Tyttö vai poika tulossa :)

Mieheni kanssa olimme yksimielisiä siitä, että ei  <3 Joululahjaa <3 <3 saa etukäteen tietää, joten jännitetään molemmat Joulukuuhun asti :) Ei väliä onko tyttö vai poika, kunhan terve <3 Pikkanen <3 <3
 
Kuinka paljon luotatte ultrassa saatuun tyttö tai poika epäilyyn/ lupaukseen ? Oletteko ostaneet vaatetta/ tavaraa lupaukseen luottaen ? Meille siis veikattiin tuolloin rakenneultrassa tyttöä ja nyt on aikalailla tytölle sopivaa vaatetta tullut osteltua :) että jos sieltä poika tuliskin, niin vois joutua pukeutumaan elämänsä ensimmäiset päivät vaal.punaiseen ;) ehkä seuraavalla ostoskerralla yritän etsiä jotain molemmille sopivaa, vaikka kätilö aika varma tytöstä olikin, mutta ei 100% voinut luvata. 4 D ultraan kun ei menty, niin ei saatu tuplavarmistusta.. joten jännitetään kuitenkin vähän syntymään saakka :) Omaa huonetta vauvalle ei vielä tule, joten seiniä ei kuitenkaan mennä maalailemaan.. ja tavarat (vaunut ym) sopivat kyllä molemmille!
 
vaikka en mää täysin luotakkaan, niin oon kans vähän ostellu tyttö vaatteitakin :) ja mummu näytti tekevän vaaleanpunaista villatakkia..
 
Rakenneultra oli 4D, ja ultraaja oli 100% varma pojasta, esittelipä meillekin pippelin ja kivekset ja antoi vielä kuvan mukaan :) jotenka olen siis uskaltanut ostella poika-vaatteita, vaikka ei nuo pahoja tytönkään päällä olisi oikein yhdisteltynä. Mieskin on niin varma pojasta, että uskotaan, ja on tässä itelläkin jo poikaolo...
Esikoisesta ei kysytty, mutta meillä molemmilla oli kova tyttöolo ja oikeassahan se aavistus oli :)
 
Ramana - No kyllä teille on varmasti poika tulossa, kun noin selkeesti kerta näkyi :)

 Meille ultraaja sanoi vaan, ettei siellä jalkovälissä mitään roiku ja jos jotain pitäis nähdä, niin ehkä häpyluu. Kysyin huvikseni nyt lääkärikäynnillä kun ultrattiin, että onkohan se edelleen tyttö ? Niin ei kuulemma voi enää nähdä, kun on raivotarjonnassa.. No sen näkee sitten kun pikkuinen syntyy <3 Onko teillä maha selkee" tyttö"/ "poikamaha" ? Tai onko muodostunut Linea Negraa ?
 
Täällä on muuten samanlainen maha kuin tytöstäkin, mutta tuntuu roikkuvan jotenkin alempana... viimeksi oli ylhäällä oleva pallo (sivusta katsottuna) ja nyt on alhaalla roikkuva pallo :D kumpikaan ei näkynyt/näy takaa, eli ei ainakaan täällä pidä paikkaansa nuo perinteiset uskomukset (tyttömaha leviää sivuille). Linea negraa ei kummastakaan ole tullut.
Tosin kun tyttöä odottelin niin monet sanoivat poikamahaksi, saivatpa yllätyksen kun tulikin tyttö.
Viimeksi tuli viimeisen kahden kuukauden aikana niin voimakas tunne tytöstä, että olisin varmaan joutunut shokkiin jos hän olisikin ollut poika. Sen vain tiesi, vaikka kaikki poikaa veikkailivatkin...

Niin ilmeisesti jos oikein oon ymmärtänyt, tyttöä on vaikeampi varmaksi ennustaa rakenneultrassa, koska toisilla pojilla kivekset näkyvät myöhemmin (?)
Eniten luottaisinkin siihen omaan aavistukseen, että kumpi on tulossa :)
 
Mullakaan ei oo tyttömahaa,muttei ollut edellllisestäkään ja sit taas kun odotin poikaa ni oli tyttömaha. Takaapäin tosiaan mun mahaa ei näy,kiinteä pallo tuossa edessä ja kovin alhaalla niinkuin edellisessä tytössäkin.Ultrassa veikattiin 90% varmuudella tyttöä,tiedän että veikkaukset voipi mennä pieleen mutta oon ihan rohkeasti ostanut kaikkea selkeetä tyttökamaa.=)
 
Mulla nyt poika tulossa, kahden tyton jalkeen. (mekin saatiin oikein kikkeleiden kuva todisteeksi). Maha omasta mielestani roikkuu alempana kuin edellisilla kerroilla, mutta muuten on kylla samanmuotoinen kuin aiemminkin.
 
En saanut mielestäni tuota "äänestyspalkkia" toimimaan mutta silti meille on tulossa tyttö.
Obstetrikko näin ilmoitti jo heinäkuussa ja kun kysyin kuinka varma on veikkauksestaan niin tuumasi ettei kyseessä ole veikkaus vaan tosiasian toteaminen.

Ja kyllähän tämän pienen genitaalialue on aivan erinäköinen kuin mitä on ollut pojilla joten uskottavahan se on että kolmas lapsemme on tyttö.
 
Takaisin
Top