Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo sama kävi, olin ihan varma että esikoinen on tyttö ja kaikki nää tällaset leikkimieliset testitkin ennusti tyttöä. No poika sieltä tuli nyt en oikein tiedä, oon jotenkin asennoitunut että poika tulee mut saas nähdäTyttöön tuon mukaan kallistuisi, mutta eroa ei ollu kyllä kun muutama piste. Viimeksi kun odotin poikaa, ennusti kaikki tälläiset vastaavat että pitäis olla tyttö, niin oiskohan nyt sitten taas poika kun toimii väärinpäin
Heh, mulla hedelmöitys joko 31/7 tai 1/8 ja ikää 33v., joten jää nyt kyllä tämän mukaan vähän kysymysmerkiksihttps://www.vau.fi/raskaus/tytto-vai-poika/kiinalainen-syntymakalenteri/
Mulla tää kiinalainen kalenteri on pitänyt paikkansa jo neljä kertaa 2 poikaa ja 2 tyttöä. Nyt näyttäis olevan poika tulossa, mihin viittais myös oireettomuus.
Mun kohdalla tuo kiinalainen syntymäkalenteri pitäny paikkaansa kaksi kertaa, nyt näyttää tyttöä. En usko siihen tällä kertaa.https://www.vau.fi/raskaus/tytto-vai-poika/kiinalainen-syntymakalenteri/
Mulla tää kiinalainen kalenteri on pitänyt paikkansa jo neljä kertaa 2 poikaa ja 2 tyttöä. Nyt näyttäis olevan poika tulossa, mihin viittais myös oireettomuus.
Mulla ois tän mukaan aika 50-50, ehkä vähän kallistuu poikaan, ihan kaikkeen ei vielä oikein osaa vastata Tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ois tyttöLöysin tällaisen hauskan kuvan oireista yms raskauteen liittyvistä ns.vanhan kansan tavoista kertoa tuleeko tyttö vai poika.
Kumpi teille olisi oireiden perusteella tulossa?
Poika tuli tuoltakin.Vauvan sukupuoli? Testi saattaa paljastaa, odotatko tyttöä vai poikaa! | Vau.fi
Taustatekijöiden ja raskausoireiden perusteella voidaan selvittää onko odottajalla suurempi mahdollisuus saada tyttö vai poika. Tee testi, niin tiedät kumpaan suuntaan oma mahasi on kallellaan.www.vau.fi
Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä
”Sinulla on yhtäsuuri todennäköisyys kumpaankin sukupuoleen” sen kiinalaisen kalenterin mukaan meidän esikoisen pitäis olla tyttö mutta poika se on. Ei ainakaan mun kohdalla oo toiminu nämä testitVauvan sukupuoli? Testi saattaa paljastaa, odotatko tyttöä vai poikaa! | Vau.fi
Taustatekijöiden ja raskausoireiden perusteella voidaan selvittää onko odottajalla suurempi mahdollisuus saada tyttö vai poika. Tee testi, niin tiedät kumpaan suuntaan oma mahasi on kallellaan.www.vau.fi
Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä