Tyttö vai poika?

miuk

Seurustelun sensei
Syyskuunmammat 2015
Marrasmammat 2017
Onko teillä joku aavistus vauvan sukupuolesta? Entä onko joku muu arvannut jotain? Onko toiveita vauvan sukupuolesta? Entä haluaisitteko saada ultrassa tietää kumpi on tulossa?

Mulla ei ekassa raskaudessa ollut missään vaiheessa varmaa oloa siitä kumpi on tulossa. Nyt on ihan tyttöolo, johtuen siitä, että oireet alkoivat aikaisemmin ja ovat voimakkaampia kuin viimeksi. Mies on sitä mieltä, että meille on toinen poika tulossa. :) Toivoisin kovasti tyttöä, kun tosiaan poika jo on, mutta tottakai on tärkeintä että vauva olisi terve. Me haluttiin viimeksi tietää sukupuoli ja se näkyikin selvästi. Uskon, että tällä kertaa myös halutaan tietää.
 
Mies uskoo, että se on poika. Ite näin unen, jossa mulla oli tyttövauva sylissä. Nyt uskon sen olevan tyttö. Ei kyllä hitustakaan oo väliä fyysisellä sukupuolella, mutta ihan hauskaa arvuutella. Mies haluais tietää sukupuolen etukäteen, mutta ite vielä epäröin. Haluisin ehkä jättää sen sinne synnärille ylläriks :)
 
Meidän esikoinen on poika ja jotenkin mulla on nytkin ollu semmonen olo, että tämäkin on poika. En tiedä miksi, mutta poikaa veikkaan :) Mulle kyllä kelpais ihan kumpi vaan, että sukupuolella ei oikeestaan oo mitään väliä. Esikoisen aikaan ei tiedetty sukupuolta etukäteen, mutta aattelin, että nyt vois kysyä sitä.
 
Mulla oli esikoisen kanssa heti alusta asti vahva poikatunne, ja poikahan sieltä tuli! Ultrassa sorruin vasta ihan lopussa kysymään sukupuolta, mutta sekin johtui oikeastaan siitä koska uskoin nähneeni sukupuolen ja kysyin että näinköhän juuri pojan sukukalleudet :D

Nyt ei ole ihan niin selkeää tunnetta, mutta jotenkin olisi tyttöolo :) Ehkä sen takia epäilyttää, koska toivoisin tyttöä niin kyseenalaistan tyttöolon tyttöhaaveeseen. Olisi mukava jos olisi poika ja tyttö, mutta pikkuveli on aivan yhtä tervetullut!! Raskaus on ihan yhtä oireeton kuin ensimmäiselläkin kerralla, mutta en jaksa uskoa että se kertoisi sukupuolesta mitään.

Ei olla keskusteltu miehen kanssa siitä halutaanko tietää sukupuoli etukäteen, mutta kyllä varmaan halutaan. Ehkä mennään ultriin sillä asenteella, että jos vauva suostuu sukupuolensa näyttämään niin sitten saadaan se tietää etukäteen :)
 
Mulla esikon aikaan oli ihan poika olo ja yllätyinkin kun ultraaja sanoi että " tyttöhän tämä" ♥ mies oli alusta asti sitä mieltä että tyttö tulee. Kumpaakaan sukupuolta ei varsinaisesti erikseen toivottu, mies ehkä enemmän omaa prinsessaa ja sen sai :) ♥ nyt oireet on melko samanlaisia kun esikoltakin, alkoivat kuitenkin aikasemmin ja ovat ehkä, jos muistiin on luottaminen, kovempia. Itse epäilen että meillä mies ei ole sekatyöläinen :wink vaan tyttö tulee nytkin, mies on kahden vaiheilla..sukupuolella ei taaskaan mitään väliä, molemmat on tervetulleita♥ itseäni alkaisi kyllä jännittää jos poikaa povattaisiin, osaankos ollenkaan hoitaa pientä poikaa? :) mulla vain pikkusiskoja joten tiedän että munkin vanhemmat olisi jännittämässä omaakin osaansa pojan kanssa...olisi se kyllä kuitenkin kiva opetella olemaan äiskä pienelle pojallekin ♥ no, onni on oli kumpi tahansa ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
mulla on ennestään tyttö ja poika, enkä huomannut raskauksissa mitään eroa :) nyt mulla on ihan tyttö olo, ja mies on varma että tulee poika! Kumpi vaan tervetullut :Heartred
 
Minulla on ennestään tyttö ja tämä raskaus on alkanut täysin erilailla, kuin aikaisempi, joten vahvasti luulen että poika on tulossa. Mies myös toivoo poikaa. Tottakai tyttö on myös täysin tervetullut. Ensimmäisessä raskaudessa arvasin jo varhain odottavani tyttöä :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kans ennestään tyttö ja nyt tää raskaus on ollu ihan erilainen joten veikkaan poikaa :) Aiotaan kysyä sukupuolta ultrassa :) Ja tytöstä oli ihan tyttöolo alusta asti ja nyt on poikaolo :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli kans esikoisen kanssa ihan poikaolo alussa, mutta tyttöhän siellä olikin. :) Uskon odottavani toista tyttöä (kuten mieski), vaikka oishan se poikavauva etenki miehen toiveissa, kun oman pikkuprinsessan on jo saanut. En osaa vielä sanoa, onko enempi erilainen kuin samanlainen olo/oireet, mutta eipä se mitään kerro, joten odotellaan rauhassa, että se jossain ultrassa sitten selviää.
 
Muokattu viimeksi:
Oon aina ajatellut poikaa itselleni (ei siis ole ennestään lapsia), mutta nyt kun ajattelee asiaa ei sillä ole mitään väliä kumpi tulisi :)
 
Muisten tyttöäni odottaessa sitä pahoinvoinnin määrää, nytten vain etoo ja olenkohan minä kahdesti käynyt ihan pöntöllä asti vain. Finnejä tai pieniä näppylöitä on ilmestynyt otsaan ja kaulalle joka viittaisi taas tyttöön. No saapi nährä kumpi sielt tulee, tammikuisen kkm myötä toivoisinkin vain että hän on terve :Heartred
 
Mulla kanssa pientä näppyä otsassa, pojan odotusaikana iho oli tosi hyvässä kunnossa.
 
Meillä jostain syystä aina puhutaan she:stä kotona ja tytön nimi on jo päätetty valmiiks. Silti mulla ei oo oikeen kumpikaan olo. Meillä asiakkaana käy eräs rouva joka tietää aina asioita joita kukaan ei hänelle ole kertonut ja kerran hän myös tokaisi minun saavan tytön kun lapsia joskus saan.. joten saas nähä oliko rouva taas oikeassa.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on kaksi poikaa ennestään ja jostain luinkin, että mitä enemmän on saman sukupuolen lapsia ennestään, sitä suuremmaksi kasvaa todennäköisyys, että seuraavakin olis samaa. Saapi nähdä, kuin käy. Kumpi vaan käy, toki ois ihana saada prinsessa perheeseen, mut ei oikeesti väliä :) Ja mä katoin joskus jo ennen raskautta kiinalaisesta "taulukosta", josta selviää, kumpaa odottaa, kun kattoo synnyttäjän iän ja hedelmöityskuukauden ja sen mukaan tää ois tyttö, mut ota noista nyt sit selvää :DD
 
Mulla ekan kohal piti kiinalainenkalenteri paikkaansa ja nyt sen mukaa pitäs tulla poika :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Tyttö-olo täällä. Miehen mielestä poika. Olen pelotellut sukuni kaksosgeeneillä että tulisikin kaksi tyttöä :D oishan se aika hurjaa mutta myös ihanaa. Yksikin kelpaisi :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Pitipä käydä iteki tsekkaamas toi kiinalainen syntymäkalenteri. Piti näköjään paikkansa esikoisen suhteen ja nyt pitäs tulla tyttö. :)
 
Mun äiti aina kertoo sitä juttua, että kun se oli pikkutyttö niin oli kaks asiaa mitä se halus enemmän ku mitään, mutta mitä se ei voinu saada. Ne asiat oli isoveli ja luonnonkihara tukka, ja mulla on ne molemmat. Varmaan tää tarina on juurtunut mun päähän niin kovasti että oon aina toivonu että mun eka lapsi olis poika. Sitten kun esikoinen ilmoitti tulostaan, vauvan sukupuolella ei ollu enää mitään merkitystä, koska tuli kumpi vaan niin isosisko jo oli, kun miehellä on jo tyttö (nyt 10v).

Esikoisesta selvitettiin sukupuoli etukäteen, ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt voi olla että päädytään suunniteltuun sektioon, niin ajattelin että jos kerran syntymäpäivä on etukäteen tiedossa niin olis kiva jos sukupuoli ei olis. Luulen että mies kyllä haluais tietää, ja tiedän että mies haluais ihan hirveesti poikaa. Mä haluan vauvan. ♡
 
Me ajateltiin ihan lähinnä hankintojen ym..takia selvittää sukupuoli jos mahdollista, toki myös ollaan sen verran uteliaitakin :) nyt tajusin just että esikolta (tyttö) oli hirveä määrä finnejä naamassa jo ennen plussaa ja nyt eu yhden yhtä :) eli tää taas kallistaa pojan puolelle :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Hauska toi kiinalainen kalenteri :) sen mukaan tulis poika. Sellasen oon myös kuullu, että mitä vanhempi äiti niin sitä todennäkösemmin tulis tyttöjä. Tiedä häntä :D
 
Takaisin
Top