Tyttö vai poika oireiden perusteella?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Burkei

Näppärä viestien naputtelija
Huhtikuiset 2025
Löysin tällaisen hauskan kuvan oireista yms raskauteen liittyvistä ns.vanhan kansan tavoista kertoa tuleeko tyttö vai poika.

Kumpi teille olisi oireiden perusteella tulossa? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 

Liitteet

  • kuva1.JPG
    kuva1.JPG
    55.4 KB · Katsottu: 83
Mulla viittais tyttöön näiden perusteella 😂 ja myönnettäköön, että vahva tyttöolo onkin.
 
Kaikkiin kohtiin ei vielä pysty ottamaan kantaa, mutta tyttö vie yhdellä pisteellä! Itsellä ei ole kyllä mutuilua kumpaankaan suuntaan🤔
 
Tyttöön tuon mukaan kallistuisi, mutta eroa ei ollu kyllä kun muutama piste. Viimeksi kun odotin poikaa, ennusti kaikki tälläiset vastaavat että pitäis olla tyttö, niin oiskohan nyt sitten taas poika kun toimii väärinpäin 🤣
 
Näitä on aina hauska arvailla 😂

Kaikkiin kotiin en voi vielä vastata ja oireitakin voi tulla vielä lisää kun vasta rv5+5, mutta poikaa ennustaa ja poikaolo kyllä onkin sen takia että kaikki oireet tähän asti on olleet samoja kun ekassa raskaudessa.

Toisaalta viime raskaudessa mulla oli tyttöolo, kunnes luin ultraraportista että poika on tulossa 🙈
 
Mäkään en vielä kaikkiin kohtiin pystynyt vastata mutta tyttö sai toistaiseksi yhden pisteen enemmän :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tyttöön tuon mukaan kallistuisi, mutta eroa ei ollu kyllä kun muutama piste. Viimeksi kun odotin poikaa, ennusti kaikki tälläiset vastaavat että pitäis olla tyttö, niin oiskohan nyt sitten taas poika kun toimii väärinpäin 🤣
Joo sama kävi, olin ihan varma että esikoinen on tyttö ja kaikki nää tällaset leikkimieliset testitkin ennusti tyttöä. No poika sieltä tuli😂❤️ nyt en oikein tiedä, oon jotenkin asennoitunut että poika tulee mut saas nähdä👀
 
Tyttöön kanssa kallistuisi, mut toisaalta kuopus oli tyttö jokaisessa ultrassakin kunnes sitten syntyi ja poika oli🤣 tyttö oloja on nyt sitten kaikilla, mut saapas nähdä😍
Pääasia että terveenä syliin saadaan.
 
Sen vähän mitä voi tähän mennessä tulkita, niin vissiin poikaoireita on ollut. 🤔
 
Sanon että kolmas poika, vaikka ei tuon listan mukaan olisi tulossa poikaa.
 
Mulla on vielä niin aikaista että tuli 50/50 tulos tästä kun ei kaikkiin voi vielä vastata. Tyttöä vähän salaa toivottaisiin kun on jo kaksi poikaa ja tää on meidän viimeinen vauva. Kiinalainen kalenteri sanoo että tyttö, mut en luota tähänkään koska edellisistä sanoo että eka poika ja toka tyttö 🤣
 
En saa oikein vielä tarkkaa itekään tuosta listan perusteella, mutta itsellä on jotenkin niin vahva poikaolo. Kiinalaisen mukaan aikasemmat ovat pitäneet paikkaansa. Tää kolmas on vähän tulkinnallinen juttu, kun virallisesti ton mukaan pitäis ehkä olla tyttö, kun täytin 35 vasta oletetun ovulaation jälkeen 😅
 
Löysin tällaisen hauskan kuvan oireista yms raskauteen liittyvistä ns.vanhan kansan tavoista kertoa tuleeko tyttö vai poika.

Kumpi teille olisi oireiden perusteella tulossa? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mulla ois tän mukaan aika 50-50, ehkä vähän kallistuu poikaan, ihan kaikkeen ei vielä oikein osaa vastata 😄 Tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ois tyttö 🩷
 
Katsoin vielä tuota listaa niin mulla on edellisissä raskauksissa pitänyt paikkansa se väittämä että vauvan sykkeet alle 140 = poika. Tuli kytättyä tätä ennen rakenneultraa ja sen jälkeenkin niin meillä ainakin osui oikeaan 😁
 

Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä 😅
 

Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä 😅
Poika tuli tuoltakin. 🤔
 

Kiinalaisen ja tämän testin mukaan viime kerralla odotin tyttöä, poika tuli!
Nyt tälläkin kertaa molemmat testit osoittavat tyttöä.
Saa nähdä 😅
”Sinulla on yhtäsuuri todennäköisyys kumpaankin sukupuoleen” 🤣 sen kiinalaisen kalenterin mukaan meidän esikoisen pitäis olla tyttö mutta poika se on. Ei ainakaan mun kohdalla oo toiminu nämä testit 😆
 
Takaisin
Top