Tyttö vai poika oireiden perusteella?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä 😅
Minulla näyttää tuon testin perusteella poikaa. Minulla on kyllä jotenkin vahva poikaolo, mutta katsotaan meneekö ihan metsään 😄

Sen verran alussa vielä ollaan ja oireita on niin vähän, että ei listasta voi oikein kunnolla laskea, mutta pojan puolelle se tässä kohtaa näyttäisi kallistuvan. Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö.

Tämän ketjun kuvan oireiden mukaan aikalailla 50% tyttö ja 50% poika tulossa😆 tuon kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika.☺️

Aloituksen oirekuvan perusteella viittaisi enemmän poikaan, kiinalaisen mukaan tyttöön. Saa nähdä, itsellä enemmän ehkä tyttö-olo.

Nyt kun katsoo niin oireiden mukaan olisi tyttö tulossa 🤭 sitä on myös muutama ystävä veikannut, joten jännityksellä odotetaan.

Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä 😅
Tämän testin mukaan olisi poika ja ihan osuva, koska käytiin NIPT:ssä ja tiedetään siten, että poika sieltä onkin tulossa 😅

Pakko päivittää mun ennusteet nyt kun oireet alkaa kaikota. Vanhan kansan testi ennustaisi selkeästi tyttöä, vau.fi testi poikaa ja kiinalaisesta voi olla kumpi vain.
Itsellä on ihan tyttö fiilis koska edelliseen raskauteen verrattuna tässä on kyllä ollut kaikkea mukavaa pahoinvoinnista iho-ongelmiin, kun viimeksi oireet loisti poissaolollaan 😅

Tuon aloitusviestin kuvan perusteella 9-3 tytölle, kiinalaisia syntymäkalentereitakin olen löytänyt ainakin kaksi erilaista, toisen mukaan poika ja toisen mukaan tyttö, Vaun testin mukaan kans tyttö.

Itsellä on myös ehkä vähän alkanut tulla tyttöfiilis, ehkä 60%, poika 40%. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toivottavasti rakenneultrassa ei piilottelisi niin päästäisiin näkemään :smiling face with heart-eyes:

Palataas taas tämän asian äärelle😁 Taulukon oireet menee 7-5 tytölle, kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa tyttöä ja linkattu testi poikaa.

15+5 saatiin vahva poikaveikkaus, mutta en vielä luota😂 toivottavasti parin viikon päästä rakenneultran jälkeen olisi varmaa tietoa!

Mulle sanoi yhtenä päivänä joku ohi kulkeva mummo että odotan poikaa 😅 Se oli todella outoa, koska oli ihan vieras ihminen ja mistä edes tiesi että olen raskaana? Saa nähdä pitikö hänen tietonsa paikkansa 😂

Takaisin