Tyttö vai poika olo?

Näin heti alussa unen tyttövauvasta ja se fiilis mulla on ollutkin aina, että mun eka lapsi on tyttö. Saa nähdä :) Sukupuolta ei ole tarkoitus selvittää etukäteen jos ei vahingossa paljastu.

Voi vitsit, mulla tullut ihan 99% poika olo. :) kiinalainen kalenterikin lupaili poikaa.

No ei auta, kun haaveilla niistä pienistä mekoista, onhan se kaksi poikaakin aivan ihana ajatus. <3

Mullaki taitaa haaveiluks jäädä mekot. Eiköhän tuo toinen poika oo tulossa. :D

Mä kans mietin mitkä viikot menossa, et miten ultrassa näkee jo, kun ulkoiset elimet näyttää molemmilla pojan vehkeiltä, mut kai sen jostain muualtakin kokenut ultraaja pystyy katsomaan :)

Rv 14+3 ja kyllä näky sen verta selvä pippeli että ei ollu mitään arvailujen varaa.. Kokenut on ultraaja ja sano, että jos ei ookkaan poika ja tyttö tulee niin hän ostaa sille mekon. Niin varma oli ja kyllä näin sen itekki.
Onhan ne näillä viikoilla jo kehittyny.

Niin, jossain tuossa 13 ja 17 viikkojen välillä näyttäisi erot tulevan selvemmiksi, vaikkakin mä saattaisin tota nysää luulla pippeliksi vielä, mikä tossa 17 viikon kuvassa :D

No oishan se ihanaa saada tyttöki. :D enkä pistä pahaks jos se vielä muuttuuki. :) niin tai näin, lopullinenhan tulos tulee vasta kun syntyy. Mutta jos rakenneultrassa näkyis myös jotain. :D

Niinpä, kyllä ne hyviä arvauksia on! Niin monta tarinaa kuullut varmasta pojasta/tytöstä ja vanhemmat sitten ostelleet kaiken "oikeaa väriä" ja sitten yllätytty synnytyksessä :D Siellähän se sitten näkee :) Jännä ite nähdä pitääkö neljännen kerran oma olo paikkansa.

Joo no jos poika tulloo, niin on esikoisen vaatteet onneks mitä käyttää. Eipä tuolla oikeestaan väliä kumpi tulee, terveys on tärkein.
Mulla ei oikein oo loppujen lopuks ollu oloo suuntaan eikä toiseen. Toisaalta toivon sitä tyttöö ja osittain varmaan siks on ollu tyttöolo. Esikoisesta oli selvä poikaolo ja oikeessa olin. Noh se sukupuoli selviää onneks aikanaan vaikka välillä tuntuu, ettei malttais oottaa millään sitä että saa tietää :D

Mulla ei oo kumpikaan olo...ja sitä tyttöö toivon mut silti nii vahvasti luulen et tulee poika..

Mulla ei myöskään on kumpikaan olo, tyttöä toivoisin :) miehen suvussa on pelkkiä poikia, niin olis mahtavaa saada yks tyttö poikien joukkoon :grin

Tähän asti en oo halunnut edes arvuutella, mutta sisko ja yksi ystävä vahvasti vakuuttaa tulokkaan olevan tyttö, niin on ehkä alkanut itsekin kallistua sille suunnalle. Pahoinvointi ja oksentelu ollut välillä voimakastakin. Omat kasvot olleet aina siistit, nyt näkyy finnejä otsassa ja leuassa. Väsymys on välillä sietämätöntä, nukahtelen sohvalle ja otan pieniä torkkuja aina kun mahdollista.:oops: Itselleni ei kyllä mitään väliä ole sukupuolella. Hartaasti vaan toivoo, että kaikki menee hyvin ja saadaan maaliskuussa terve pienokainen syliin.

Hahaha mun piti mennä tilaamaan toi hupitesti, jossa voi kattoo kumpaa sukupuolta tulee. :D Tilasin esikoisestaki, niin tilasin tästäki. Esikoisen kohalla ei pitäny paikkaansa ollenkaan enkä usko kyl tohon yhtään, mut ompahan mukava arvuutella :D Tänään ton pitäis kilahtaa postilaatikkoon.

Takaisin