Tyttö vai poika?

Mulla oli alkuun vahva tunne että poika, sitten oli väli jollain en olisi osanut sano että kumpi, sitten hetken kesti vaihe että se on tyttö, ja nyt taas viiminen viikko ollut sellainen etten kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata. Oon miettinyt että en välttämättä halua tietää kumpi se on, mutta jos mies haluaa niin sitten kysytään. :)
 
Me ehdottomasti kysytään  kumpi on tulossa, jos se vain onnistutaan rakenneultrassa näkemään. Meillä on ennestään kolme tyttöä ja tämä raskaus on tähän asti ollut niin tavattoman erilainen ja miljoona kertaa helpompi kuin aiemmat, että vähän poikaa ounastelene

- mutta hyvä se on varmistaa etukäteen, ettei sitten tule hurjana pettymyksenä synnärillä:-) Ei niin etteikö tytöt olisi toivottuja - mutta kolmen jälkeen pikkuveikka olis enempi kuin tervetullut tähän huusholliin...
 
En tiiä kuulostaako tää teistä hassulta mut mainitsen nyt kuitenkin. :) Oon teille maininnu et on vahva tyttöolo. No äiti oli tänään käyny semmosella "ennustajalla" joka ei ole varsinainen ennustaja vaan näkee lähinnä ihmisten sielut ja henget ja "suojelusenkelit", niin hän oli veikannut myös meille syntyväksi tyttöä.
Äiti ei  meinannu ensin kertoo tuota veikkausta mut kun sanoin että itse veikkaan tyttöä niin hän sitten sanoi että samaa mieltä oli tämä ennustaja.. Saa nähdä!
Oishan se ihanaa, oma pieni tyttö <3 Nyt kun poika jo on. Toki poikakin on erittäin tervetullut jos on tullakseen. :)
Mut nyt jännätään 24.8 asti että kumpi sieltä tulee  ja toivottavasti paikkansa meille haluaa esitellä.
 
Mulla on nyt viime aikoina ollut olo että 99% varmuudella se on tyttö joka tuolla masussa köllii. :)
 
Meillä yksi tyttö ja minusta tuntuu, että toinen olisi tulossa. Olo on ihan samanlainen kun ekaa odottaessa ja vahva tunne tytöstä. Tuohon pahaolo juttuun en usko, ekassa raskaudessa voin loistavasti alusta loppuun asti. Ennen rakenneultraa kaikki sanoi, että poika tulee kun olet niin hehkeenä. Itse väitin vastaan, että tunnen mitä sisälläni kannan ja se on tyttö... ja niinhän se oli. Samalta tuntuu nyt, joten jännäksi menee.
 
mä olen niin utelias, että haluan tietää, jos vain sukupuoli näkyy :) mulla ei ole mitään oloa, et kumpi olisi tulossa (eikä vieläkään mitään tunnetta = vauvanliikkeitä, että edes olisi vauvaa mahassa), mut ollaan miehen kanssa mietitty, et tyttö voisi olla kiva yllätys. miehelläni on kaksi poikaa aikaisemmista suhteista, mulla ei biologisia ole, joten en osaa arvellakaan kummalta tuntuu. mulle on pääasia, että tulisi vauva ihan ajallaan ja terveenä :)
 
Mun tyttöolo alkaa taas kääntyä poikaoloksi... Saas nähdä, olisi niin ihana ostaa vaaleanpunaisia unelmia vaihteeksi. NeuvolaTK veikkasi poikaa .
 
Tärkein tietysti on se tieto, että lapsi olisi täysin terve. Oli se sitten poika tai tyttö. Kuitenkin mun täytyy myöntää että jo varhaisesta vaiheesta saakka raskautta musta on vaan sisäisesti vahvasti tuntunut siltä että se olis tyttö. Ja kun käytiin kaupoilla parin muun raskaana olevan kaverini kanssa, katselin vauvan vaatteita ja varusteita ja jotenkin yhä enemmän tajusin että se olisi tyttö. Sanoinkin kavereille ja ne vaan nauroivat että joo joo no siinä tapauksessa se onkin varmana poika. Mulle on ihan sama onko se nyt tyttö vai poika, mut se oli tosi ärsyttävää tältä toiselta näistä kavereista, et se sitten jo olettaa täysin et mä ootan poikaa ja koitti tässä jo änkeä mulle esikoiseltaan käytetyt pojan vaatteet. Itse halus ostaa sille lapselle kaiken uutena ja tälle toiselleenkin haluaa ja lisäksi hokee aina sitä miten käytetyt vaatteet on nukkasia ja kuluneita. Noh, itekin haluan kylläkin ostaa suht uusia vaatteita ja kun ne yleensä ei ole edes hinnalla pilattuja nuo vauvan vaatteet uusinakaan.

Joka tapauksessa on ollut vahvasti se odotan tyttöä olo joka vahvistuu vaan viikko viikolta. Mistä sitä tietääkään loppujen lopuks. Ja kun se tieto pamahtas sitten et se on poika - rakenneultrassahan me halutaan sukupuoli tietää - niin kait mä sit hiljalleen viho viimein sen tajuaisin sitten loppuraskaudesta. Onhan tää tosi outoa et aistii kaiken olevan tulevalle tytölle. Ois kivaa jos tietäs miltä se tuntuu että odottaakin poikaa. Noh, 6 viikkoo, nii tääki jahkailu loppuu :)
 
kysyin eilen illalla varmuuden vuoksi mieheltäkin, onko hänellä jotain tunnetta, kumpi olisi tuloillaan. ei kuulemma ole, vaikka tyttöä kovasti toivoisi, koska on jo kahden pojan isä. minullekaan ei eilisen neuvolan jälkeen tullut mitään tunnetta kumpaankaan suuntaan, mutta ehkä himpun verran tyttöpuoli on vaa'assa enemmän kallellaan, mikä voi toki johtua siitä, että itsekin toivoisin tyttöä, vaikka poikakin on ihan yhtä tervetullut ja kun mietin että tyttö tulee, sieltä tulee varmaankin poika. Poikavaihtoehto on todennäköisempi, koska mieheni on tähän mennessä tehnyt vain poikia :)
 
Mulla on ollut alusta asti tyttöolo ja eilisessä ultrassa täti sanoi että tyttö on tulossa...
 
Me ollaan nyt kyllä päätetty, että halutaan tietää kumpi sieltä tulee. Siis jos se vain on nähtävissä... Mulla on kyllä aina ollut sellainen olo, että mun ensimmäinen lapsi tulee olemaan poika. En tiedä johtuuko siitä, että oon vaan jotenkin fiksoitunu tohon ajatukseen, mutta kyllä nytkin kun ajattelen vauvaa, niin jotenkin automaattisesti ajattelen poikavauvaa. En tosiaan tiedä, mistä tuommoinen ajatus on tullut, pitää välillä ihan muistuttaa itselleen, että "niin joo, voihan se olla tyttökin". Toisaalta olis kiva jos se oliskin tyttö kun kaikki kaveripiirin vauvat on olleet poikia :) mutta ei siis oikeesti mitään väliä kumpi.
En sittenkään malta odottaa, että saan tietää, että kumpi sieltä on tulossa ja että onko tämä mun oma tuntuma pitänyt paikkansa, niin sen takia nyt sitten kysytään asiaa siellä seuraavassa ultrassa :)
 
pikku_m mulla oli ihan sama juttu esikoisen kanssa. Jotenkin miehen kanssa asennoiduttiin vaan pojan tuloon ennen kun saatiin tietää. Oishan se saattanu kolauttaa jos tyttö olisikin tullut mutta poika sieltä kuitenkin tuli..
 
Tänään aamulla kävin rakenne ultrassa ja selvisi että meidän neiti saa pikkuveljen :)
 
Mukava lukea, että muillakin on "vahva tunne" siitä kumpi on tulossa. Meillä mies toivoo poikaa, "pelikaveria" itselleen todella vahvasti ja minä taas tyttöä. Jotenkin olen aina ajatellut, että jos minä lapsen saan, niin se on sitten tyttö. Ja nyt on jotenkin äärimmäisen vaikeaa kuvitella että tulisikin poika...ja siitähän se vasta huono omatunto tuleekin jos masussa kasvaakin poika ja sitten sitä salaa toivoo toisen olevan tyttö! Toisaalta, eihän sillä OIKEASTI ole mitään merkitystä, kunhan on terve ja kaikki sujuu hyvin. Jotenkin sitä kai vain naisena ajattelee ymmärtävänsä noita pikkutyttöjä jotenkin paremmin.
Nimistäkin kun on keskusteltu, niin tyttöjen nimestä minulla on hyvinkin vahva mielipiteeni, mutta pojan nimestä en osaa sitten taas päättää kuin toisen nimen.
Saa nähdä, 1.9 se toivottavasti selviää.
 
Viel pitäis odottaa ensviikon torstaihin asti rakenneultraa (sama kun sikkuriinillä) =), mutta mulla on ollu tosi vahva tunne, että sieltä tulee poika ja oon katellu pelkästää poikien vaatteita jne.. mut vaikka on tosi vahva tunne, että olis poika ja jos selviää, että on tyttö ni oon toooosi onnellinen. Aluks mietittii et kumpaa toivotaan, mies toivo tietty poikaa ja minä tyttöä mutta nyt se on "kadonnu" kun on jotenkin asennoitunu että poika siel on. Nimet on onneks mietitty jo valmiiks molemmille.


JEIIIII, vaikka tää ei liity tähän ketjuu mitenkään, mut mä tunsin JUST ekan kunnollisen potkun =) pikkasen on sitä odoteltukkii..
 
Sikkuriini, tuo on ihan totta, että tyttöä jotenkin ymmärtää paremmin. Toisin sanoen on helpompi asennoitua vauvan tuloon kun se on samaa sukupuolta. Varsinkin jos tulokas on ensimmäinen. Meillä on tyttö ja tässä jännätään kumpi sieltä nyt tulee. Pieni tunne on tytöstä, mutta ei niin vahva kuin ekassa raskaudessa. Olin nimittäin silloin 100% varma... henkinen yhteys vauvaan oli vahva.

Toisaalta nyt olisi pieni toive tytöstä lähinnä siksi, että saisi leikkikaverin joka samaa sukuouolta. ikäeroksi tulee 1v8kk niin leikit menisi hienosti yksiin. Tokihan tulisi leikkimään pojankin kanssa, mutta varmaan ymmärrätte mitä haen tällä. Olisi myös vaatteet tytölle valmiiksi niin siinäkin asiassa säästäisi aika huomattavasti kun isolta siirtyy vaatteet pienelle. Pojalle pitäisi kaikki hankkia uutena kaupasta tai kirpparilta jo vauvasta lähtien.

Poikaa toisaalta toivoisi siksi, että jos tämä jää tähän, eli ei enää yritetä raskaaksi tuloa kolmatta kertaa. Olisi mukava saada kasvattaa ja hoivata yksi poikakin. Siskoillani on paljon poikia ja onhan ne aivan ihania!!!!  ajateltu ollaan näin etukääten, että kolme lasta olisi sopiva määrä. Ei voi kumminkaan tietää mitä elämä antaa ja mitä tulee tapahtumaan.

Menipä niin tai näin.. eiköhän hyvin mene.

 
Meille tosiaan ultrassa nyt sit selvisi että poikaa odotetaan! Meidän neidistä tulee nyt sit isosisko pikkuveljelle! :) Olin varautunu molempiin uutisiin ja jos tyttöä ois luvattu, niin sekin ois ollu tosi ihanaa. Etenkin sen takia et tytöil ois leikit menny hyvin yksiin, tosin ne tappelutkin ois varmaan sit pahempia, kun tytöt ottaa keskenään yhteen!? :D Ihana kyl nyt  sit tietää odottavansa poikaa ja saada meidän perheeseen se poikakin! :) Palautuu samalla tää  tyttöpoika -tasapainokin. Meillä kun on 2 tyttökissaa ja 2 poikakissaa ja sit kohta tyttö ja poika lapset ;) hih! Ja kyl ne tytöt ja pojatkin leikkii pienenä keskenään, tulee sit ainakin tytönkin leikittyä enempi poikamaisia leikkejä ja pojan sit enempi tyttömäisiä välillä! :)

Aurinkopuuteri:
Teil tulee sit lapsille melkein sama ikäero kun meilläkin. Meil tulee 1v9kk.. :) Täälläkään ei enää meinata kolmatta lasta yrittää. Nämä kaksi saa riittää! :)
 
Riida! tosiaan sama ikäero olisi tiedossa. Tänään oli se kauan odotettu ja pelätty rakenneultra ja tyttö olisi tulossa. Meidän talossa sitten kyllä täysi naisvalta! jos ei joskus anneta sitä poikaakin. Onhan se kiva kun saa ekalta lapselta vaatteet kiertoon eikä tarvi kaikkea hankkia uutena. Aina ku eivät ole toistensa tukassa kiinni ni jospa jotkut leikit menisivät yksiin. Kaikki oli siis mahassa niinku pitääkin... ja voi alkaa nautia tästä raskaudesta. Kyllä tuo ultra aika paljon oli mustana möykkynä taustalla.


 
Käytiin muutama viikko sitten rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan niin hyvin kun vaan voi olla :) ja poika sieltä on tulossa! Olisin kyllä ollut hämmästynyt jos näin vahvojen poikafiilisten jälkeen siellä oliskin ollut tyttö.

Eihän tuosta ihan 100% varma voi olla, mutta kätilö sanoi, että oli niin selkeä tapaus, ettei ihan joka kuvakulmasta voinut edes vauvaa näyttää, ennen kuin selvisi, että halutaan tietää sukupuoli
 
Takaisin
Top