ihan huuhaata??

Ehdottomasti haluan tietää, juuri noiden vaateostostenkin kannalta ja nimeä kivempi alkaa miettiä jo valmiiksi :)

Kaveri teki sellasen pissatestin vuos sitten syksyllä joskus viikoilla 12 ja tyttöä näytti ja tyttö synty :) kyllä mä haluun ainaki kokeilla ja luotettavaks ne niitä ainaki väittää mut enempi mä ultraan luotan silti mut jos sen testin tulos kohtais omat fiilikset siitä kumpi masus ni kyl mä saattasin luottaa siihen :)

Meillä myös esikoinen jo löytyy kotoa ja hän onpi tyttö... Nähtiin se selkeästi jo ultrassa silloin joskus. Tästä kakkosesta ei tiedetä vielä halutaanko tietää. Olis kiva pitää yllätyksenä synnytykseen asti mut ääääh kun toisaalta on niin kiva sit luoda jo raskausaikana jotain mielikuvia tyypistä ja kun on tällanen malttamaton niin varmaan sit otetaan siitä ultrassa selvää :grin Haluttais joskus poikakin mut toisaalta olis kiva tehä perään toinen tyttöjoten samapa tuo kumpi tulee.

Jostain luin, että odottava äiti aavistaa tulevan lapsen sukupuolen jopa 80% tarkkuudella. Kokemuksia? - Itselläni oli tyttöolo esikoista ootellessa, ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt tämän toisen toivon kanssa on aina vaan vahvempi poikaolo. Nyt rv 13 mennään. Kesäkuun rakenneultrassa sukupuoli toivottavasti selviää, jotta ehtii vähän asennoitua uudelleen jos väärin "aavistelen".

Meillä ei näkynyt rakenneultrassa kumpi on. Poika oli semmosissa asennoissa, että ei vaan näkynyt, eikä suostunut vaihtaa asentoa. Mentiin sitten 4D-ultraan, jossa sukupuoli selvisi.
Esikoista odottaessa mulle tuli noin kuukausi ennen rakenneultraa vahva olo, että poika on tulossa ja niinhän sieltä tuli :)

Mä en halua tietää, :) mutta valitettavasti yks tuttu sai "vahingossa" tietää 4D ultrassa koska siinä näkyi niin selvästi kumpi tulee. :/

Taitaa olla ultralaitteissa eroja. Meillä oli ultra Terveystalolla. Ultraava kätilö väitti että sukupuoli saadaan kyllä selville seuraavalla kerralla. Toivottavasti. Vaikka vauva aluksi vaan nukkui ja kökötti jalkareriensä päällä, ultralaite kummasti näytti häntä joka ilmansuunnalta. Siis selkäpuolta etupuolta päälakea jalkapohjia... Aluksi luulin että vauva pyörähtelee sattumalta sopiviin asentoihin, mutta kätilö kertoi että laitteella voidaan ottaa kuvaa mistä suunnasta tahansa ja vauva pysyy paikallaan. En ymmärrä tätä tekniikkaa. Tutkimus tehtiin alakautta ja lopuksi poseerauskuvia vatsan päältä kun vauva sopivasti heräsi. Ultralkuvaa saattoi myös vaihtaa välillä "pintakuvaksi" eli 4D- kuvaksi, josta saimme upeat kuvat kotiinkin.

Oli muuten mahtava kätilö. Selitti koko ajan tarkasti kuvaa ja puhui pikku sikiöstämme sanoilla lapsi ja hän.

Mietimme, ottaisimmeko innokkaasti vauvaa kanssaodottavan esikoisemmekin ensi kerralla mukaan. Kätilön mielestä asia ok. Mainitsi kyllä, että on pieni riski siinä, jos vauvalla todetaan esim. sydänvika, niin voi olla hankala lapsen kuullen asiaa vanhempien kanssa käsitellä. Esikoinen nyt 6 vuotias. Toisaalta olen itse sitä mieltä, että lapset ottavat tuollaiset tiedot luontevammin vastaan kuin me aikuiset. Riippuu tietysti omasta reaktiosta.
Mielipiteitä?

Hahaa :D miten toi kindermuna ennustus toimii? Mä oon tehny vaan "sormustestin" mulle ja miehelle ja tyttö pitäis olla tulossa :) tein sen myös mahan päältä ja tyttöä näytti :)

täällä kyllä kieltämättä poika olis toiveissa ku esikoinen tyttö ja hiukan sellanen olo et en välttämättä tämän jälkeen enää lisää muksuja tee (ja joo, vannomatta paras:p)

Vahva tunne, että tämäkin olisi poika. Kaksi poikaa meillä jo on. Haluan ehdottomasti selvittää sukupuolen rakenneultrassa, vaikka sillä ei lopulta niin suurta merkitystä ole. En edes osaa sanoa kumpaa toivon.

Mulla on kyllä niin 50-50 -tunne sukupuolesta, että alan kohta epäillä kaksosia :D Jotenkin ennen raskautta olin ajatellut poikaa, mutta nyt en osaa kyllä yhtään sanoa! Sukupuolella ei sinällään ole mitään väliä, mutta meidän sisarilla lapset ovat olleet enimmäkseen poikia, joten siitä kai tuo ajatus tuli. Itse haluaisin kyllä tietää, olen niiiiiiiin malttamaton näiden asioiden suhteen :D

Takaisin