tyttö vai poika?

Mä jotenkin luulen, että on poika. En tiedä miksi, tuntuu vaan siltä. Toisaalta voi hyvinkin olla tyttökin, mutta jos pitäisi arvata, niin poikaa veikkaisin. Oon myös jotenkin jo asennoitunut pojan kanssa puuhailuun, mikä on vähän hassua, kun eihän sitä vielä voi mitenkään tietää.

Tavallaan "pelkään" että on poika, kun miehellä 3 veljeä, eikä siskoja laisinkaan ja hassusti luulen, että poikien saaminen on periytyvää. Tämä "pelko" siis siksi, että haluisin molemmat ja jos nyt tulis tyttö, jotenkin luottaisin, että poika voisi myöhemmin tulla. Kummallinen tämä ihmismieli, kun tällaisia hupsuja oloja ja luuloja :)

Tietenkään sillä ei ole väliä kumpi tulossa, kivaa jos jompi kumpi. Jännittää, kun mietin koko asiaa eli kyllä taidetaan seuraavassa ultrassa asiaa kovasti tiedustella.
 
Tässä aihe, joka on meillä ainakin kuuma peruna niin kauan kuin asiaan saadaan kenties ultrasta vastaus
Toivomme molemmat poikaa ja samoin miehen suku..Nimet ja kaikki on valmiina emoticon Olen monta kertaa nähnyt unia, joissa on pieni poika mukana. Kiinalaisen syntymäkalenterinkin mukaan poika olisi tulossa, joten eihän siitä voi olla epäilystäkään emoticon  Mutta jos syntyisikin tyttö, niin olen aika varma, että kietoo kyllä isännän pikkusormensa ympäri.  Rakenneultra on lokakuussa, toivottavasti jotain osviittaa saadaan! Mukavaa odotusta kaikille, helmikuuhun ei kuitenkaan ole enää mikään älyttömän pitkä aika...
 
Piti oikein kaivaa toi kiinalainen kalenteri ja kattoo että mulla on kolme lasta ja tienny aina väärin. Ja nyt se näyttää poikaa niin sen mukaan olis tyttö tulossa, heh heh...
 
Minulla on vahva aavistus, että nyt olisi tulossa poika. Nimittäin kun yhdyntä ja hedelmöityminen ovat tapahtuneet kaikkien laskujen mukaan samana päivänä, ja kun ne poikasiittiöt ovat niitä nopeampia, niin täytyy olla poika. Edellisessä raskaudessa nimittäin yhdynnän ja hedelmöitymisen väliä oli kolme päivää ja tuloksena oli tyttö!
Perustan siis aavistukseni tällaiseen järkimeininkiin ;)
Viimeksi sain tietää asiasta vk15 kromosomitutkimuksen tuloksena, ja niin varmasti saan nytkin tietää...
 
Mulle aina kertonu tuo vauvan syke sen että kumpi on tulossa =) ja tällä kertaa syke on ollut aina 170-180 ja nyt siis sen mukaan olisi tyttö tulossa =) näin tokaisi myös terveydenhoitaja vahingossa =) ja tuon kiinalaisen kalenterin mukaan on myös tyttö.. mutta helmikuussahan sen sitten varmaksi tietää..
 
Toivoisin ihan hirveen paljon tyttöä, koska kaks poikaa on jo ja tää lapsiluku sais olla sitten tässä. Tiiän ettei asiaa sais ajatella näin, mut oon aina toivonu tyttöä ja voisin kuvitella et ois aika järkytys jos en sais tyttöä koskaan(4 lasta on meille maksimi ja tää on jo kolmas..)
Toi kiinalainen kalenteri on ennustanu oikein kaks ekaa ja nyt se näyttäis tyttöä.. toivossa on hyvä elää, mutta oireet on kyllä ihan samanlaiset ja mahan malli samoin kuin edellisissä raskauksissa. Rakashan se lapsi on joka tapauksessa, oli se sitten tyttö tai poika, terve tai hmm..vähemmän terve. Koskaan ei voi tietää..
 
Tuossa luin juuri, että on olemassa testejä, joilla voi testata kumpi on, testi tehdään aamuvirtsasta. Tuntuu hurjalta, että siitä voi testata. Kalliitakin nuo testit on. Onko kukaan hurahtanut?
 
Mä en noita sykkeitä niin usko, jos muka korkea syke viittais tyttöön ja matalampi poikaan. Niiden mukaan mun kaks tyttöä oliski poikia. Ite uskon siihen mitä se rakenneultra sanoo. Ja jes, sekin on jo 3 viikon päästä =)
 
Joo mäkin odottelen tunnollisesti rakenneultraa :) Välillä vähän kärsivällisyys kovilla, kun mulla vasta 25.9. 
 
Mulla tosiaan ollu kahden tytön kohdalla se korkee syke ja pojan kohdalla huomattavasti matalampi =) ja kuten sanoin niin jos siihen vertaa niin kohdallani veikkaan tyttöä..mut toisaalta en oo varma haluunko ees rakenneultrassa kysellä et kumpi =) selviihän se sitte aikanaan ja liian paljon tätä onkin että kumpi kumpi kumpi..
 
Mulla ei oikein ole vielä tullu mitään tunnetta kumpi olisi...Mulla on jo poika ja tyttö ja molemmista mulla oli tosi vahva tunne että on poika.Ja yllätys oli suuri kun toista odotin ja ultrassa paljastui että tyttö on,olin ollut niin varma että toinenkin on poika. Tästä kolmannesta en oikeen osaa sanoa,mulla on kyllä tullu paljon näppylöitä naamaan niinkuin mun tytöstäkin,niin oiskohan tääkin sitten tyttö...? hmmm...Kysytään 3.10 rakenne ultrassa kumpi on,jos näkevät.
 
Täällä ei oikeestaan mitään oloja tällä hetkellä sukupuolesta. Ihan aluksi ajattelin että se on tyttö, mutta voi johtua siitä että mietin itseäni lapsena, mitä tein sillon tms. Nyt olen nähnyt jo kaksi kertaa unta että vauva on poika ja olen kovasti muka hämmästellyt unessa sitä :) 

 
Poikaa veikkailen vahvasti. Samaa epäili myös kätilö jo tuossa nt-ultrassa, kun näytti vauvaa meille 4D:nä. Myös kaikki jotka on nähneet nää 4D kuvat, on olleet sitä mieltä, että poika tulee. 
Jännityksellä siis odotan rakenneultraa, joka meillä on vasta lokakuun lopussa. Katotaan vahvistuuko sillon, että poika se oikeesti on.
Edellisestä ei ollu epäilystäkään, ko rakenneultraan päästiin. Siellä se haarat levällään esitteli vehkeitään! :D
 
Rakenneultra takana ja kaikki vallan mainiosti. Muksu vetäs just polvet yhteen kun alettiin tarkasteleen sukupuolta, mutta sen verran kerettiin näkemään, että vahvan tyttölupauksen uskalsi meille antaa <3
 
voi että kun minuakin jännittää.. :) ylihuomenna rakenne ultra ja aiotaan ottaa selvää kumpi on tuloillaan :) toivottavasti selviää :)
 
Meillä keskiviikkona rakenne ultra,jänskättää ja aiotaan siis kysyä sukupuolta. Nyt vasta lähiaikoina mulle on tullu enemmän sellanen tyttö olo,saa nähdä pitääkö paikkaansa :)
 
Meillä oli viime viikon pe rakenneultra ja kaikki oli todella hyvin. Ja kysyttiin tälläkin kertaa että kumpi siellä on ja toinen pieni poika olisi tulossa <3 oishan se ollut kiva jos ois ollut tyttö, sillä nää meidän lapset oli nyt tässä. mutta kaikista tärkeintä ois että pikkuinen kulta olisi täysin terve.>
 
Itsellä ollut koko ajan tunne, että tyttö on tulossa. Tuttaville ja kavereiden kavereille on viime aikoina tullut vain poikia, joten ajattelin, että jonkun pitää tätä maailmaa tasoittaa.
Tänään käytiin sitten rakenneultrassa ja kätilöltä tuli aika varma "ei tuolla mitään uloketta näy" joten pikku prinsessa siellä olisi. :)
Varma tieto tulee sitten helmikuussa :D
 
Nyt on täälläkin käyty tänään rakenneultrassa ja kyllähän siellä sitten selvisi pienokaisten sukupuolet.... nyt on sitten meidän perheeseen tulossa kaksi poikaa :D
 
Takaisin
Top