Tyttö vai Poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lumihiutale: Kun näitte ne kaksi viivaa niin oliko neiti jalat ihan levällään? Mistä suunnasta kuva oli, alhaalta, edestä? Mulla kuva oli sivusta, toivottavasti toinen viiva ei jäänyt näkemättä. Tosin olihan se kätilö jo aiemmin tutkiessaan sen pippelin nähnyt. Tänään tuli osteltua paljon sinisiä vaatteita pikkuiselle.

Zeny:
Mä sain 7 kuvaa pikkuisesta, joista kolmessa on sillä haukotus meneillään. Kätilö näytti ultrassa vauvan haukoituksen hidastettuna mulle. Onkohan masuvauvoilla tylsää kun niitä tutkitaan vai alkaakohan niitä väsyttää sellainen tutkiminen [:D]

Tammivauva2011 nyt pistit pahan kysymyksen!
Jos nyt oikein tulkitsin kuvaa niin olisi ollut edestä päin, mutta en ole todellakaan sata rosenttisen varma!! [8|]
Kätilö ei erikseen siinä tilanteessa sanonut, että mistä suunnasta kuvaa silloin katseltiin...
Sen kätilö sanoi meille siellä ollessamme kun oli ensin katsonut, että meille tulisi tyttö, että pojan värkit kyllä näyttää selkeesti erilaiselta. Eli uskoisin, että on oikein katsottu minulla ja myös Sinulla [:)]

Toki kaikki on varmaa vasta sitten kun bebet on sylissä [;)]

Lumihiutale Kyllä se kätilö aika varman oloinen oli sukupuolesta, ja sanoi että pojista voi olla varmempi. Joten siihen se on luotettava. Pitäisköhän googlailla miltä tyttövauva näyttää ultrassa. Eikös googlesta pitäis löytyä vastaus kaikkeen [:D]

Mä voin tuoda kuvan tytöstä kun kahvitellaan jumbossa [:D] ite en vaan tajua siitä juuri mitään 

Meillä näkyi selvästi pienen pieni pippeli ja kivekset. Sanoin kätilölle, että saa kertoa sukupuolen jos näkyy niin heti kun aloitti ultraamisen, niin sanoi että kyllä vahvasti poikaolo tulee. Useasti ultran ajan sanoi että kyllä poika on, sain yhden kuvankin missä vehkeet näkyy [:D]
Sitten hän näytti 4D:lläkin kuvaa kasvoista, oih, oli se niin ihanaa, vaikka hieman huonosti istukan takia näkyi.

Hihih en oo vielä googlaillut [:D] Nukka Voi tuoda sitten jumboon näytille tytön kuvan, tosin voi olla että se ei juuri viisammaksi tee, jos säkään et siitä tajua [;)] Mä itse tiedän nuolen vuoksi missä kohtaa ultrakuvaa olisi se pipelli näkyvissä, sellainen pieni viiva minkä päässä on piste...

Heh.meillä kaksi viivaa nuolen kanssa..ota tuosta sitten selvää [:D]

Mutta kätilö sanoi että toine on häpylyy ja toinen klitoris [;)]  [;)]luuthan näkyy ultrakuvassa valkoisena

poikahan tännekin tulossa [:)] mä toisaalta jopa ihan tyytyväinen et tulokas poika [;)] siis pääasia tietenkin että terve, mutta luulisin oman luonteeni kannalta olevan helpompaa että tulossa poika jonka kanssa touhuta autojen sun muiden kanssa kuin sitten taas tyttö jonka kans pitäisi leikkiä kaikenmoisia rinsessa-leikkejä.. ite kun en ole koskaan tykännyt noista tyttöhommeleista (lukuunottamatta nuo hevoset [:D] ) vaan aina on pitänyt leikkiä poikien kanssa autoilla ja sotaleikkejä yms.. eihän se sitten kouluaikana enää helppoa ollut ja sellaista kohtaloa en omalle jälkikasvulleni toivoisi [8|] ja varsinaiselta ammatiltanikin kun olen rahtari (toki niis hommissa ole ollut enää tallin hankkimisen jälkeen kuin satunnaisesti apuna) ja lisätutkintona raskaankaluston asentaja [:D] että jos näillä rasvanäpeillä pitäisi jotain hörhelöitä tyttelille asentaa niin OI-VOI... [:D] [;)]

Nii.. ja sit meitin pojasta kasvaa kuitenkin ja kaikesta huolimatta jonkinsortin 'neiti' joka tykkää leikkiä vaan kotia yms [:D] [:D] [:D] [:D] et se siitä yhteisestä ralliharrastuksesta [:D] [:D]

Mulla oli pitkään vahva poikaolo kun oon nähnyt paljon unia poikavauvoista mutta tyttö tulossa <3

Mulla oli alusta saakka todella vahva poikaolo, en oikeastaan hetkeäkään ajatellut että olisi tyttö tulossa. Edeltävänä iltana ennen rakenneultraa tajusin että mahdollisuus tyttöön on 50%, kun aiemmin olin ajatellut että vauva on poika [:D] Poikahan sieltä pitäisi ultran mukaan tulla.
labitsi: Oliko sulla muutakin viitettä poika oloon kuin unet? Oliko tieto tytöstä suuri yllätys? [:)]

Kiitos tsemppajille! juu ei kätulö olisi sitä edes löytänyt ellen erikseen maininnut että suvussa on paljon sydän ongelmia ja noita reikiä sydämissä. on lieviä jotka umpetuu itestään ja on sitte niitä jotka korjataan. joka tapauksessa pieni on vaiva onneksi.varmistuu sydänlääkärin käsissä kuukauden päästä ultrassa tarkemmat jutskat. On mitä on selvitään kyllä!
Onnea kaikille odotajille!
itse olen tiennyt näiden neljän (onnistuneen) raskauden aikana kumpi mahtaa olla tulossa, mutta kahden viimesen raskauden aikana olemme "varmistaneet" ultrassa epäillyt :D kyllä itse ainakin erotin helposti kuopuksen pippelin kun sitä niiin esitteli [:D] mutta tästä tulevasta typystä en olisi osannut sanoa mitään, kaksi kertaa katsoi ja sanoi että tyttöhän siellä, katsotaan pysyyx sukupuoli toisen ultraajan mielestä samalta jos tietty näyttää [;)]

meillä oli tänään rakenneultra [:)] hyvin vahvasti meille ultratäti lupaili poikaa [:)] tyttö oli mulla kyllä toiveissa, mutta kyllähän se poikakin käy ihan yhtä hyvin kun on ihan tervekkin ja kaikki näytti normaalilta [:)]

Tammivauva: Unet oli se suurin tekijä. Mun mummi katteli kesälomalla pelkkiä tyttöjen bodyja, koska oli varma et mä saan tytön. Mä karsastin niitä kaikkia vaaleenpunasia vaatteita, koska se jotenki tuntu "väärältä" :D Mummin mielestä mulla on tyttömasu. Kai se on nyt uskottava kun sillä on itellään 6 tyttöä :D

Ainiin, oli se omalla tavallaan yllätys kun kätilö sano että tyttö näyttäis tulevan :D
Olin vaa et "häh, aijaa" :D Ollaan molemmat miehen kans kyl tosi ilosia pienestä prinsessasta, ja nyt on ostettu jo yhet vaaleenpunaset housutki pikkuselle :D

labitsi Kyllä mummi oli sitten oikeassa, vanhakansa tietää. Varmasti yllätti hieman että onkin tyttö, jos on kokoajan kuvitellut että poika on tulossa. Itse salaa toivoin mielessäni tyttöä, vaikka olin aivan päivittäin ajatellut tulokkaan olevan poika. Olisin kyllä yllättynyt, jos kätilö olisi sanonut vauvan näyttävän tytöltä. Kuitenkin on ollut niin vahva poikaolo, että oon jo ajat sitten ostanut turkooseja vaatteita tulokkaalle [:)] Tytöille on kyllä kaikkia tooosi söpöjä vaatteita kaupoissa, nyt pääsette tekemään lisää pinkkejä ostoksia [;)]

Meillä mokoma istui koivet tiukasti ristissä koko toimituksen ajan ja imeskeli kyllästyneen näköisenä nyrkkiään. [:D] Sukupuolesta ei siis mitään aavistustakaan, vaikka olishan siitä ollu kiva jotain arvailuja kuulla... No, pääasia, että Pirjo-Petterillä on kaikki hyvin.

Kolmesti mainittiin etta kylla siella tytto on...
Enka siltikaan usko viela varmasti [:)]

Takaisin